Ik word ook helemaal gek! Pien, ik voel me precies als jij (ik voel niks dus) wel af en toe wat steekjes in mn buik. Alleen wel overdreven moe. Echt doodmoe. Njah, ik ga woensdag testen, dus ik hoef nog maar heel even vol te houden. Morgen dagje Apenheul met mn man, dus die gaat lekker snel voorbij!
Bunny: nou die aderen kunnen een positief teken zijn . Geen idee of dat ook door utro kan komen hoor. Gebruik jij ook utro trouwens? Jufaman: Ik heb geen krampen overigens, althans nog niet, dus dan misschien inderdaad maar beter weer niets voelen . Hihi, tis ook gewoon zo onzeker he! Zit jij wel aan de utro eigenlijk? Omdat je vorige keren zo vroeg al bloedverlies had? Marliesje: ik hoop het ook zo voor jou dat het goed zit!! En moeheid kan ook een goed teken zijn he. Op een of andere manier heb ik wel een goed gevoel bij jou . Ik zoek gewoon bij iedereen naar de goede tekeken, maar vind ze bij mezelf maar niet . Ik doe ergens iets fout geloof ik . Lobke: dankje meid, fijn idee dat er een kaarsje brand . Rustig aan nu he!
O ja Marliesje, die vriendin van mij die zwanger is van een tweeling was ook heul erg moe... . Maar ik zou wel graag met je meedoen, vind dat als we samen beginnen, we het ook samen af moeten maken, vind je ook niet . Gaan we echt precies gelijk op. Nou vooruit jij een kwartier eerder . Dat zou wel grappig zijn . Veel plezier bij de Apenheul!
Ja Pien, ook ik zit aan de utro. Bij de 1e tp ook, maar bij de 2e tp niet want dat was een tp van een cryo en dan krijg je geen utro bij mij in het zkh! Achjaaaaa, afwachten maar weer!
@Pien, ik hoop het zo voor ons! Dat we elkaar weer zien bij de eerste echo! @Bunny - ik weet niet of utro ook aderen op borsten kan veroorzaken, heb ik in ieder gevcal nooit gehad. Lijkt mij positief. @Jufaman - Wat snel dat jij dan al bloedverlies kreeg. Bij mij houdt de utro het tegen. Maar dan weet je het op zich wel snel, hoef je niet de hele wachtperiode door...
Jep ik gebruik ook Utro, 3 maal daags 2 bolletjes.. Ik weet niet wat ik moet denken, ik hoop echt dat het gaat lukken, maar ik durf mezelf niet blij te maken. Pijn aan de borsten is in ieder geval stukken minder dan vorige week, maja dat kwam zeker door de pregnyl. Ik heb wel krampjes en steken en dan denk ik echt dat het is afgelopen en dat de menstruatie door gaat zetten en dan toch weer niets en zijn de krampjes weer weg Pien, je hoeft niet persee wat te voelen he, er zijn meer vrouwen die de innesteling niet voelen dan vrouwen die de innesteling wel voelen. Positief blijven meid. Marlies, succes morgen met de test, ik durf echt nog niet te testen. Ik wacht af tot zondag.
Bunny, die aders heb ik dus ook. Ze doen geen pijn meer mijn borsten, nog iets gevoelig aan de zijkant, wel moe heel erg, vage dromen sinds het weekend, heb iets meer trek en ja ben kribbig! Maar verder geen buikpijn of wat dan ook meer, ja soms een vaag steekje. Tp was 8-6 dus nu 10 dagen geleden.. ik ben zo verschrikkelijk bang als ik moet plassen dat ik ongesteld wordt! Tot zover was ik volop optimistisch en sinds gisteren vooral bang.. Hoe krijg je je optimisme terug en gaat die angst weg voor die eventuele ongesteldheid? Die eerste anderhalve week is te doen, maar die laatste anderhalve t/m vrijdag is killing.. Kon je maar slapen hè tot de testdatum..
Hoi Poppetje, Ik zit nu ook op dag 10. De tijd kruipt voorbij! Ik voel meestal wel aan of ik ongesteld wordt, maar ik snap je en ik check ook de hele tijd of ik ongesteld ben geworden. Met het inbrengen van de Utro bollen, check ik direct of ik iets van bruine of rode afscheiding zie. Ik wordt er ook gek van. Ik was vorige week ook volop positief en sinds zondag is het hopeloos ik ben ook heel erg bang. Ik probeer mezelf gerust te stellen, dat als het nu niet lukt, we nog altijd 3 cryo's hebben uit onze 1e poging. Wanneer ga je testen?
Ik zit nu op dag 11 na de tp. Maar de tijd tot vrijdag (dan heb ik mijn bloedtest) kruipt. Van Gent mag ik officieel gewoon pas testen op zondag via mijn urine maar dit doe ik vrijdag voor het bloed prikken. Ik durf niet eerder.. bang dat het dan negatief is omdat er nog geen HCG is en ik dan depri ben. Drukke dagen op mijn werk, dus laat in ieder geval de menstruatie pas vrijdag komen als het moet. Dan ben ik altijd vrij.. We hebben nog 2 cryo's, helaas wacht Gent een cyclus dus zouden we pas augustus weer terug kunnen Wanneer test jij?? En tot op heden voel ik soms wel, wat maar dat is na het inbrengen van de utro, de viezigheid die er weer uitkomt.. bah bah..
Hoi meiden, Ik lig nog steeds in het ziekenhuis met flinke overstimulatie. Kom ong 2 kilo per dag aan. Me buik staat helemaal strak van het vocht. Zolang ik nog niet heeel erg benauwd ben halen ze het vocht er ook niet uit. Voorderest heb ik ontzettende pijn. Morfine dat hielp niet eens. En het enige wat ik kan is allen maar op me rug liggen. Andere positieve is dat er wel het zwangerschapshormoon in me bloed is gevonden. Dus dit is allemaal niet voor niks. Waarschijnlijk moet ik nog een aantal dagen blijven. Maar meiden, wat spannend allemaal voor jullie!! Ik ga echt voor jullie duimen want ik heb verder toch niks te doen😉
Roli: jeetje meid, heftig, maar eh je bent dus gewoon zwanger he! Op hoeveel dagen na tp zit je nu precies, toch al een week of 2 toch? Das heel mooi meid!! Hoop wel dat je je snel beter voelt want dit lijkt me geen fijn begin! Poppetje en Bunny: we lopen mooi gelijk op allemaal he. Killing gewoon deze dagen. Ik zou ook het liefst een paar dagen gaan slapen nu. Ik heb er voor mezelf jammer genoeg niet zo'n goed gevoel over. Ben ook erg moe en vage hoofdpijn, helaas voel ik me ook altijd zo een aantal dagen voor de ongi... Marliesje: leuk gehad in de apenheul? De spanning stijgt . Ga je morgen echt testen? Ben heel benieuwd!
@Roli - jeetje, wat heftig! Maar wel zwanger dus! Hopelijk ga je je snel beter voelen.. Ik ga morgen écht testen. Ben de spanning helemaal zat. Voel verder niks, geen zere borsten, geen aderen op mn borsten, alleen nog steeds behoorlijke obstipatie, veel erger dan anders en vooral ook langduriger. Maarja, of dat dan wat zegt. Morgen weet ik het iig!
Nou hier duidelijkheid: bloedverlies... Nog een beetje bruinig rozig, maar zo begint het altijd, ook wat kramperig. Zoooooo kut dit!