Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @pien, we hebben tegelijk gepost, zie mijn vorige post hierboven :)

Volgens mij maakt het niet uit hoor, als die andere 2 niet goed verder delen zegt dat niets over diegene die ze teruggeplaatst hebben.
    Ik had bij ICSI 1 een top embryo bij de verse tp, en 2 cryo's. Maar die ICSI mislukte. Bij de 2e ICSI had ik maar 1 topper, die werd teruggeplaatst, en geen cryo's (5 slechte embryo's) en toen was ik wel even zwanger, al werd het een vmk.

2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Wow meiden, wat bijzonder dat jullie gewoon alle drie tegelijk een terugplaatsing hebben. Dat wordt driedubbel duimen ;)
    Pien, ik snap dat je daar aan denkt, laten we hopen dat de anderen gewoon goed doordelen! En zeker die in je buik! Marliesje 3 keer is scheepsrecht hoop ik en nu twee keer kans!
    Bunny mooi score!
    Succes met de w8 weken!

3. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ooow Bunny, ik was je vergeten.... Sorry!

Voor jou draaien mijn duimen ook natuurlijk! Fijn dat alles goed is gegaan! Zorg goed voor je zelf! Dat geldt voor alle 3 natuurlijk...

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wel lekker efficient zo 3 tegelijk :). Daar moet toch wel iets positiefs uitkomen vind ik!

Marliesje: ja ging mooi vlot. Ik denk dat wij de laatsten voor vandaag waren, want er zaten geen stelletjes meer in de wachtkamer. Bedankt voor je redenatie. We zullen het morgen wel horen en dan nog is het gewoon 2 lange weken wachten ;).
    Geniet van je 2 vrije weken en succes met schilderen :).

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je, komt vast goed! Hoop dat jij ook een beetje de 2 weken doorkomt!

6. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Walvis jullie testdatum? Maandag de andere 24e of zondag de 23e

7. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Dankjewel jufaman, gaat lukken ;)

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bunny: officieel maandag de 24e. Maar ik denk dat ik het wel ietsje eerder probeer. Ik vind maandag zo'n lullige dag... als het wel of niet goed is, weet ik dat liever al in het weekend... Dus misschien zaterdag voor het eerst testen als ik nog niet ongi ben.

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik ook de 24ste, officieel, maar zal denk ik ook al wel eerder testen.

10. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Wat goed nieuws allemaal....ik ga ook aan het duimen :D

11. Roli

Roli Lid

14 jun 2012
    78
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wowww wat komen er spannende dagen aan zeg!! Bij mij zeiden ze vd week in het VU dat je 15 dagen na de punctie kan testen!!

Hebben jullie ook nog zo een opgeblazen buik?? Die van mij is rond en voeld ook hard aan. Zo maf.

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Roli: zeker spannend he! Ik heb nog niet zo'n opgeblazen buik, nog wel een beetje gevoelig, maar dat zullen de eierstokken nog wel zijn. Je loopt ook een paar dagen voor op ons he. Hopelijk is het een goed teken! Er gebeurt van alles in ons lijf...

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook geen opgeblazen buik. Had ik poging 2 ook niet, en poging 1 héél erg. Toen paste ik tot ruim een week na de puctie geen enkele broek. :$ Heb de hele tijd in joggingbroeken gelopen toen.
    Wel gevoelig, net als Pien. Maar wordt ook al snel minder.

Met testen reken ik altijd zo: De punctie is eigenlijk de eisprong. Dus als je de punctie op vrijdag hebt gehad, is op donderdag 2 weken later je NOD. Je kunt in principe wel 3 of 4 dagen voor NOD licht positief testen. Dus dat is dan zondag of maandag. Dus das 10 dagen na punctie. De pregnyl 5000 (die heb ik gespoten, bij 10.000 is het langer) is na 10 dagen uit je lichaam, dus die is tegen die tijd al 2 dagen helemaal weg.

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Marliesje: ja zo redeneer ik ook, maar stel dan dat je dan negatief test, kan het een paar dagen later dan alsnog positief worden?

All: vanochtend gebeld met het ziekenhuis en er kon 1 embryo ingevroren worden. Beetje dubbel: het is geen monsterscore, maar ja, wie het kleine niet eert...

15. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    @Roli, mijn buik is ook nog behoorlijk opgeblazen...

@Pien, is toch nog 1 kans he, hopelijk heb je deze niet nodig he :) Pffff ik weet niet hoe ik die weken door moet komen...

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat vervelend al die opgeblazen buiken!

@Pien - Kan me voorstellen dat het wat een teleurstelling is, maar aan de andere kant, 1 cryo is toch weer een kans! Volgens het MCL komt het vaker voor dat er geen cryo's zijn dan wel, maar als ik hier op het forum kijk dan twijfel ik er soms aan, dan lijkt het of iedereen heel veel cryo's heeft. (maar misschien lijkt dat ook alleen maar zo)

Wat betreft het testen, ja, dat vraag ik me ook altijd af. Ik denk het wel. Sommigen testen later positief dan anderen. 4 dagen voor NOD is echt nog wel aan de vroege kant. Er zijn ook mensen die pas op hun NOD voor het eerst positief testen, en daarvoor steeds wit. Zelfs pas een week later. Maar weet het dus niet uit eigen ervaring...

17. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Ik denk dat ik pas echt zaterdag 22 of zondag 23 juni ga testen. Dadelijk test ik te vroeg en dan is het van, zou het toch nog kunnen of niet..

Maar ik vind op maandag testen ook niet fijn, ik test liever in het weekend.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Marliesje: ja dat hadden ze bij mij ook gezegd. Het kan zijn dat het UMCG heel strenge eisen stelt aan de kwaliteit van een embryo voor dat ze het invriezen. Iets mindere embryo's krijgen dan misschien gewoon geen kans bij hun. Ik schrijf in een topic mee waar een aantal meiden echt een vriezer vol hebben zitten met cryo's... Maar goed, als het nu in 1 x goed gaat, hoor je mij niet klagen ;).

Bunny: ik durf dat ook niet hoor, want als je het dan nog niet zeker weet, zit je toch al met een vervelend gevoel. Maar denk wel dat ik het in het weekend ga proberen, als mijn ongi zich dan niet dwars door de utro heeft aangediend.
    En ik moet zeggen dat ik nu dubbel vrees voor mijn ongi. Door de menopur heb ik nog een dikker baarmoederslijmvlies ontwikkeld dan ik anders al had. Dat moet er dan allemaal uit...
    Niet aan denken!

19. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Flink tampons en maandverband haha rode oceaan ;)

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    YOEHOEW!!! Aanstaande woensdagochtend heb ik de eicelpunctie om 09.30 uur!! Mijn eitjes gaan veel beter dan de 1e keer!

En als alles dan volgens planning loopt heb ik zaterdag de terugplaatsing van een embryo! Kan niet wachten....

@ Pien: ik klets ook mee in een ander topic waarbij meiden soms wel 8 tot 10 of zelfs 12 embryo's ingevroren krijgen. Bij mij waren het er 2 en dat was uitzonderlijk!! Ik vroeg dit ook aan mijn gyn. en zij zei inderdaad dat sommige ziekenhuizen iedere embryo invriezen die ze krijgen en andere ziekenhuizen alleen de toppers! Ik loop in het EZ in Tilburg en ben erg tevreden!

Over testen: Ik zou nooit eerder testen dan 1 of 2 dagen voor de bloedtest. Gewoon om jezelf niet gek te maken.

Succes allemaal meiden! Ik lees en leef met jullie mee...

Liefs

Deel Deze Pagina