Doortje: jeetje wat vervelend zeg! Maar klinkt wel als het 'ei van columbus'... Het moet daar wel mis gegaan zijn al die tijd. Maar ja, als ze verder geen verklaring zien, dan doen ze toch eerst alleen IVF. Dat ging bij ons ook zo. Natuurlijk balen van deze poging, je hebt er veel voor moeten doen en het kost een hoop tijd en energie... Ik hoop voor je dat je deze ronde toch nog een kansje krijgt. En anders moet het zeker met ICSI gaan lukken meid! Een verklaring lijkt me op zich wel fijn om te hebben. Ik hoop inderdaad dat dat dan gewoon het enige is en je een volgende ronde gewoon direct klaar is! Lobke: fijn dat je weer een poging mag wagen binnenkort
Hey meiden, Ik heb toch een terugplaatsing gekregen, hij was toch door gaan delen! Ik heb er niet zoveel vertrouwen in, omdat hij zo traag was en op dag 3 nog klein, maar een kans is een kans. Ik heb alleen de nacht na de tp ongesteldheid buikpijn gekregen en dat is gisteren erger geworden. Vannacht werd ik er wakker van en ook nu blijft het aanhouden. Het is heel vervelend! Het is denk ik geen overstimlatie, want ik ben juist afgevallen en heb ook niet echt de andere symptomen. Wel ben ik heeeeeeeel erg moe en snel een beetje duizelig. Ik heb normaal voor ik ongesteld wordt ook veel buikpijn en dit voelt als buikpijn ongeveer 1 à 2 dagen voor ik ongesteld moet worden. Ik heb gegoogled en ben daarvan juist helemaal in paniek geraakt, omdat ik las dat mijn lichaam misscheien een soort auto imuum reactie vertoont tegen het embryo en hem meteen afstoot. Dat zou me echt vreselijk lijken, want dan zou ik dat iedere keer hebben. Daar ben ik dus niet echt rustiger van geworden... Kunnen jullie mij geruststellen? Vinden jullie dat ik het ziekenhuis moet bellen? Thanx meiden! X
Doortje als je het niet vertrouwd zou ik het ziekenhuis bellen. Ik mocht om een poep of een scheet zelfs nog bellen na de punctie zeker met een verhoogde kans op over stimulatie. Veel water drinken en rustig aan doen. Evt v temperatuur meten voor ontsteking. . Ik moest dat ook. Eigenlijk niet gedaan omdat ik me goed voelde hier vandaag een tp gehad van een blastocyste. .1 was er niet goed ontdooit maar gelukkig de tweede wel een ook door gedeeld. .. dus nu weer afwachten
Lieve doortje, geen paniek meid. Die buikpijn kan er heel goed bijhoren. En misschien is het juist wel een goed teken he! Als je lichaam het zou afstoten dan zou je dat vast niet op deze manier voelen en je hebt dit toch ook nog niet eerder gevoeld? Niet teveel moeilijke dingen gaan bedenken nu hoor. Ik heb me ook wel eens verdiept in dat immunologische, maar dat is omdat ik een auto-immuunziekte heb. Vervolgens kun je daar ook verder niet zoveel aan doen. Doe lekker rustig aan, je lijf heeft dat even nodig om weer op adem te komen. Dan zakt de pijn straks ook wel weer! Ik duim voor je hoor, want een kans is een kans!
Hey Ladies, nou ik heb gebeld en ik lig nu aan een infuus in het VU! Ik heb overstimlatie. Niet heel ernstig, maar omdat ik zoveel pijn heb en moest spugen houden ze me hier. Ik denk dat alles kampt door dat vrije vocht, dat dat mijn Darmen irriteert ofzo. Helaas is het niet zo ver dat dit een ged tien is voor zwangerschap, want dit komt nog door de pregnyl Leuke poging was dit! Ben benieuwd hoe de volgende poging zal gaan haha. Waarschijnlijk onderstimulatie...
He jakkes Doortje . Ben je inmiddels weer thuis? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt... En dat je emmy zich gewoon lekker aan het nestelen is inmiddels natuurlijk! Rustig aan meid!
Pien hoe gaat het bij jou? Lobke, Lekker broden. We zullen wel een beetj gelijkig mogen testen. 26 aug heb ik mijn test. Jij? Ik ben net weer thuis, gelukkig weinig pijn, wel slappig, maar ik moet het toch heel rustig aan doen en heeeeeeel veel drinken. Ik kan dus nu geen pap meer zeggen...
Ja hopelijk komt er iets positiefs voor je uit Doortje. Inderdaad ik mag of ja kan dan testen. Mag eigenlijk pas na 16 dagen. Maar ik doe het ook de 26ste. Vorige keer ook al na 10 dagen ongi geworden. Dus zit dan op dag 11 en een dag extra omdat de ei verder was met delen
Beterschap Doortje!! Spannend Lobke!! Bij alle 3 de terugplaatsingen had ik op dag 10 ook al ernstige bloedingen. Ineens vanuit het niets gecombineerd met buikpijn. Succes! Hier weinig te melden, omdat we in onze 'pauze' zitten. As donderdag zou ik ongi moeten worden in mn eigen cyclus. Ik hoop dat dat ook gebeurt, want dan weet ik dat dit in ieder geval goed zit. En dan denk ik volgende cyclus dat we de embryo terug laten plaatsen. Eigenlijk vind ik deze tijd heerlijk. Geen ziekenhuisbezoekjes, geen spuiten in mn buik, niet steeds maar uitleggen aan anderen hoe ik me voel. Ik geniet van de tijd voor mezelf en voor ons samen. Ben 2 weken geleden begonnen met hardlopen en het gaat heel erg goed. Ik voel me er ook beter bij. Nu al weer de 2e week aan het werk in mn klas op school. Heerlijk om me hier compleet op te storten. In de weekenden gezellige avondjes weg met vrienden en familie of lekker met zn 2tjes thuis op de bank filmpje kijken. Het geeft me voor nu voldoende rust, de rust die ik echt heel hard nodig heb! X
Jufaman: fijn dat je weer wat tot rust komt in je pauze en dat je ervan genieten kunt. Ik begin de rust ook weer wat te vinden na de miskraam en curretage. Maar krijg ook al wel weer zin om de cryo terug te laten plaatsen. Ik hoop dat dat komende cyclus kan. Maandag weer naar de fertiliteitsarts en ik hoop dat ze kan zeggen of we volgene cyclus de tp kunnen krijgen. Zit nu 3 weken na de curretage en volgens mij heb ik nog geen eisprong gehad, dus het wordt hoe dan ook een langere cyclus dan normaal. Lobke en Doortje: hoe voelen jullie je nu?
Hopelijk mag je snel weer een terug plaatsing. . is ook allemaal vrij heftig een curettage. . Hier verder alles goed. Wel eigenlijk heel de dag Door steekjes. .. maar kan ook van de utrogestan zijn. Ook in mijn boven been zo 2 a 3 keer op een dag. Dat ken ik nog niet. Misschien van het sporten. .. we zullen zien over paar dagen weten we meer
Meiden, ik had vanochtend op 12 dpo een spierwitte test. Ook heb ik al ongesteldheidsbuikpijn, ik denk het dus 99% zeker te weten dat het niet is gelukt deze keer... Maarja die 1% hoop blijft toch tot de bloedtest of tot ik bloed zie . Pien, heb jij al een eisprong? Lobke, heb jij al getest? Zo niet, wanneer ga je testen? Succes!
Ohhh balen doortje....pfff nu naar icsi 2 toch.. hopelijk komen daar wat cryos uit voor meer kans. Ik ga denk Ik morgen alvast testen. .zit ik op 8 dagen na tp dus ongeveer 12 dpo weet niet precies wanneer ik eisprong heb gehad. Dus wel spannend. ..i hope it so.. net als iedereen hier Haha
Doortje: ah nee toch . Na je eerste berichtje zou ik zeggen: dat zegt nog niets, ik had op 12 dagen na punctie ook een witte test en achteraf dus wel zwanger geweest... maar een bloedtest is natuurlijk wel heel nauwkeurig... Dikke knuffel voor jou meid! Zoveel moeite voor niks... Maar niet helemaal voor niks, volgende keer ICSI en dan vast meer kans! Lobke: ik zou nog even wachten met testen hoor, het kan best even duren voor zo'n test positief is... maar ja, ik snap die drang ook wel . Ik duim nog ff door voor jou! Mijn eisprong zit er weer aan te komen denk ik . Heb in elk geval een bijna positieve ovulatietest die eerder deze week nog wit was. Dan gaat het toch weer kriebelen he, hoe naief ook...
Nou ik heb gister middag al een test gedaan. . gewoon om te kijken. . maar heb nu een tuurstreep ahhhh.. durf het nog niet echt te geloven en mijn vriend weet het ook nog niet. .maar ga vanmiddag nog een testjes halen en dan ga ik hem verrassen als die ook licht positief is