Onee....wat erg...sterkte!! Het is ook allemaal heel emotioneel dit traject zeker als het niet wil...dikke knuffel meis
Ah gatsiedarrie Jufaman . Ben je weer gaan bloeden? Wat een oneerlijke ellende toch. Leef met je mee! Sterkte meid!!
@Bunny - gefeliciteerd!!! Nu lekker genieten! @jufaman, nee! Wat kl*te! Las maar lekker een paar baaldagen in. :x
Dat is lastig Marliesje, aangezien de ik voor de klas sta en de laatste schoolweek eraan komt. Met veel leuke activiteiten voor mijn groep 7/8 en natuurlijk een feestavond voor mijn groep 8! Pffffffff ik zie er echt tegenop. Al die ouders enzo.... Heb ik gwn geen behoefte aan! Dus die baaldagen heb ik ingekort tot 1 baaldag vandaag. Ben zelf ook benieuwd hoe ik de komende week ga doorkomen. Ik had echt hele goede hoop dit maal....
Nou, wel ok eigenlijk. Beter dan ik van te voren had gevreest in ieder geval. Wel heel verdrietig, dat zijn we allebei, maar ook wel weer blij dat we het icsi circus niet meer in hoeven. We hebben wel besloten dat als er ooit een nieuwe ontwikkeling komt waardoor de kansen heel erg toenemen, we dan toch nog een poging gaan doen. Voor nu ga ik me lekker op het werk richten, we gaan sparen voor een verre reis, en daar kijk ik ook wel naar uit.
Knap van je! Ik bewonder je daarin... Heel gek, maar mijn vriend en ik praten ook wel een over een eventuele toekomst zonder kinderen. En dan willen we ook verre reizen gaan maken!
Jufaman, Shit! Weet je het zeker? Ben je ongesteld geworden? Bunny! Joehoe! Geniet ervan meis! Wij gaan ook reizen als het niet lukt, maar wij hebben afgesproken 6 keer te gaan doen (daar kom ik natuurlijk mogelijk wel op terug na de eerstem, tweede, derde of ... ronde , maar voor nu geft het rust dat we er nog alles aan gaan doen!). Knap hoor Marliesje, ik kan er nog niet aan denken!
Hallo dames, Ik kom me ook even aansluiten. 2010 bbz, oorzaak verstopte ei-leiders! We zijn 5 juni 2013 begonnen met het ivf-icsi traject..... Testen, echo's enz in Nederland, punctie en terugplaatsing in UZ Gent. 1 week anticonceptie pil, 1 week decapeptyl, 9 dagen Gonal-F waardoor ik 27 follikels had, dreigende overstimulatie, waardoor ik dacht dat de boel zou worden afgeblazen, 2 dagen rust gehouden (niets meer gespoten) overigens werd me geadviseerd veel water te drinken, waarden waren uit bloedonderzoek gedaald, vrijdag avond ovitrelle gespoten en heb vandaag mijn eicel punctie gehad in UZ Gent..... Daaruit kwamen van de 27, 13 eruit gehaald, waarvan 1 op de ivf-wijze gepakt heeft, en 3 Icsi (labaratorium). Morgen krijg ik te horen of ze goed zijn om terug te plaatsen, woensdag terug plaatsing. Ben zo benieuwd!!! Wie heeft er nog meer ervaring in Gent??? Groetjes xxx
Bunny gefeliciteerd! Jufaman wat klote! Dikke knuffel voor jou Marliesje, wat ben je toch een sterke positieve vrouw! En verre reizen lijken mij geweldig maar ik kan dit persoonlijk nog niet los laten...maar Ok, wij hebben pas één tp gehad maar werk een klote eerste poging..
Ah nee toch Bunny wat erg . Sterkte meid! Lizalo: welkom hier, spannende tijden he! Al iets gehoord over bevruchtingen? Poppetje zit volgens mij ook in Gent. Succes!! @reizen: wij zijn niet zo reislustig... geen idee wat ik zou moeten doen mochten er echt geen kindertjes komen... waarschijnlijk doorgaan zoals we al doen. Of misschien ooit nog iets voor mezelf beginnen. Maar denk dat ik wel minder ga werken. Lijkt me ook wel lekker, en dan wat meer genieten van het leven .