Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Ohhhh meiden verdomme :x

Lieve Lobke laten we dan nog maar harder duimen dat dit jullie wondertje wordt!!

Pien en Lobke kop op he meiden...
    Schrijf hier maar lekker van jullie af....

Dikke knuffel

2. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Ohhh Pien:( wat erg, hele dikke knuffel voor jou meid.. Wat een tegenslag weer. Krop het niet op en laat het eruit, huilen, schreeuwen, wat ook mag helpen meis... Ik vind het zo rot.

Lobke, oh dat is ook erg, je had zoveel cryos.. Shit man. Maar je hebt gelukkig 1 TP. Dit is ook mijn laatste, dus ik herken de druk die je nu voelt.. Ook een knuffel voor jou meid...

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankjulliewel meiden, ja het is echt heel zwaar. De miskraam was voor mij eigenlijk minder teleurstellend, omdat ik niet geweten heb dat ik zwanger was. Achteraf gaf me dat alleen maar meer hoop. Hoop dat het deze cryo het wellicht toch redden zou en ons kindje worden zou. En nu gaat dat helemaal niet door... Het komt nu heel hard binnen, het is zo teleurstellend. Heb flink gehuild toen ik de telefoon neerlegde. Zo had ik in geen jaren meer gehuild...

Lobke: jee meid, dat verwacht je toch ook niet van 5 cryo's, kan me heel goed voorstellen dat je ook baalt :(. Ik hoop van harte dat dit dan een topper is en je die andere 4 ook helemaal niet nodig had!

4. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Hier toch nog een klein licht puntje. . we hebben er nog 1. Ze hadden er 4 ontdooit waarvan er dus 1 goed door deelde. Had mijn vriend aan de telefoon verkeerd begrepen.

Maarja na al die slechte ontdooiingen geloof ik niet dat die laatste Het ook overleefd. Dus wel echt even kut. Maar ik heb er dan gelukkig nu 1 aan boord.

Inderdaad hopen op een blijvertje.

Jij een dikke knuffel pien. Hopelijk kun je jezelf snel oppeppen voor de volgende ronde. Pff wat zou ik dat heftig vinden.

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hele dikke knuffels voor Pien en Lobke!!

Wat een rot-nieuws allemaal!! Pfffffffffffff krijg er een brok van in mijn keel.... sprakeloos. Ik weet ook dondersgoed dat ik jullie pijn niet kan verzachten. Geef wel je verdriet de ruimte,

Kom op dames, geef niet op!

X

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ow Pien, super shit! Dat verwacht je toch gewoon ook niet... Heel veel sterkte!
    Lobke, naja, das ook slecht zoveel mislukt! Gelukkig 1 om board en toch nog eentje in de freezer!
    Bunny en stresskippie jullie ook veel succes!
    Jufaman, hoe gaat het bij jou?
    Ik weet nog niet wanneer ik ongesteld ga worden, want ik snap niks meer van mijn cyclus, maar als ik het word ga ik aan de pil beginnen en dan lekker weer de deca... Bah!

7. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ja het is hier gelukkig alweer gezakt.

Op naar het positieve. Heb de fertility doll al meerdere malen gekust en geliefkoosd.. Voor dat extra eitje. .. weer zullen zien. . zucht

Pien hier weer een dikke knuffel. .. denk aan je. .

8. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Hier ups en downs...
    Lichaam kan je zo voor de gek houden,,,,, probeer er niet naar te luisteren maar is zoooooo moeilijk...

xxx

9. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Hier helemaal niks. Vorige keer allemaal steken. ..

10. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Wanneer mag je testen? Spannend!!!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi meiden,
    Spannend voor jullie zeg, alles wat je wel en niet voelt maakt zo onzeker he... en je kunt er nog niets van zeggen.
    Nou een voordeel voor mij is dat ik niet in die spanning zit. Maar goed, ik had er liever wel in gezeten natuurlijk!

Doortje: dus jij maakt je langzamerhand ook op voor de volgende ronde! Heb je er wat vertrouwen in?

Ik ben vandaag al ongesteld geworden. Conctact gehad met ziekenhuis wanneer ik dan moet beginnen. Ik dacht dat ik direct met de pil moest starten, maar nu ik zo vroeg ongesteld ben geworden, kan ik net een maand later met de pil beginnen. Alleen ik dacht dat ik ingepland was in week 47 voor de punctie, blijkt dat ik dan ingepland ben om met de menopur te beginnen. Mooi jammer dus, want dan heb ik de punctie waarschijnlijk pas ergens halverwege december. Dat zo tegen de feestdagen aan en vlak voor mijn verjaardag vind ik niet zo relaxed eigenlijk. Stel nou dat het weer slecht afloopt, zit ik lekker in zak en as met de feestdagen... Ok, da's niet positief gedacht, maar ja, zoveel positieve ervaringen heb ik niet om op terug te vallen ;).
    Bovendien hebben we net het weekend voor kerst een weekendje Parijs gepland. Ik ging ervan uit dat we de boel dan wel achter de rug zouden hebben, maar dan zit ik waarschijnlijk nog in de wachtweken. Ach ja, ik moet het maar weer even op z'n beloop laten.

12. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Hoi Pien,

Wat gek dat je eigenlijk zolang moet wachten?
    Is dat altijd zo?? In mijn ziekenhuis mocht ik altijd meteen van start en lag het zeg maar aan het beloop van de groei van eitjes zeg maar een punctie gepland.... wat je zegt met de feestdagen pff maar ja als het goed nieuws is dan is het wel extra feest en daar gaan we wel vanuit he.... kop op he meis xxx

13. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Pfff pien, het zit je ook niet mee he. Wat stom dat je niet meteen mag beginnen zeg. Het ziekenhuis zei tegen mij dat als de cryo niet goed zou ontdooien dat ik direct met de pil mag beginnen zodra ik zou gaan menstrueren.
    Dat wachten is het ergste he? Hopelijk vliegt de tijd voor je meid.. Knuffel:)

14. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ohh balen pien, maar zelf zou ik het niet eens kunnen om meteen door te gaan denk ik. Heb daar nog niet echt over nagedacht.

Hier alles rustig, beetje te rustig voor mijn idee.. hoe gaat h4t bij derest

15. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik heb donderdag pas de 1e fm voor de tp van een cryo. Rustig op het moment dus. Ik hoop eind volgende week op de tp! Dat is dan begin oktober. Heb het wel lekker druk met werk, dat is wel weer fijn.

Hoe voel je je vandaag Pien?

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi meiden,
    Lobke, Stresskippie en Bunny: hoe is het met de buikjes? Houden jullie de moed er wat in! Komt goed hoor! Statistisch gezien moet 1 van jullie deze ronde in elk geval zwanger eindigen, maar ik duim op een wonder dat jullie alle 3 zwanger zullen zijn :)!

Jufaman: spannend nog voor jou! Jij hebt nog 1 cryo? Ik duim ontzettend voor je dat het door kan gaan en dat het lekker blijft plakken!

Hier is het allemaal wat aan het bezinken. De eerst mogelijke optie die we hebben is planningstechnisch niet optimaal. Rond sinterklaas de punctie en dan vlak voor kerst het testmoment. Ik durf het niet aan... Het is een maand waarin allemaal leuke dingen gepland staan en die wil ik eigenlijk niet laten verpesten door die stomme IVF. Hoe moeilijk het ook is, want ik wordt die maand ook weer een jaartje ouder (32...) en ik wil het zo graag NU!
    Bovendien heeft mijn man eindelijk besloten toch maar te stoppen met de anti-depressiva. Ik heb daar hele nare dingen over gelezen m.b.t. vruchtbaarheid bij de man. Officieel is zijn zaad goed, maar het schijnt het DNA in het zaad behoorlijk te kunnen beschadigen. Maar dat zie je niet in gewone onderzoeken. En het laten onderzoeken kan alleen in het buitenland. Zaad heeft 3 maanden nodig om te herstellen. Dus dan kom je ook op volgend jaar. Het geeft ook wel weer wat rust. Heb ik die stress niet in december. Laten we hopen dat 2014 dan eindelijk ons jaar wordt...

17. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ik snap het helemaal. . geniet maar van even niks. 3 maanden zijn zo voorbij. .maar ook weer zo ver weg. .. allemaal hebben we dezelfde wens maar wanneer komt deze uit. .pfff...

Misschien wel een spontaan wonder Pien. .. kaarsje aansteken. .Maria was toch ook onbevlekt zwanger geworden. .Waarom jij niet zonder ivf of cryo...

Hier nog steeds zeer zeer rustig. .. weet het ook niet

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tis inderdaad dubbel Lobke. En ja 3 maanden is ook zo voorbij. Een jaar ook... jeetje, dit jaar nog 1 x IUI gehad en 1 IVF terugplaatsing. En zo is het jaar weer voorbij en sta je nog met lege handen...

Bedankt voor het kaarsje :). Ik duim voor jullie allemaal!

19. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Tijd gaat echt snel wij zijn nu ook een jaar in de mmm. . uiteten zeg ik. . moet gevierd worden :(

20. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Hey meiden,

Wat een spanning weer he.. Pffff. Ik voel vanalles in mijn buik, steken en krampen. Wordt er zenuwwachtig van..

@Pien, Ik denk dat je er goed aan doet hoor om een maand uit te stellen. Kun je gaan genieten van de gezellige tijd in december, zonder bang te zijn dat het fout kan gaan.

@Lobke, wanneer ga jij testen?

Deel Deze Pagina