Ik heb vandaag de tp gehad van een cryo..... Nu weer die ellendige wachtweken! Kom maar op! Succes andere dames!
Bunny: o nee toch ... wat een teleurstelling weer! Waar willen jullie naar overstappen? Jufaman: nou kom op he, lekker broeden en dan 2 weekjes later goed nieuws, ik duim!! Lobke: en???
Dankje Pien... Zo naar het personeelsfeest van mn vriend.... BBQ-avond met entertainment, dus opletten wat ik naar binnen schuif Gelukkig is het voor een goed doel!
Wij hebben over 3 weken een afspraak met geertgen. Daar doen ze aan PICSI.. hopelijk krijgen we daarmee gezondere vruchtjes. Achteraf gezien ben ik toch niet zo tevreden over het radboud. Mijn cyclus is prima in orde, maar ivm het makkelijker inplannen willen zij de tp in een cyclus gestimuleerd met progynova terugplaatsen. Dus dan ga ik liever na een kliniek waar het wel natuurlijk kan.. ik hoor en lees ook hele goeie dingen over geertgen
Misschien een tip.. als je overstapt na pnozorg verzekering dan krijg je de 4e poging ook vergoedt. Hopelijk is die voor ons allemaal niet nodig..
Bedankt voor de tip Bunny. Ik heb er wel eens naar gekeken, maar je betaalt je echt de blubbers aan premie als je dat vergoed wilt hebben, dat is echt het maximale pakket. Wij hebben een spaarpotje mochten we na 3 pogingen denken nog een keer te willen proberen. Ik hoop echter dat we dat spaarpotje aan de kinderkamer mogen gaan besteden .
bunny87 waarom wil je naar geertgen alleen omdat de radboud niet in een natuurlijke cyclus terugplaatsen. .. of heb je meerdere redenen. ..
Meiden wat balen! Jufaman, ik hoop op goed nieuws voor jou! Ik zit bij pno, ik zit nu in het een na duurste pakket vanwege de fysio. Ik ben heel tevreden en ga ik als niet zwanger ben voor 1 januari denk ik wel over naar de dure... Want het is wel veel goedkoper dan 1 keer ICSI en de buitenland vergoeding is ook super goed! Ik wil namelijk denk ik voor de derde keer al naar DD of Gent.
Mwah ook wel meerdere dingen hoor. Qua onderzoek hebben ze eigenlijk niets gedaan, alleen zaadanalyse en een inwendige echo. Geertgen staat ook heel goed aangeschreven en werkt samen met Gent en daar doen ze aan PICSI. Gaan ze net een stapje verder dan ICSI
Hoi Meiden, ik dacht, zal eens even hier kijken hoe het met jullie allemaal gaat. Maar alleen maar slecht nieuws zie ik. Wat naar!! Jufaman - hopelijk kom jij dan snel met goed nieuws! Pien - wat erg van je cryo!! Wat een enorme dikke teleurstelling is dat! En ook weer superlang wachten... Dat had ik dus ook steeds. Ik duim echt voor je dat de volgende poging beter uitpakt. Het zou super zijn om tijdens de feestdagen te kunnen genieten van goed nieuws, voor de verandering. Lobke, Bunny en Stresskippie, wat een pech allemaal. En Lobke, jeetje, ik schrik echt van die ontdooingen. Ze zeggen altijd dat 80% goed ontdooid, maar ik twijfel soms of dat overeen komt met hoe het echt is. Ik hoor zo vaak over cryo's die niet goed ontdooien. (en ben zo zelf ook mijn enige 2 cryo's kwijtgeraakt) Maar zovéél cryo's verliezen is wel heel erg rot. Doortje, veel succes met de volgende poging!
Helaas hier ook geen goed nieuws! Hier is het vannacht weer grandioos misgegaan. Het had helaas weer niet zo mogen zijn.... Ik ben er even klaar mee! X
Marliesje: wat leuk om weer even van je te horen, lief dat je aan ons denkt ! Hoe is het met jou nu? Kun je er een beetje mee leren leven of heb je toch nog stiekem elke maand hoop? Lijkt me zo gek om dat dan ineens los te laten... Ik merk dat ik nu deze maand zonder behandelingen of wat dan ook, stiekem toch nog een heel klein beetje hoop heb op onze natuurlijke kans. Hoewel dat wel behoorlijk geminimaliseerd is... Ik hoop dat het goed met je gaat meid!! Jufaman: ach neeee . Meis, wat een ellende . Ook weer zo vroeg al mis dus, bah bah bah! Hele dikke knuffel voor jou, kan me zo goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt nu....
Jufaman - hè nee! Sterkte! Pien - Hier alles goed hoor! Voel me nog steeds erg opgelucht dat ik de MMM achter me heb gelaten. Maar heb ook nog steeds wel hoop dat het spontaan lukt. Vorige week deed ik een testje op mijn NOD, hele lichte streep! Werd wel die middag gewoon ongesteld, maar nu weten we dus dat het schijnbaar wel kan! Nu moet het alleen nog blijven zitten... Maar dat gaf me dus wel weer hoop, want dit had ik nog nooit eerder meegemaakt. Hoop zo dat jij nog een meevaller krijgt straks in december. Zou wel super zijn, dan zouden het super blije feestdagen zijn!!
Marliesje klinkt positief. .. hopelijk lukt het wel op een natuurlijke manier. Ohnee Jufaman. ... dikke knuffel. .. Hier op naar laatste cryo wie had dat gedacht bij 7 cryos. .. Ik vrees dat we in december gaan startte met icsi 2. Als die ronde ook mislukt stappen wij ook over op geertgen...hoop dat het niet nodig is. Stresskippie bunny Hoe gaat het met jullie Pien wanneer ga jij weer startte
Marliesje: dat klinkt inderdaad hoopgevend meid . Ik hoop voor jullie dat jullie wens toch eens uit mag komen, en wie weet al sneller dan je dacht . Vandaag ging ook door me heen dat het ergens wel een fijne gedachte zou zijn als je geen behandelingen meer hoeft te ondergaan.... Niks moet natuurlijk, maar toch ga je steeds maar door, omdat de wens zo groot is. Die rust als dat een keer klaar is, lijkt me ook wel wat, ook al zal het eerst waarschijnlijk een behoorlijk zwart gat zijn. Voor ons zie ik eerlijk gezegd op de natuurlijk wijze geen kans meer, is een gevoel, weet niet waarom, maar juist omdat er geen oorzaak is en het nooit gelukt is... deze maand ook weer niet, vandaag ongesteld geworden... Lobke: dat had ik ook niet gedacht meis, het leek zo'n mooie eerste poging qua opbrengst! Maar wie weet he, die laatste kan zo maar eens de juiste zijn! Ik hoop het voor je! Wij starten eind december weer met de volgende behandeling, eind december beginnen met decapeptyl. Dus de punctie zal ergens eind januari plaatsvinden denk ik. Niet verkeerd voor me om nu een wat langere pauze te hebben. Lichamelijk gaat het niet echt lekker. Zit aan de maagzuurremmers, want heb steeds zo'n last van mijn maag en darmen. Met die medicijnen gaat het wel, maar van de week was ik gestopt en was er snel weer helemaal ziek van. Nu een nieuwe voorraad medicijnen gekregen. Daar knapt het wel weer van op. Als het na 6 weken weer terugkomt, moet het verder onderzocht worden. Misschien is het toch 'gewoon' stress die de oorzaak is van die maagklachten... Maar ik denk dat ik in mijn hoofd de boel wel aardig op een rijtje heb, maar lichamelijk kennelijk niet...
Nou dat is ook lekker Pien denk je even rust te hebben begint de rest te klooien. Ik ben er zeer zeker van overtuigd dat je onbewust ook stress kunt hebben. .. je wilt iets heel graag mat als dat niet lukt. Het is ook een hele rollercoaster het ivf icsi gebeuren. Komt zoveel emoties bij kijken. Zeker als het in je omgeving wel snel lukt. Dat is het moeilijkst vind ik persoonlijk. Merk zelf ook dat het steeds zwaarder word. Hoe positief we waren in het begin. Zo Is het nu helemaal omgedraaid. Eerst deden we dat wel even. En lichamelijk vond ik het ook wel te doen. Al kan ik mij de punctie maar vaag herinneren van de pijn. Omdat het een hel was. Maar ook dit heb ik doorstaan. Maar naderhand de emotie van het niet lukken en de gedachten van lukt het wel ooit. ...pffffff het is zo moeilijk om positief te blijven
7 kleuren @#$! Momenteel. .. pfff morgen tp... zou de cryo het overleven .... wat een spanning. .. wanneer beginnen jullie de nieuwe ronde. . Ik wil misschien toch in december beginnen dan in januari punctie. .. of in maart punctie. .Februari komt me zo slecht uit
Succes Lobke! Zorg ervoor dat je wat slaap krijg vannacht! Volgende week vrijdag hebben we weer het evaluatiegesprek met onze gyn. Wij hebben geen cryo's meer over.... Zelf wil ik dit jaar iig geen punctie meer ondergaan. Het wordt me een beetje te veel soms. Misschien begin volgend jaar. Ik wil ook nog het advies van de gyn. afwachten voordat ik een besluit neem. Aan de ene kant is het prettig om door te gaan (met de 3e en misschien wel laatste ICSI-poging) en mocht het daarna fout gaan dan is het hele mmm gebeuren gewoon over en kunnen we verder met ons eigen leven. Aan de andere kant is het dan ook echt definitief over, want ik weet ook niet of we nog voor een 4e poging gaan. Ik ben wel van plan over te stappen naar die verzekering die een 4e poging vergoed. Gewoon om achter de hand te hebben! Dussssss eigenlijk weet ik nog niks zeker...........