wie ook IVF/ICSI in juni/juli ?

Discussion in 'MMM clubs' started by sterre21, May 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sterre21

sterre21 Actief lid

Apr 21, 2011
    291
    145
    43
    Volgensmij is dit topic er nog niet:D.
    welke ladys starten er nog meer in juni/juli met icsi of ivf ?
    ik wacht nu op mijn menstruatie, zodra die er is moet ik 3 weken aan de pil en dan beginnen wij met stimuleren! vind het erg spannend allemaal;).

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hoi Sterre,

Ik start ook binnenkort met de 2e poging ICSI. Ik zit nu al aan de pil en aanstaande zaterdag moet ik mijn 1e spuit decapeptyl zetten.

Daarna moet ik Menopur erbij gaan spuiten om te stimuleren. Vorige keer had ik Gonal-F, dus deze keer is het anders. Ik moet nu ook mijn eigen ampullen gaan klaarmaken. Dat was makkelijker bij de Gonal-F. Maar goed, ik ben er klaar voor.

Als het loopt zoals het moet heb ik in de tweede helft van juni de eicelpunctie! En hopelijk een paar dagen erna een terugplaatsing.

Heel veel succes!

Groetjes Jufaman81

Nu kijk ik er gewoon naar uit!!! De 1e keer in januari vond ik het spuiten echt heel erg beangstigend. Maar het viel enorm mee!!

3. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

Nov 25, 2009
    817
    0
    0
    Ik ik ik!!!

Of beter gezegd wij... Wij beginnen 24 mei met decapeptyl spuiten en dan is t wachten tot ik ongesteld word :) dan doorspuiten en nieuw hormoon erbij.. En ergens in juni punctie en terugplaatsing

Wij gaan voor ICSI... Bij ons hebben ze daarvoor gekozen omdat t bij IVF nog maar de vraag is of er een bevruchting plaats vond en bij ICSI is die kans toch groter omdat je het zaadje in de eicel spuit en niet zoals bij IVF dat het Zaadje nog zelf erin moet komen .. Zoiets was t geloof ik.. We hebben ook zoveel informatie in 1 keer gekregen!

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Ik ga in Juni voor de cryo terugplaatsing van de eerste icsi/pgd

Share This Page