Pien, wat rot... Hier hetzelfde, geen bloedverlies hoor, maar wel negatief getest. Op 11 dagen na terugplaatsing is dat echt wel definitief, en ik weet dat de utro bij mij mn menstruatie tegehoud. Kortom, voor ons houdt het hier op. Wij gaan met zn 2-tjes verder
Lieve marliesje, het kan te vroeg getest zijn hè.. ik zou het weekend nogmaals een testje eraan wagen..
Ah Marliesje nee toch . Ik vind het voor jullie echt heel erg. Ik hoop dat poppetje gelijk heeft, maar snap dat de hoop weg is. Hele dikke knuffel!
Pien, ik kan geen garantie geven maar het kan wel.. je leest het vaker. Daarom zei Gent ook dat ik (tp 8-6 na 3 dagen van een 8 cellig embryo) pas een urinetest kan doen vanaf zondag. In mijn bloed zien ze het vanaf vrijdag. Je krijgt een emmy terug, maar het is net hoe snel deze verder ontwikkeld in je buik en hoe snel het innesteld. Dus geen moed opgeven Marliesje. Heb ik goed teruggelezen dat jij op dezelfde dag als Marliesje je tp had? Ben je dan niet al snel ongesteld? Kan het niet verlate innestellingsbloed zijn???
Poppetje: ja een kwartier later om precies te zijn. Zit 12 dagen na punctie. Maar bloed wordt al roder en het voelt echt niet goed hoor. Zal ik de utrobollen nog even doorgebruiken? Als het niet goed zit stop ik liever dan kan het goed loskomen.
Ik zou geloof ik het ziekenhuis bellen, dit is mijn eerste tp dus als ik nu bloed verlies zou ik Gent bellen. Hoewel zij zullen zeggen, blijf gebruiken tot de daadwerkelijke testdatum. Sommige dames verliezen bloed tijdens hun zwangerschap. Ik hoop zo op toch iets positiefs bij jullie. Hier tot zover nog niets.. maar de angst des te meer. Nog iets van 44 uur en dan laat ik mijn bloed testen, maar pffff wat duurt dat nog lang In al die tijd kan het dus nog doorbreken.. Ik zit nu op dag 15 na de punctie en dag 12 na de tp. Vriendlief is meer nuchter, die zegt.. we weten dat het kan en we hebben er nog 2 in de vriezer. Na onze eerste drama poging bij het EMC kan het niet erger. Nu weten we tenminste dat het niet aan mijn eitjes ligt en geen mission impossible is. En in theorie weet ik dat hij gelijk heeft.. En toch zou ik heel verdrietig zijn.. dan is mijn nuchtere kant ver te zoeken ben ik bang Die is dan op wereldreis..
Ow Pien Sterkte meis! Marliesje... toch nog een ebetje spannend, maar snap je gevoel. Roli, gefeliciteerd (voorzichtig) en heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel beterschap. Andere meiden, succes met wachten...
**breekt even in** ik was even aan het meelezen! Pien wat ontzettend vervelend! is het echt al definitief mislukt heel veel sterkte meid, ik had het je zo onwijs gegund!! *knuf* marliesje ik had met jou nog in een topic gezeten over de onthouding van je man ivm zaadkwaliteit toch? jou laatste poging mislukt? wat ontzettend verschrikkelijk! dat is gewoon een van de meest erge dingen die je mee kunt maken! heel veel sterkte voor jouw gewenst *knuf* **breekt uit**
Ooooooooooow wat een klote-nieuws hier allemaal..... word er helemaal emotioneel van!! Ik weet dat je moet afwachten tot de testdatum, maar als je eerder bloedverlies hebt verlies je alle hoop!! Ik heb hetzelfde 2x meegemaakt..... Ik was helemaal van de kaart. Marliesje, ik hoop, ik duim en ik bid voor je dat dit 1 groot misverstand is en dat je over een paar dagen toch nog goed nieuws krijgt. Ik hoop dat je mensen om je heen hebt die je kunnen steunen en troostende in deze moeilijke tijd!
Bbibi: dankjewel meid, lief! Lobke: spannend meis, ik hoop op een goede uitslag, maar daar moet vast en zeker wat goeds tussen zitten! Succes bij de terugplaatsing! Juffaman: ja je weet als geen ander hoe het voelt... het bloedverlies is nu echt toegenomen, heb ook al wat buikpijn. Heb net voor de zekerheid nog een testje gewaagd en die was witter dan wit. Dus stop nu ook maar met de utro. Ik zie nu eerst op tegen die 22 mm baarmoederslijmvlies dat er uit moet... . Maar als ik dan aan Marliesje denk, mag ik nog niet eens klagen... Marliesje, ik denk aan je!
@ Pien: bij de 1e x dat het mis ging heb ik niks gemerkt van baarmoederslijmverlies. Na de 2e x merkte ik het wel, want het zat aan (sorry voor de details!!) het toiletpapier geplakt. Ik schrok me rot!!! Ik ben gaan zoeken op internet en erachter gekomen dat dit baarmoederslijmvlies moest zijn. Ik voelde er niets van. Het was wel ruim 2 weken nadat het fout ging. Ook moest ik van de gyn. doorgaan met de utro. Sterkte meid!
@bibi - ja, dat was ik idd. @pien - ik hoop dat het mee gaat vallen! Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet... @Jufaman - ik hoop ook dat het een misverstand is, maar inmiddels is het wel wat ingezonken. Obstipatie is sinds vandaag ook ineens over, en dat betekend bij mij maar 1 ding, dat mn ongie eraan komt. Ben erg verdrietig. Vanmorgen ook wel even flink zitten huilen, zelf mn man liet een traantje. Maargoed, het is bij ons gelukkig niet zo dat het nu echt over is. Toen wij de icsi indicatie kregen had mijn man steeds maar 1 of 2 miljoen zaadjes, wat écht te weinig is, maar bij de icsi's waren het er 14, 9 en deze keer zelfs 22 miljoen, wat betekend dat er best nog een kans is dat het spontaan een keer lukt. Maar het is wel zo dat het waarschijnlijk niet binnenkort gaat gebeuren en dat we er ook niet meer op gaan wachten. Ik vind het heel erg en het breekt echt mn hart, zeker als ik denk aan alle kraamvisites bij zwangere vriendinnen die ik de komende tijd weer moet gaan aflopen.
ohhh marlies wat verschrikkelijk...vind het super goed dat jullie er toch nog iets positiefs van maken en nog altijd hoop hebt....en zijn zaaduitslag klinkt zker positief er blijft hoop! knuffel en een virituele schouder voor jullie mijn moeder zegt ook altijd dat je ook van andere kinderen kunt houden (adoptie) al weet ik zelf ook wel dat dit niet van jezelf is...maar toch ook weer zo mooi dat je een kind uit zo'n land kunt helpen....
Hoi dames, Ik lees af en toe nog wel mee hoor. Marlies het enige wat ik je kan zeggen, verstand op nul indien mogelijk er ff tussenuit. En ja het is cliché maar het kan. Ben er op dit moment zelf het bewijs van. Neemt niet weg dat alles eerst een plekje moet krijgen. Dat geldt overigens ook voor de overige dames. Ik wil jullie bij deze heel veel sterkte wensen met het verwerken, wachten etc. Ff een dikke knuffel x
marlies en pien heel veel sterkte. ondanks dat je in je achterhoofd houdt dat dit kan gebeuren is het toch een grote teleurstelling. vooral omdat je op een pnt komt dat de testdatum inzicht komt en je nog niet ongesteld bent. knuffel voor julllie. lobke succes met de tp. ik heb vandaag echo gehad het bms is te dun follikel te klein dus maandag wederom echo