Jaaa, ik durfde bijna niet op te nemen, haha.. Ik hoop het zo Morgen wij ongeveer tegelijk testen he 4 oktober, hahaha (dierendag)
Wat een leuke datum Ze geven mij altijd aan 11 dagen na tp dus dan kom ik op 29 september....Embryo is op dag 4 ingevroren!!! Spannendddddddddd Hoe gaat het met de andere dames????
Jeetje het is weer druk hier even bij gelezen..Ik vond het emotioneel ook heftig. .zwaarder dan Ik had verwacht. Ben ook blij dat niet heel veel mensen het weten. .. inderdaad even ergens anders aan denken. Nou allemaal positief nieuws. .. succes alvast met de tp.. Ik word pad vrijdag ochtend gebeld of het Door gaat.. gelukkig ben ik nog niet zenuwachtig. .scheelt dat ik er nog 5 heb.. hopelijk hoeven ze er maar 1 te ontdooien. . anders gaat het wel hard Hier wij ook 3 dagen disney.. wij gaan al in oktober. .hopelijk dan met een zwanger gevoel nou dames kom maar op met die hcg we zijn er HELEMAAL klaar 6
Jaaa gezellig op dierendag, hahaha.. Jullie ook Disney, lekker zeg kregen jullie ook 2 nachtjes gratis? Wij betalen voor 2 nachten en krijgen er 4
Hier is mijn ongi doorgebroken en vanmiddag natuurlijk meteen met het zkh gebeld. Volgende week donderdag al de 1e echo...
Bunny en Stresskipje: super dat jullie tp door kan gaan . Ik wordt net als Lobke pas op de dag zelf gebeld, geen idee hoe laat... O nee, ik wordt niet gebeld als het goed is, ze bellen alleen als het niet goed is. Das wel irritant en extra spannend natuurlijk... Dus ik weet het ook vrijdag pas. Heb nog contact gehad met ziekenhuis over het bloedverlies. Vandaag was het natuurlijk weg gebleven, maar ik heb al een afspraak voor een echo voor morgen staan. Vind ik toch ook wel fijn. Goed om te weten of het allemaal goed is van binnen voordat de tp is, dan geeft dat hopelijk ook wat meer vertrouwen
Bunny en stresskippie succes vandaag.. Jufaman fijn dat er weer vooruitgang in zit. . @bunny wij gaan met mijn schoonzus mee. Onse zwager zou het regelen. Waarschijnlijk zitten we op het park. Ik had gezegd regel het maar Haha. .hun 2 zoontjes gaan ook mee. Heb daar wel veel zin in. Nog nooit geweest
Hi meiden, Gister TP gehad is allemaal goed gegaan en hopelijk blijft deze eens zitten duim duim duim... Bunny jij straks he spannend meis Pien en Lobke gaat het met de spanning??? Fijn Pien dat je even voor controle langs mag komen, laat je wat weten??? Jufaman fijn dat je volgende week al een eerste echo krijgt Er zit bij ons allen al een klein beetje schot in gelukkig
Hoi Dames, Vanmorgen de TP gehad. Ze vroegen aan ons of we wilde weten wat de kwaliteit is, A,B of C. Maar hebben gezegd dat we dit niet willen weten.. Ik kan me anders helemaal gek maken. Pien, jij de echo al gehad?
Zo meiden, lekker broeden dus . Lobke: volgens mij zou ik het ook niet willen weten als ze het zouden vragen . Ik heb vanochtend nog ff een echo gehad. Zag er verder goed uit. Om bloedverlies tegen te gaan zou ik de progynova op kunnen hogen, maar aangezien het bloederverlies nu al 2 dagen bijna helemaal weg is, laat ik dat maar zitten. Voel me beroerd genoeg van die rotzooi. Het is bij ons wel vreemd geregeld vind ik. Wij hebben de terugplaatsing in een ander ziekenhuis dan waar we de echo's en punctie hebben. Dat andere ziekenhuis ontdooit de embryo's vlak van te voren. Het is maar net hoe de planning loopt wanneer ze je bellen als het niet goed is. In het meest sneue geval kunnen ze je nog ter plekke melden dat het niet goed is. Nou dat is voor ons toch een uurtje rijden en behoorlijk lullig zijn... Maar goed, daar gaan we niet vanuit. We gaan met goede moed afwachten hoe het morgen verloopt. Jij ook succes morgen Lobke!
Haha Ik had vorige keer zelf gevraagd hoe of wat met de embryo. Het was een blastocyste. Maar volgens mij geen top. Hopelijk morgen wel. Als hij of zij maar sterk is. begin Het nu wel weer spannend te vinden. klinkt goed Pien dat het er goed uitzag is wel fijn voor je gemoedstoestand... beetje minder stress en zorgen is allemaal beter. stress en bunny al steekjes of iets
Spannende dag voor jullie meiden Gaat het nog met de zenuwen??? Laten jullie zsm wat weten? Hier wat steekjes sinds vanmorgen en lage rugpijn gisteren al.... Lage rugpijn heb ik steeds gehad dus dat link ik dan direct aan dat het mis is moet afwachten ik weet het maar word er doodsbang van joh pffff
Hihi stresskippie je doet je naam wel eer aan . Alles wat je nu voelt zegt nog niets meid. Probeer positief te blijven! Zullen we elkaar de komende weken helpen positief te blijven? Ik ben daar zelf namelijk ook heel slecht in, in elk geval voor mezelf, voor een ander lukt het vaak wel . Vanaf nu zou ik gebeld kunnen worden. Het liefst zet ik de telefoon uit haha! Vind het wel een rare dag zo. We hebben om 14 uur een trouwerij en gaan daarna door naar het ziekenhuis. Ik vind het trouwens wel vreemd hoor die verschillende werkwijzes van ziekenhuizen. Dit ziekenhuis ontdooit de embryo's vlak van te voren. Maar hoe vlak dat scheelt dus per keer op een of andere manier. Hoe zit dat bij jullie? Sommige ziekenhuizen ontdooien volgens mij al de dag ervoor... En hoe zou dat ontdooien gaan? Rustig aan of in de magnetron?
Ik had gisteren avond last van wat buikpijn, na een goede nacht slapen is het stukken minder. Bij ons ontdooien ze het een dag van te voren, zodat de Embryo nog 24uur kan doordelen. Ik heb ook moeite om positief te blijven.. Ik ben zo bang dat ik weer opnieuw moeten gaan beginnen met spuiten en weer die ellendige punctie moet ondergaan. Maja zo moet ik nog niet denken, maar is zooo moeilijk. Iedereen om me heen blijft maar zeggen, Komt wel goed. Aaargghhh
Neeeeeee Pien :x:x:x Vanuit hier een hele dikke knuffel pfffff Shit zeg.... weet niet wat ik moet zeggen lieve meid....
Ohnee Pien wat erg ohhh Wat erg.... dikke knuffel. . hier gaat het wel door maar is ook meteen de laatste. ..4 cryos mislukt met ontdooien ohh . Trek het ook niet meer