Oooow Lobke, houd vast!!! Waarom moeten 2 vriendinnen in 1 week mij melden dat ze zwanger zijn (7 en 8 weken, de ene van haar 2e en dan andere van haar 3e kindje), maar ik mag het nog aan niemand vertellen!!!!???? Grrrrrrrrrrrrr...... Ze bedoelen het waarschijnlijk heel lief, maar ik kan er niks mee! Sorry dames, maar dat moest er even uit! X
Jufaman: ach jakkes ja, dat is echt niet leuk om te horen . Mooi voor hun, maar jij was nu echt wel eens aan de beurt verdikkeme! Van dat soort mededelingen kan ik ook echt heel verdrietig worden... knuffel voor jou!
Thanxxx dames!!! Nu gaat het wel weer, maar soms kan ik het gewoon niet hebben! En dan vooral de opmerking: je mag het nog tegen niemand zeggen, vind ik tricky.... Ik loop al met mijn eigen problemen en dan mag ik het ook nog eens met niemand anders over hebben!! Pfffff Maargoed, gisteren een gezellig feestje gehad bij de buren. Vanmorgen al hardgelopen en zometeen op de koffie bij mijn ouders. Ze hebben een puppy van 8 weken sinds gisteren. Van dezelfde fokker als onze hond (zie profielfoto). Daar heb ik wel zin in. Op zondagavond kijken wij altijd graag de Vlaamse series op rtl4, dus verder wordt het een lekker dagje! Morgen weer een nieuwe schoolweek met mijn heerlijk klasje!
Jufaman: o ja, lekker irritant is dat... Gelukkig genoeg positieve afleiding zo te horen! En is het een lief hondje? 8 weken is wel heel schattig!
Lobke, hoe gaat het? Wanneer ga je nou een tweede keer testen haha je bent denk ik niet zoals de meesten die zouden al 10 pakken weg hebben geplast ! Ik in ieder geval wel...
Ik ben nu in week 4 van het hardlopen en ik vind het heerlijk. Even gedachte op nul, even de drukke dag van me afzetten en daarna een heerlijke warme douche en moe en voldaan op de bank. Ik slaap ook beter als ik gesport heb. Ik val niet echt meer af, maar mijn conditie gaat vooruit. En ook heb ik kleinere 'lovehendels' zoals mn vriend dat zegt. Ik merk het ook aan mn broeken! Lekker hoor... Mijn menstruatie is goed op gang gekomen vorige week. Volgende cyclus in september willen we de embryo terug laten plaatsen! Daar kijk ik ook weer naar uit. Morgen uit eten met mn ventje, lekker naar de Griek. Donderdag met collega's van school uit eten! Wat een verwennerij allemaal... En komend weekend ook nog dorpsfeest hier, dus heerlijk 2 avonden los in de feesttent en zondag gezellig over de braderie wandelen!! Soms is het fijn om mij te zijn! XXXX
Dat klinkt helemaal goed Jufaman ! Zo mag ik het horen! Ik voel me ook goed na een half uurtje hardgelopen te hebben. Ik loop op zich wel regelmatig, alleen de laatste weken vaker niet dan wel. Was gelijk na de miskraam weer begonnen, maar dat was wel wat overdreven . Nu vanavond voor het eerst in 3 weken weer even wat gedaan. Voelde goed! Leuk om te lezen dat jij je goed voelt! En dan gaan we beiden gezellig en vol goede moed voor een tp in september !
Slecht... testen werden lichter en vanochtend omo wit. .. af en toe bruin slijm. .. dus ongi zal wel komen En weer een vriendin zwanger die met half jaar bezig is. .. wel twee keer een miskraam gehad. .dat is wel sneu. .. maar ze weet het wel te vertellen zo vaak naar de gynaecoloog geweest. ... ik dacht moest eens weten....naja het is gewoon kut
Ah wat jammer Lobke . Het zag er zo goed uit... Kennelijk heeft het wel heel eventjes genesteld, maar kon het niet doorgroeien o.i.d. Je was zo dichtbij, en toch zo ver weg... Knuffel voor jou meid!
Dat zou misschien wel kunnen Lobke. Maar zou morgen maar even bellen om te horen hoe lang zoiets kan duren...