Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Dik baarmoederslijmvlies is toch juist goed? Dan kan ie zich lekker gaan nestelen. We zijn al een stapje verder he, we zijn al bevrucht, haha. Probeer positief te blijven meid.

2. Roli

Roli Lid

14 jun 2012
    78
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pregnyl wordt gemaakt van urine van zwangere vrouwen waar dus al het Zwangerschapshormoon inzit. Ik spoot otrivelle en daar zit allemaal kunstmatige zooi in. Vandaar mag ik al wat eerder testen.

Me buik is echt ontzettend opgeblazen en hard. Ga morgen maar even het ziekenhuis bellen of dat gezond is. Aangezien het nu al een week na de punctie is.
    Meiden, ik hoop zo dat het voor ons allen goed uitpakt!!

3. Roli

Roli Lid

14 jun 2012
    78
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg trouwens pas over 2 weken een brief thuis waarin staat hoeveel cryos er zijn ingevroren.

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Jeetje Rolli, wat vervelend. Ik zou ook idd maar even bellen als ik jou was... Wat frustrerend dat je zo lang moet wachten op cryo nieuws zeg!
    Pien, ik snap dat je teleurgesteld bent met 1 cryo, zou ik stiekem denk ik toch ook een beetje zijn, maar hopelijk heb je hem pas nodig als jullie voor een tweede gaan haha.
    Het Vu is ook mega streng wb cryo's. Ze hebben namelijk het probleem dat er steeds meer cryo's komen en ze te weinig personeel hebben, dus wachtlijsten bij ontdooien. Ze krijgen natuurlijk een vast bedrag per IVF.
    Ik ga gelukkig volgende ronde met de pil starten, ik heb gebeld. Dat geeft echt rust, want nu heb ik als het goed is IVF in de vakantie. Ik zit idd in het onderwijs.

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Doortje - dat klopt eigenlijk ook niet helemaal... Heb wel gehoord dat ze in DD gewoon alles invriezen, ongeacht of het top kwaliteit is of niet...

@Roli - wat vervelend dat het maar niet over gaat. Hier begint het nu ook een beetje. Maar ben geloof ik ook sinds de punctie niet meer "naar de wc" geweest... dus dat zal het probleem wel zijn bij mij.

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Roli: ik zou inderdaad maar eens navragen. Klinkt niet echt prettig en aangezien je toch heel wat follikels had... Wij krijgen een week na punctie nog een telefoontje van de verpleegkundige voor het stellen van vragen enzo. Maar als er tussentijds iets is mag je natuurlijk ook zelf bellen.

Bunny: dankje, ik moet inderdaad positief blijven. Da's niet mijn sterkste punt ;), kan altijd heel goed allerlei dingen verzinnen waarom het niet goed zou gaan, maar niet zo goed de dingen bedenken dat het wel goed zou gaan... ik vind het heel moeilijk, maar doe mijn best!

Marliesje: tsja obstipatie is ook niet bevorderlijk... kan komen denk ik door de utro, da's progesteron. Moet zeggen dat het bij mij nog steeds aardig doorloopt ;).

7. Roli

Roli Lid

14 jun 2012
    78
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,
    Gisteren heb ik de hele dag gewerkt. Smorgens meet ik altijd me buikomvang en savonds ook. Dit scheelde gewoon 7 hele centimeters en 1,5 kilo. Ik heb vanmorgen maar het ziekenhuis gebeld. En ik moest gelijk bloed prikken en een echo laten maken. Bloed zag er goed uit. Het was in iedergeval niet stroperig. En op de echo was te zien dat me eierstokken wat nog vergroot waren en hij zag wat vocht achter me baarmoeder. Maar verder kon het geen kwaad. Ik moest het alleen goed in de gaten houden! Pfff dat was toch wel een geruststelling.
    Vanavond kwam ik thuis van me werk lag er een brief op de mat van het VU. Ze hebben 10 cryos ingevroren. Dus dat was super goed nieuws. Want als ik aan die punctie denk pffff krijg ik het gelijk weer spaans benauwd.
    Hoe voelen jullie je verder??

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Roli: 10 stuks, dat is super!!

Morgenochtend de punctie. Ik kijk er niet tegenop, want de vorige keer was ook erg meegevallen. Ik hoop morgen dus weer... Nu lekker slapen, welterusten.

9. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Nou das ook ff schrikken roli..gelukkig dat ze snel reageren en de uitslag goed was.

Jufaman succes morgen. Veel eitjes gewenst voor jou ;)

Rest vd lady's succes met w8te....

Hier morgen 1e fm...het is al goed gevoelig daaronder...was dat bij jullie ook al na een kleine week?

10. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @roli - wat enorm veel cryo's!! Dat is goed nieuws! Gelukkig was er niets ernstigs aan de hand, en fijn dat je nu weet wat er is.

@jufaman - succes morgen!

@lobke - bij mij wel, na een week voel ik ze ook wel zitten!

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Roli, met een beetje geluk kunnen jullie een heel elftal gaan krijgen ;). Wow, wat een fijne score! Nu lijkt de kans groter dat je geen punctie meer hoeft... (duimen!)
    Fijn dat je niks ergs hebt! Ik hoorde bij de avond van de VU dat overstimulatie alleen gebeurt als je zwanger bent, omdat je lichaam dan heel veel hormonen gaat aanmaken ofzo. Hopelijk is dit nu gewoon bij jou aan de hand.
    Lobke, succes! Ik hoop op veel follikels!
    Jufaman, jij ook heel veel succes! Ik hoop voor je dat het weer zo meevalt en dat je een goede score hebt!
    Marliesje, maar lekker veel vezels eten :) Succes meis, obstipatie is ook niks!

12. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Neeeeeeee :(

Heb teveel follikels (dacht iets van 13 al op 1,2cm)..nu gonalf verlagen van 150ie naar 112,5 ie en morgen weer echo...ze hoopt dat deze eitjes dominant worden en de rest rustig blijft :(....kans is er dat het afgebroken wordt....

Hoe zit het met sporten? Weet iemand dit...zit middenin een tennistoernooi

13. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    He? Afbreken.. Is 13 zoveel dan met 1.2 cm? Ik had op mijn 1e FM 5 eitjes ter groote van 18 mm en 7 van 14 mm. Bij mij hebben ze de punctie eerder gepland.

Wat vervelend.. Veel drinken en echt rustig aan doen meid

14. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Hoe zit het eigenlijk met eten na de TP? ik ben in principe nog niet zwanger, dus mag ik nog rood vlees? ik had straks filet american op en toen zei mijn collega, mag je dat uberhaupt wel?

15. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lobke wat balen. Hoop dat het toch goedkomt en het niet afgebroken wordt! Sporten maakt niet uit, alleen het kan wel gevoelig zijn, dus als je last krijgt van je eieren dan kun je beter wat rustiger aan doen.
    Na de punctie mag je gelijk weer sporten zodra je je weer goed voelt. Ik heb maandag (vrijdag was punctie) alweer hardgelopen, alleen normaal loop ik 30 minuten, nu viel ik na 10 minuten bijna dood neer, dus ben ik maar gestopt en verder gaan wandelen...

@bunny - dat weet ik eigenlijk ook niet. In een normale cyclus zou je op dit punt nog niet weten of je zwanger was. Dus ik zou zeggen dat het dan nog wel mag. Maar weet het niet zeker. Ik heb iig de komende anderhalve week geen biefstuk op het menu staan.

16. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Had meerdere kleinere ook...weet ook niet meer precies...gelukkig morgen weer iemand mee...voor de info te onthouden haha...en lkkr pizza bestellen...gewoon omdat het kan..maar van sonja niet mag ;)

Ok dus mag wel sporten indien niet teveel pijn...juist duidelijk...vraag morgen nog ff na..

@bunny ach beetje filet kan echt geen kwaad...vriendin van mij die zwanger was die hield zich er ook niet strikt aan....ze zei als het naar vers is haha...dat is natuurlijk ook zo ;)

17. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    @jufaman..hoest?

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

De punctie is goed gegaan vanmorgen. Gelukkig weinig last van gehad net als de 1e keer. Vanmiddag wel lekker geslapen, want dat ging vannacht wat moeilijk!

6 eicellen zijn eruit gehaald, waarvan er 2 niet goed waren. Dus 4 goede eicellen en gelukkig waren de zaadjes van m'n man ook in orde. Dus op naar de terugplaatsing zaterdag... We zijn er klaar voor.

x

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jufaman, gelukkig ging het goed, wel lekker als je er weinig last van hebt! Nu duimen voor 4 super-embryo's!

20. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Jufaman en lobke, mijn duimpjes draaien voor jullie...

Deel Deze Pagina