Dames, gisteren op intake geweest in Gent, mei heb ik poging 2. 6 mei de uitgangsecho dus daarna starten met spuiten..spannend!!!! Overigens zei hij over poging 1 en het slechte resultaat: messi schiet ook wel eens naast het doel maar de keer erop weer raak.. dus hij ziet het niet als mission impossible
poppetje, fijn goed nieuws te horen! heel veel succes en mijn duimen draaien voor je. hier de menstruatie doorgebroken en morgen bellen voor de uitgangsecho en dan starten met onze derde poging.
Ja poppetje het is poging 3 en extra spannend. Zou bijna niet doorgaan maar gelukkig op het laatst toch nog mooie groei. Nu 4 mooie grote waar hopelijk onze plakker bij zit. Wel een mooie invulling van koninginnedag ha ha
Punctie achter de rug en deze was totaal anders dan de vorige 3. Er waren 4 follikels en ze konden er maar 2 aanprikken omdat eierstok niet op zijn plek te krijgen was. Er hebben 3 personen tegelijk geduwd op mijn buik, ik heb lopen springen en doen in de ruimte en op mijn beide zijdes gelegen maar het hielp niets.ze hebben een andere arts thuis gebeld voor advies en die had ook geen oplossing. Dus einde van liedje rechts niet aangeprikt en daar eitjes op knappen en van de andere 2 bleek er eentje goed. Nu maar hopen dat dat onze plakkerd is. Nu erg pijnlijke buik en afwachten tot vrijdag.
Tja poppetje, het is zwaar. We hebben 23 mei een gesprek met een van de artsen en als hun het positief inzien dan zou ik nog wel een poging willen doen. Om nu over te gaan naar Gent of Düsseldorf zie ik niet zitten. Ben wel benieuwd hoe duur een behandeling kost,want deze moeten we zelf gaan betalen dan. Hoe gaat het verder met jou?
Volgens mij is dd goedkoper, Gent sowieso qua medicatie. Misschien wel goed dat goed na te kijken als je zelf betaald. Met mij op zich goed, zin in Gent, ook eng hoor. Nu alleen uit het niets vage dingen waardoor ik denk, zal toch niet. Steken in mijn buik, opvliegend, puistjes op mijn borsten. Testen wil ik niet vanwege de teleurstelling. Dus wacht op de arts maandag.
morgen hebben we een gesprek in het emc. ik heb al gehoord dat hun advies negatief is na het overleg wat ze hebben gehad.......
succes morgen.. weet wel dat er na het EMC zeker ook nog een vakkundig leven is bij andere ziekenhuizen die minder snel opgeven!!!
we hebben het gesprek gehad en we worden niet meer verder geholpen in het EMC helaas. mijn leeftijd speelt mee, het aantal eitjes en het risico op complicaties dat steeds groter wordt.
Hoi happytogether, Hoe is jullie gesprek verlopen vandaag? Hopelijk willen ze jullie toch nog een kans geven. Bij ons is het eigenlijk na deze ecd poging ook klaar. Dit heeft emc ook al door laten schemeren. pfff als ik er aan denk krijg ik het er wel een beetje benauwd van. Dan zijn er voor ons gewoon weinig opties meer. Het enige wat we nog zouden kunnen doen is voor ecd naar buitenland of gaan voor adoptie, maar daar denk ik nog maar even niet aan eerst stap voor stap.