Hoi lezeressen, Mijn man en ik zijn al 6 jaar bezig om kinderen te krijgen. Kijkoperatie gehad en er is niks mis met mij en mijn mans visjes zwemmen ook goed. 3 jaar geleden hebben we 2 IUI behandelingen gehad maar helaas niet gelukt. Daarna hebben we weer geprobeerd op de natuurlijke manier maar ook helaas. Nu zijn we naar een ander ZH gegaan omdat de onze gesloopt is Bloed van mij en zijn visjes zijn nog steeds goed en nu willen ze naar ons luisteren om toch met IVF te beginnen ipv meer IUI behandelingen. Zijn er meer dames die "gezond"zijn en met IVF beginnen?
Lieve Jolie, Bij ons kunnen ze ook niks vinden waarom het niet lukt. 6 iui behandelingen gehad en 1 ivf poging. Na de ivf punctie werden we gebeld dat er geen bevruchting heeft plaats gevonden en er dus geen terug plaatsing zal volgen; einde poging 1. Ook hier is geen verklaring voor hoe dit kan! Wel lijkt dit de reden wat er al die jaren al niet lukt.. In september gaan we starten met ICSI.. Liefs Denise
Hoi Denise, Ik heb hetzelfde bericht ook in het vruchtbaarbehandeling forum gezet en daar zijn meer meiden. Zelfde tekst. Als je wil kan je die opzoeken, we zijn niet de enige. Ik zelf denk dat me eicel ook te sterk is. Wij moeten nog eerst afwachten. Succes, En misschien lees ik je wel in de andere forum. Liefs