Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Hier gaat het volgens mij om fout. .. Veel bruinverlies :(

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ah nee toch Lobke :(....

Juffaman: en hoe is het met jou?

3. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Sterkte Lobke!!

Hier gaat het leven gewoon door Pien! Met ups en heel veel downs! Heb nu 6 weken schoolvakantie, wat natuurlijk heel fijn lijkt. Maar mn man heeft pas over 2 weken vakantie... Dat betekent toch wel wat dagen alleen en dat zijn de minst leuke dagen, want dan begin ik toch te piekeren!

Morgen nog wel bloed laten prikken, dat moet volgens het protocol. En als ik dan voor de uitslag bel, wordt er meteen een evaluatiegesprek gepland. We hebben nog 1 cryo van poging 2, maar eerlijk gezegd heb ik daar minder vertrouwen in dan een 'verse' embryo.

Dus ik zit al met mijn hoofd bij onze laatste ICSI poging............

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Lobke ohh nee . Zo lang het bruimn bloedverlies is, is er nog geen hoop verloren

5. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Nee hoor dames er is geen hoop. .. rode duivels zo'n er:(
    Morgen ziekenhuis bellen. . Hoe nu verder. . En deze maand in ieder geval lekker niks. . Heerlijk naar Italië wijntjes drinken

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lobke, heel veel sterkte!! Knuf voor jou

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Balen Lobke :(. En groot gelijk, lekker van de wijntjes genieten! Doe ik deze ronde ook weer even hoor.

Jufaman: wat flauw dat je dan toch nog bloed moet prikken. Dat hoefde ik niet. En dat piekeren komt me bekend voor en als je alleen bent, wordt dat alleen maar erger he... Moeilijk meid, ik hoop dat je in de vakantie toch weer wat nieuwe moed en hoop kunt verzamelen!

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Pien: Ik moest de vorige keren ook bloed laten prikken. Het komt weleens voor als een vrouw bloedverlies heeft, uiteindelijk toch zwanger blijkt te zijn. Daarom moet het bij mij in het zkh gebeuren.

Vanmorgen bloed laten prikken. Vanmiddag voor de uitslag gebeld en die was (zoals verwacht) negatief. 30 juli pas evaluatiegesprek met onze gynaecoloog. Met nog 1 cryo te gaan, zitten we al bijna bij onze laatste poging ICSI. Dat maakt me onzeker en nerveus.

Gisteren hebben we samen wel een heel serieus en goed gesprek gehad met mn schoonmoeder en haar vriend. Zij boden aan om onze behandelingen te betalen, als we naar 3x ICSI nog niet zwanger zijn. Vind het vreselijk lief, maar zover zijn we gelukkig nog niet! Het geeft wel wat meer rust....

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dat heb ik ook Jufaman, mijn verzekering betaald t/m poging 4, dus na de 2 cryo's heb ik nog 2 pogingen maar daarna heb ik mijn vader die ons wil helpen. Het geeft rust maar ben toch blij als het nu raak is, begin er wel een beetje klaar mee te worden :( Al die stress, het wachten etc!!!

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jufaman: dat is zeker lief van je schoonmoeder en vriend! Kan me voorstellen dat nerveus wordt... misschien geeft dit inderdaad een klein beetje rust.
    Maar wat Poppetje zegt: die rust is ook betrekkelijk, want 3 x een ICSI is natuurlijk al heel heftig. Ik vond de eerste IVF achteraf toch best wel heftig allemaal. Zodra je er in zit, krijg je hoop en spuit en slik je alles wat maar los en vast zit, puur en alleen omdat je aan het mogelijke resultaat denkt. Maar als dat dan niet mislukt is, nou dan krijg je toch best een knauw zeg... Dat is me toch tegengevallen. Ik weet niet of ik dat na 3 x nog een keer zou willen en dan ook nog eens op eigen kosten... Maar dat is ieder zijn eigen keuze natuurlijk. Hangt ook af van hoe je het ervaren hebt, en of je het idee hebt nog kansen te hebben. Ik heb geen idee hoe ik er na 3 in zou staan...
    En wat betreft de cryo: ik heb er ook eentje, maar heb daar ook niet zoveel vertrouwen in hoor. Althans op het formulier van het ziekenhuis las ik dat het om 10% gaat dat je zwanger wordt. Nou ja zeg, 10%. Sorry hoor, maar daar krijg ik weinig hoop van... Wat ik aan de andere kant wel denk: als dit embryo het ontdooien overleeft en het tot dag 3 geschopt heeft (ik had op dag 2 tp en cryo is op dag 3 ingevroren), dan is het misschien nog wel de sterkste van allemaal geweest ;). Dus dat geeft me nog een heel klein beetje hoop :).

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ow Lobke, wat super shit!
    Poppetje en Jufaman, wij hebben dus nog wat geld van een erfenis van de opa van mijn man, wat eigenlijk voor de verbouwing van ons huis is, maar eventueel voor poging 4 t/m 6. Het geeft mij ook rust te weten dat we tot het einde doorgaan. Maar ik heb nog geen een ronde gehad en ik ben ook wel een beetje bang dat ik het ga ervaren zoals jij Pien... Ik probeer me nu al voor te bereiden op de teleurstelling(en), maar ik denk dat je toch zoveel hoop krijgt als je er mee bezig bent. Ik merk nu al dat ik weer namen voorleg aan mijn man en dat ik ons toch weer met een baby zie. Volgend jaar vakantie met baby etc...

12. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Pien en anderEn bij wie geen verklaring is gevonden... Ik heb dit artikel gevonden. Ik vond het wel geruststellend en informatief. Unexplained Infertility
    Hoe gaat het met jullie? Ik heb mijn medicijnen gehaald. Ik vind de utro klein, ik had eitjes verwacht... Heb ik wel de goede? Verder is mijn koelkast nu vol haha. Straks in de camping koelbox, wel op stroom hoor!

13. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb nog een fijne website gevonden :) IVF Zwangerschap Je ziet dus dat onze voornemens om door te gaan na 3 keer ook echt effect kunnen hebben!

14. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Yes ik mag vanmiddag voor tp.
    Wat is wachten op zo'n telefoontje spannend zeg

15. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Joepie! Succes meis! Had je nog 1 cryo?

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Doortje: bedankt voor de bemoedigende links :). De cijfers van dit belgische ziekenhuis in die grafiekjes zijn volgens mij positiever dan dat mijn ziekenhuis zegt. Maar ik geloof deze graag :).

Meisje: mooi zo meid! Spannend he. Vond ik ook! Hoe ging de terugplaatsing? Nu lekker broeden he!

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Meisje, nu goed broeden hè, je mannetje lief voor je laten zorgen!!

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hallo meiden bedankt voor jullie medeleven. Ben tot maandag een oaar dagen net minn ouders weg
    Broeden gaat dus wel lukken.

Doortje ik had 1 cryo. Na de punctie had ik 8 bevruchte eicellen. 6y daarvan ziek. Het feit dat ik nog een cryo had is bij pgd bijzonder, tenminste dat werd mij verteld

19. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ladies, ik ga 3 weken op vakantie en heb me voorgenomen even niet te zp- en. Geniet van het weer! Tot eind juli! Dan begin ik ook met de gonal f.

20. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Doortje, fijne vakantie!

Deel Deze Pagina