Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Gestopt met de medicijnen en nu dag later ongesteld of jah hevig ongesteld best wel last van. ..12de echo en dan plannen voor tp.. hopelijk nu een plakker

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jakkes Lobke, hopelijk is dat snel over. Krijg je gelijk deze ronde je terugplaatsing al? Je hoeft geen maand over te slaan?
    Hier vandaag ook ongesteld geworden... Dus dan gaan we gelijk op voor een tp :). Ik moet morgen beginnen met progynova en dan op dag 12 een eerste echo. Eigenlijk wil ik die echo wel wat eerder, maar valt op een maandag, dus dan zou dat op dag 9 op vrijdag zijn. Ik hoop dat ze dat ok vinden in het ziekenhuis. Ik wil namelijk niet onnodig lang dat baarmoederslijmvlies laten groeien. Ik heb normaal gesproken meer dan genoeg ;), maar goed ik heb vorige maand een curretage gehad, dus misschien is het toch wat minder geworden inmiddels... Zal morgen wel even bellen om de echo in te plannen.
    Ik hoop dat we beiden een plakker mogen krijgen :)!!

3. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Hoe gaat het Pien. .. Ik krijg donderdag weer echo

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik krijg vrijdag de eerste echo. Zit dan op dag 9, ik hoop dat bmslijm dan dik genoeg is en we de tp kunnen inplannen. Dan gaan we zoals het nu lijkt mooi gelijk op :).

5. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Hopen maar dat het ook lukt Haha

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    All: vandaag echo om te kijken of baarmoederslijmvlies goed was. En ja hoor, zoals ik al voorspeld had, was het vandaag al dik genoeg. (Ze kunnen me nog meer zeggen dat dag 9 wel erg vroeg is ;)). Dus komende vrijdag mag ik voor een terugplaatsing als alles goed gaat :). Heb nog ff gevraagd wat volgens haar de kans is dat het niet goed ontdooit en dat was 10% volgens haar. Nou da's niet veel, dus laat ik maar van het positieve uitgaan. Maar ik zei ook: o da's dan evenveel als de kans dat het lukt. Maar nee, ze zei dat dat 15% was. Nou dus... Ik zei ook: ach ja, wat hebben we er aan, we hebben een kans, laten we die maar nemen!

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Zo is het maar net Pien!!! Pak die kans... Succes

Ik moet volgende week gaan menstrueren. Dan gaan wij ook voor een terugplaatsing! Spannende tijd toch weer!

8. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Klinkt goed. ..

Als man en vrouw beide normaal vruchtbaar zouden zijn is een kans op een zwangerschap ook 15 procent

9. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Spannend Pien! Ik heb mijn eisprong volgens mij veel te laat en ik ben niet zwanger hoor... Hadden jullie dat ook? Pien, jij dan niet natuurlijk... ;(.

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jafaman: dat komt ook al dichtbij! Ja spannend toch weer he! Weer zo'n periode van tussen hoop en vrees leven... Daar zie ik toch ook wel weer wat tegenop. En ik zie ook erg op tegen het moment om te moeten testen. Omdat ik in kunstmatige cyclus de tp krijg zal ik hoe dan ook niet ongesteld worden... Het feit dat je nergens aan kan afleiden of het goed of niet goed zit en uiteindelijk wel een test zal moeten doen, vind ik wel vervelend. Doe jij tp in eigen cyclus of ook kunstmatig?

Lobke: weet jij al wanneer je ongeveer de tp krijgt? Ook volgende week ergens denk ik?

Doortje: vervelend, maar ik denk dat dat goed mogelijk is door al die hormonen, dat het even duurt voordat je lichaam z'n cyclus weer heeft gevonden. Maar wel irritant. Ik had het dan na de miskraam dat ik wist dat eerst het zwangerschapshormoon uit mijn lijf moest zijn, wilde ik weer een eisprong kunnen krijgen. Die cyclus duurde een kleine 6 weken uiteindelijk, dus viel nog mee.
    Ik hoop dat jij snel ook weer aan de beurt bent met een poging en dit keer een eerlijke kans maakt!!

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Pien: ik krijg de tp in mijn eigen cyclus. Voor mij wel meer rust, want hoef maar 1x te spuiten (pregnyl). Verder heb ik bij alle 3 de tp's het niet gered om te testen, omdat ik rond dag 10/11 na tp al ging menstrueren. Maar die dagen verlopen echt verschrikkelijk.... Steeds naar het toilet, iedere buikpijntje is te voelen en weer die verschrikkelijke onzekerheid pfffffff.

Sterkte dames! Denk aan jullie x

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jufaman: kan me voorstellen dat het in eigen cyclus wel wat relaxter is. Gelukkig hoef ik niet te spuiten, maar alleen maar wat pillen te slikken en straks ook utro naar binnen te schuiven ;). Ik mocht mee doen met een onderzoek waarbij ze cryo in eigen cyclus vergelijken met kunstmatige cyclus. Dan had ik dus de kans gehad om het in eigen cyclus te doen. Maar mijn redenatie was: de eerste keer is het een beetje gelukt, misschien wel door toedoen van al die kunstmatige hormonen die in mijn lijf zijn gespoten en gestoken ;). Dus doe mij nu maar weer zo'n dosis, wie weet is mijn eigen hormoonhuishouding wel niet tiptop om zwanger te worden. Ik was ook altijd wel vrij vroeg ongesteld. En met de hormonencombi die ik nu krijg schijn ik echt niet ongesteld te worden, omdat ik nu geen eisprong krijg. Ik hoop dat mijn redenatie klopt :).
    Maar ik hoop ook heel erg voor jou dat dit 'm eindelijk gaat worden!! We zijn trouwens van hetzelfde bouwjaar, vind ik ook wel leuk :).

13. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ha lady's

dadelijk echo en dan hoop ik vrijdag een tp te krijgen

spannend allemaal weer

14. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Hier ook het antartica trial met medicatie. .. vind ook wel prima. .weet je wat je staat. .. met ovulatie testen is het ook maar gissen wanneer je eisprong hebt. Ik heb zowiezo een onregelmatige cyclus dus weet precies waar ik sta

hier was bms 8mm dus tp kan gepland worden krijg vanmiddag te horen

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mooi zo Lobke! Leuk dat we zo mooi gelijk oplopen en ook nog eens dezelfde methode. Gebruik jij ook progynova en straks utro? Weet je al wanneer de tp zal zijn?
    Ik moet morgen beginnen met de utro, bleh...

Jufaman: mijn cryo is dag 3 ingevroren, weet niet hoeveel cellig het toen was.

16. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ja zijn nu met 4 dames die tegelijk lopen. Jij Ik bunny87 en stresskippie(van privé berichten).. is wel fijn

ja ben vandaag begonnen met 3x daags 2 bolletjes utro en 3x daagd progynova vanaf dag1

heb vrijdag tp.. mijn cryo op dag 4 of 5 geloof ik weet niet zeker. .vorige keer had het ook iets gedaan dus ben zo zenuwachtig of het nu hopelijk raak mag zijn..

een keer iets positiefs in al die ellende

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja ik vind het ook heel spannend! Bij mij had het de vorige keer ook wat gedaan, dus ben ook heel benieuwd.
    Ik heb trouwens 2 x daags progynova, maar mijn baarmoederslijmvlies was op dag 9 al 11 mm dus dat zal wel goed zitten. Ben wel beetje bang dat er stiekem toch een eitje gaat groeien nog... Zou dat erg zijn? Heb trouwens sinds zondag bij afvegen af en toe heel licht bloedverlies. Ook weer zoiets. Maar ja, ik heb dat soort dingen heel vaak, bloed om het hutje mutje ;). Ik moet er maar op vertrouwen dat het goed komt. Moeilijk ;).

18. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Had dat gisteren ook bruin slijm heel raar. .. nou je bms is niks mis mee inderdaad 11mm al jeetje mooi broei nestje voor de cryo

19. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Hoi Dames,

Sorry dat ik niets meer van me hebt laten horen. Ik heb een paar rot weken achter de rug en ben niet meer op de MMM forums geweest. Net zoals bij Lobke is mijn 2e TP ook mislukt en mijn hele lieve opa is overleden, vlak nadat ik mijn VMK eind juni heb gehad.

@Pien, jij hebt ook aardig wat achter de rug he, pfff een curretage, wat oneerlijk meid.

Ik slik nu ook 2 x per dag 1 tablet progynova en 3 x per dag 2 utro bolletjes.. Heb nog 1 cryo en krijg morgen te horen of het ontdooien is gelukt, in het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat het fifty fifty is.. Ben op van de zenuwen.

20. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Mag ik me bij jullie toevoegen?
    Via priveberichten contact al met Lobke :) ze vertelde mij dat we met ze viertjes ongeveer gelijk lopen dus extra steun kunnen we wel van elkaar gebruiken toch?

Hier al 3 jaar gestopt met de pil :(
    2 puncties achter de rug en hopelijk morgen onze 5e terug plaatsing... we hebben er nu nog 7 in de vriezer en hopelijk morgen de klapper die wordt terug geplaatst "fingers crossed"

Emotioneel vind ik het behoorlijk zwaar allemaal, hoe ervaren jullie dit?

liefs,
    Stresskippie

Deel Deze Pagina