Wie ook ivf /icsi in het Erasmus MC Rotterdam?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Quinty79, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Oke dus jij moet ook bellen of je mag beginnen.
    Ik vond het nl ook al oneerlijk, dat sommigen al pogingen van tevoren vastleggen. Het is wel zo eerlijk om gewoon af te wachten op dag 1 en dan te bellen.
    Toch?

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ja vind ik ook.

want begin januari was ik voor het laatst bij de gyn, met een hele goeie zaad test uitslag! en toen zeidie in maart gaan we beginnen..

nou maart ging dus helemaal niet door vanwege de verbouwing, maar waarom kon ik dan niet februari? rot he zo wachten in onzekerheid

ben zo bang dat ze volgende week toch zeggen van: er is geen plek je moet weer een cyclus wachten.

helaas heb je het zelf niet voor het zeggen :(

3. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    hi meiden.

Ik had gister de informatie avond. ze zeiden dat door de verbouwing er een soort opstopping is, dus dat sommige mensen een cyclus moeten wachten. Dat was iedergeval voor de emc mensen. of ze gaan over 2 weken open of over 4 weken. want er was iets met de levering van apparatuur. Ik hoop dat ze over 2 weken open gaan en we allemaal zo snel mogelijk aan de beurt zijn. ik heb dinsdag intake en prikinstructie en 28 april mijn NOD dus ik hoop dat ik dan kan beginnen i.p.v nog een maand te wachten.

ik hoef trouwens niet eerst aan de pil. niemand, de lange en de korte behandeling zijn zonder de pil. de mensen die de lange hebben moeten 2 weken eerder beginnen met spuiten geloof ik.

4. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoop over 2 weken anders moet ik weer een maand overslaan en vind het eigenlijk ook niet kunnen dat ze nog langer dicht zijn er zijn zo veel mensen die aan het wachten zijn

5. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Is het nu dan weer uitgesteld???? Ik heb niets gehoord en ben vorige week nog geweest. Ik moet a.s. zondag gaan beginnen met spuiten. Maandag voor alle zekerheid maar even bellen.

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    En Quinty weet je al meer, anders ben je mooi voor niets begonnen.

7. kaki

kaki Actief lid

20 mrt 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg, evt weer 2 weken uitstel? ze vragen wel veel van ons geduld hoor...

8. welcomehome

heb mijn zk net gebeld en hun zeggen dat er geen vertraging is zo ver hun weten

9. Dreumes20

Dreumes20 Lid

11 apr 2011
    15
    0
    0
    Goedemiddag dames,

Ook ik ben aan het wachten om te mogen starten via het maasstad ziekenhuis met een ICSI behandeling.

Bij ons weten ze niet goed wat de oorzaak is van het niet zwanger kunnen worden. Eerst dachten ze dat mijn man een verminderde zaad kwaliteit had, maar dat scheelde ook heel erg per maand. Dus 6 IUI behandelingen zonder succes. Toen IVF. Heel veel eitjes geen 1 celdeling dus mislukt. Ze waren toen bang dat mijn eicellen niet goed waren. DUs gelijk ICSI en toen was het raak. Dochter geboren in februari 2010. In oktober 2010 geprobeerd om cryo's te ontdooien, mislukt. Omdat ik wel heel veel last had van de puncties, twijfel of ik toch weer de behandeling in wilde gaan voor een tweede. Alle drempels overwonnen en toch weer de stap gezet. Intake is al weer meer dan een maand geleden.

Ws. een dezer dagen ongesteld. Maar begin hem nu toch wel erg te knijpen of dat we mogen starten. Raak een beetje gestresst en onrustig ervan. :(

Ik duim voor jullie!!!!!! En voor degene die zwanger zijn....geniet.

GR. Dreumesje

10. Diana1977

Diana1977 Actief lid

29 mrt 2011
    115
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zuid-holland
    Hoi allemaal!

Ook ik ga beginnen aan IVF in het maasstadziekenhuis/ EMC
    18 april moet ik bellen of ik mag beginnen. Ik heb ook al een maand langer lucrin moeten gebruiken door de verbouwing. (ernstige endometriose). Dus ik hoop maar dat dat wel allemaal doorgaat want die lucrin is geen pretje met die opvliegers.
    Ik heb dokter Rooker als gyneacoloog.
    Het is wel erg spannend aan het worden nu het zo dichtbij komt.
    Wel fijn dat dit forum er is zodat we elkaar een beetje op de hoogte kunnen houden.
    Succes allemaal!
    Groetjes Diana

11. Engeltje1

Hoi dreumes en Diana

Gezellig dat jullie ook komen kletsen

Dreumes, rot voor je dat ze het niet precies weten, het s nu allemaal afwachten wanneer wie mag beginnen.. Moet je ook bellen op de dag van je ongie?

Hè Diana dan hebben wij dezelfde gyn ;). Ik moet ook bellen als ik ongie ben, ik denk vrijdag. Dan zit ik op dag 28 merk het al aan de pijntjes van onderbuik en (.)(.)

Succes allemaal!!

12. Diana1977

Diana1977 Actief lid

29 mrt 2011
    115
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zuid-holland
    Hoi Engeltje1,
    Wat grappig dat je dezelfde gyn hebt!
    Je loopt dus een paar dagen op me voor. Ik word niet ongie door de lucrin en moet maandag starten met gonal-f. Morgen komt het pakket binnen tussen 12 en 2, dus ik ben benieuwd.
    Jij zal het denk ik al binnen hebben. is het een groot pakket?

13. Dreumes20

Dreumes20 Lid

11 apr 2011
    15
    0
    0
    Ik moet inderdaad bellen zodra ik ongie wordt. Ik zou vandaag volgens de gem. cyclus ongie moeten worden maar nog niet. Ik hoop zo laat mogelijk ongie te worden zodat ik deze maand kan beginnen. Had stiekem de hoop dat ze niet op een paar dagen zullen kijken.

14. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Hallo dames, zo ik moet weer wat inhalen met al dat geklets. Ik ben zondag gewoon begonnen aan de Decapeptyl. En maandag heb ik het ziekenhuis gebeld. Maar er is geen vertraging. Dat kan nu ook haast niet meer want er zijn al mensen aan de medicaie begonnen. Het komt nu wel dichtbij hé dames. Na al dat lange wachten. Ook ik heb dezelfde gyn hihi.

Zodra ik ongi word moet ik bellen voor een afspraak.

ps wat een hoop medicatie is het hé de onderste la van de koelkast ligt er vol mee.

Succes allemaal.

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Toch schijnt het ivf lab nog niet klaar te zijn. Ze weten pas een paar dagen van tevoren wanneer het echt klaar is ( heb ik van horen zeggen).
    Ik dacht ook: leuk als je begonnen bent en je zou op dag A de punctie hebben, maar dat kan dan niet.
    Ben je voor niets al een dag of 10 aan de medicatie.

16. welcomehome

ze gaan pas de 25ste weer open het lab dus ze hebben nog even dat is wat mijn zk zei anders wisten hun het al wel neem ik aan

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    En ik heb dus weer van een zh gehoord, dat als het de 25e niet klaar is zij dat ook pas een dag of 2 van tevoren weten. Dus de 23e.
    Dus je zou begonnen zijn met spuiten....

18. Engeltje1

pff wat een hoop verschillende reacties over wanneer het open is.. het is niet echt duidelijk he.. vind ik best slecht hoor van een ziekenhuis! je zou indd maar begonnen zijn met die hormonen!!
    daar word je niet vrolijk van.

medicijnen is indd best veel.. ik heb 3 verschillende spuiten.. maar heel veel doosjes, mijn ondersta la van de koelkast ligt ook vol ;)

19. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Mij vertelde het Erasmus MC dat ze de 25 weer open gaan en dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Dat ze je niet voor niets al die hormonen laten spuiten om vervolgens te moeten zeggen dat het niet doorgaat. Dus niet te veel zorgen maken dames.

20. wendy278

wendy278 Lid

4 jun 2010
    72
    0
    0
    door ivf/icsi behandelingen ontslagen dus nu werke
    rotterdam
    ik zou al ik jullie was zo wie zo nog ff nadenken of je wel naar het emc wil gaan... geloof mij ik ben blij dat ik daar weg ben gegaan... als ik daar was gebleven was het voor mij einde oefening geweest en was ik nooi mama geworden. Voor second opinion gegaan en emc heeft hele grove fouten gemaakt...

wens jullie succes, maar ik om daar echt nooit meer..

Deel Deze Pagina