Bunny: ach jee meid, heftig allemaal zeg! Kan me best voorstellen dat je dan af en toe wat afstand moet nemen... Wat spannend, morgen dus hopelijk de tp! 50% dus? Mijn arts beweerde dat we 90% kans hebben dat het goed ontdooit... Dat is nog wat anders he? Ik lees hier ook wel anders hoor, dus die 90% vertrouw ik zelf ook niet helemaal, maar probeer toch maar te hopen dat de kans groter is dat het ontdooien goed gaat dan dat het misgaat. Het aantal cryo's lijkt bij ons ziekenhuis ook wel veel minder, dus misschien zijn ze heel streng bij het invriezen, en ontdooien er daardoor ook meer goed? Geen idee hoor... Wij hebben maar 1 cryo, dus vind het wel heel spannend worden. Vrijdag zal het moeten gebeuren! Stresskipje: jee jij hebt ook al heel wat teleurstellingen moeten verwerken. Wel gezellig dat je hier mee komt kletsen! We lopen lekker gelijk op . Heb jij ook IUI behandelingen gehad? Enig idee wat bij jullie de oorzaak is? Wij zijn nu 4 jaar bezig, en ruim een jaar in behandeling, eerst 6 x IUI en sinds juni IVF. Ik hoop dat dit 'm eindelijk voor jullie wordt!! Laten jullie weten hoe het morgen gegaan is?? Ik duim voor jullie!!!! All: ik heb al wel sinds een paar dagen wat bloedverlies, of rode sliertjes in de afscheiding. Heb ook al een hele tijd best veel afscheiding. Herkennen jullie dit? Zou het door de progynova kunnen komen? Ik ben nogal snel bloederig hoor, dus het verbaasd me op zich niet, maar vind het geen prettig idee als dat rondom de terugplaatsing nog zo is. Zit sinds vandaag aan de utro, dus hoop dat het nog overgaat voor de tp. O ja en ook veel last van mijn maag en darmen al sinds vrijdag... Herkenbaar?
Pien, morgen krijg ik te horen of de cryo goed ontdooit is en dan donderdag hopelijk de terugplaatsing.. Ja 50%, maar een andere dokter zei weer dat er 70% kans is dat het lukt. Bij ons zijn ze ook heel streng met het invriezen, ze hebben er in juni 5 vernietigd omdat die niet geschikt waren om in te vriezen. Wanneer heb jij de echo gehad? Ik zou als ik jou was even het ziekenhuis bellen. Je moet juist geen bloedverlies hebben met progynova. Progynova legt je cyclus plat.. Even laten nakijken of er toch geen eitje aant rijpen is... zeker voor het onzekere he Ik heb met de vorige tp ook afstand genomen omdat ik dacht dat het misschien wel zou lukken als ik er niet teveel mee bezig ben.. Heeft dus ook niet mogen helpen ik schrijf het toch liever van me af
Hoi dames, @Pien Zelf heb ik pcos dus vrijwel geen eisprong en mijn vriend traag zaad dubbel op dus Daarom was iui geen optie voor ons en na veel onderzoekingen kwam voor ons Icsi het beste uit! We hebben heel wat teleurstellingen gehad helaas morgen hopelijk goede dooiing en een super mooie embryo die het hopelijk eens gaat doen duim duim duim Gebruik progynova tm dag 13 opbouwend dan echo dan vanaf dag 15 Utrogestan erbij. Dit dus tot 12 week van hopelijke zwangerschap! Bloedingen zeggen mij niets met deze medicatie Pien Waardeloos allemaal hè meiden? Al dat wachten! Zwangeren om ons heen pfff Dromen jullie ook zo vaak over jullie kindje? Hoop en vertrouwen erin houden is soms zoooo moeilijk ook
Stresskippie, ik ben ook enorm emotioneel.. dit wordt mijn 3e tp. Mijn beste vriendin is nu 38 weken zwanger van het petekindje van mijn man.. ik ben heel blij voor haar, maar ik vind het ook o zo moeilijk...
Het zijn soms verschrikkelijke dagen! Ik ervaar dat ook zo. De ene dag kan ik het beter aan en er beter over praten dan de andere dag. Soms wil ik alleen maar huilen, maar ik wil ook niet zielig zijn en medelijden van anderen krijgen. Ik vind het ook lastig om te horen van vrienden, familie en collega's dat ze (weer) zwanger zijn. Zelfs diegenen die rond dezelfde tijd zijn begonnen als wij, maar dan al weer zwanger zijn van de 2e... Is niet leuk. Ook word ik ingelicht door mensen dat ze pril zwanger zijn (8/9 weken) en dat ze mij eerder wilden inlichten dan de rest. Vast heel lief bedoeld, alleen kan ik niks met die informatie. En dan wordt er ook nog gezegd dat ik mijn mond moet houden, want niemand weet het verder! Dat is me eind augustus 3x in 1 week overkomen. Toen zat ik er wel ff doorheen. Maarja, het is mijn probleem en niet die van die anderen! Ik moet er zelf mee leren omgaan. Ik vind het echt heel erg fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, zonder dat ik veroordeeld word! Thanks ladies!
Tja dames pfff het is echt zo zwaar... Jullie ook last van die hormonen? Pff het put mij behoorlijk uit en ben mega emotioneel pfff Had nog zo gehoopt dat 2013 ons jaar zou worden we hebben nog effies dus we duimen flink verder Wordt jij gebeld Bunny of moet jezelf bellen? In welk ziekenhuis lopen jullie dames? Xxx
Ik word morgen gebeld tussen 11 en 15u... ik loop bij het radboud in Nijmegen.. @Jufaman, is echt moeilijk.. weet jouw familie en vrienden dat jullie in de mmm zitten? Bij mij niet iedereen maar diegene die het weten houden er echt rekening mee.. ik was in juni herl even zwanger, samen met 2 collega's en ik heb een vmk gehad en mijn collegas zijn nog vol aant genieten.. dat vind ik wel heel moeilijk en doet me ook nog best wel pijn.. echt niet meer leuk.... mijn kaarsen branden volop hier, voor alle dames hier!!!!
Zo dat is laat zeg! Ik word gebeld tussen 8.30 en 10.30 Lopen via emc Rotterdam Hoelang ben je zwanger geweest meid? Jeetje wat heftig zeg hun zwanger en jij dikke knufff
Wat rot meis Behoorlijk laat! Hier ook mega nerveus pfffff Duim duim duim Dus voor jullie einde van de middag hopelijk een tp?
Bij mij weten onderhand meer mensen het wel, dan mensen die het niet weten! Heel veel familie, vrienden en collega's steunen me dan ook goed. Maar heb niet altijd de behoefte om te praten. Ik denk al snel dat anderen mij zielig vinden en dat wil ik absoluut niet! Ik geef les op een kleine basisschool, dus alle collega's weten het. Sommige ouders ook, want ik ben toch wel erg vaak afwezig geweest de laatste tijd. Ze hebben het zelf gevraagd en toen kon ik niet ontkennen! Ik ben in januari 2011 gestopt met de pil en sinds februari 2012 in de mmm. Ondertussen, na vele onderzoeken, 2 puncties gehad en 3 terugplaatsingen (die allemaal zijn misgegaan). Succes morgen dames!!
Donderdag krijg ik als alles goed gaat de tp, jij morgen stresskippie? jufaman, ik heb er ook niet zon behoefte aan om er vaak over te praten, is ook behoorlijk heftig allemaal, ik vind het juist fijn om ergens anders aan te denken. Ik vind het ook echt fijn dat ik hier van me af kan schrijven, mensen die het niet hebben meegemaakt zeggen continue komt wel goed... lief bedoeld, maar ze weten er niets van.. Mijn man en ik gaan 20 december voor 5 dagen naast Parijs en Disney, heerlijk er even tussenuit..
Morgguhhh dames, Hier gieren de zenuwen door me lijf pffff duim duim duim Als cryo goed ontdooit is wordt deze inderdaad vanmiddag terug geplaatst!!! hope soooo Lief bedoeld indd Bunny maar ja als wij nou ook echt wisten dat het goed zou komen he... die onzekerheid is killing... Mensen snappen niet wat ze soms zeggen Oh heerlijk lekker er samen tussenuit en ook nog eens Disney geweldig....hopelijk met een wondertje in je buikkie xxx
Ja heerljik, heb er mega zin in.. Moet super mooi zijn daar rond de kersttijd.. Kerstavond rijden we weer terug naar huis... Driving home for christmas haha... Ik tril over mijn hele lijf, ik ben zoooo zenuwwachtig.. Ben jij trouwens al gebeld, stresskippie??
jeeeehhhhhhh vanmiddag terugplaatsing Pffff was zooooo zenuwachtig bah... Bunny we blijven doorduimen en voor de rest natuurlijk ook