Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jufaman: dan beginnen we ongeveer tegelijk denk ik. Over ongeveer 2 weken begin ik weer met de pil en op 27 december begin ik met de deca. Wanneer jij precies?

Doortje: goh zo zie je maar weer dat het per keer behoorlijk kan verschillen. Maar 8 eitjes is nog een hele keurige opbrengst hoor! Ik had er vorige keer 9. Het gaat erom wat er nu de komende dagen gaat gebeuren, wat ontzettend spannend is dat toch he, en voor jullie nog extra! Ik duim voor je!! En nu maar rustig aan.

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Pien: ik ben afgelopen week ongi geworden. En bij de volgende ongi start ik met de pil. Dat zal dus in de 1e week van december zijn, ik heb nl een keurige cyclus van 26 dagen. Maar soms na een tp kan die wel eens van slag zijn. Afwachten dus.... Ik houd je op de hoogte!

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Doortje wat spannend. Vervelend dat het zoveel pijn deed. Ik duim voor goeie bevruchtingen! (en dank je voor het duimen voor mij :))

@Pien, gelukkig dat het nu even goed gaat. Maar ik weet ook maar al te goed dat dat zomaar om kan slaan. Hopelijk blijft het nog even zo. Wel naar van je maag zeg! Mijn man heeft het al jaren, die gebruikt ook echt al 2 jaar omaprezol; ook zo'n maagzuurremmer. Er is bij hem nooit een reden gevonden, hoewel het nu ineens weer beter lijkt te gaan en hij wil proberen hoe het gaat zonder. Goed dat je huisarts het wel even uitzoekt!

@Jufaman; ik hoop voor je dat het deze keer dan eindelijk raak mag zijn!

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Woohoo! Wij hebben als het allemaal goed blijft gaan een tp morgen! Er zitten nu 6 emmy's in de Eeva (ben ook heel blij dat we met die studie mee mogen doen!) Ze deelden volgens de embryoloog nu volgens schema, dus ik heb goede hoop! Eindelijk en ECHTE kans! (Ben wel nu al heel bang voor de teleurstelling die op allerlei verschillende momenten kan gaan komen, de kans op een baby is ook nu natuurlijk maar 1/4 a 1/3...)

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Doortje: wow super meid, gewoon lekker blij zijn met deze kans hoor :)! Die onzekerheid is er altijd wel, maar gewoon lekker positief proberen te zijn nu. Het was duidelijk wat jullie probleem was en die is nu overwonnen, dus wie weet wel 80% kans voor jullie dat het dan blijft plakken :D!
    Wat is trouwens een Eeva?

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    De Eeva is een soort broedstoof waardoor de Emmy's er niet uitgehaald hoeven te worden, want er wordt iedere 10 minuten een foto gemaakt. Uiteindelijk geeft de computer met 85 zekerheid aan of de Emmy een blasto gaat worden. Dit is nauwkeuriger dan de embryoloog, die zit geloof ik op 57 procent. Zo is de kans dus groter dat ze de goede terugplaatsen. Het is nog in de onderzoeksfase, maar in Engeland wordt het al aangeboden en moet je er zelfs 800 euro voor betalen. Ik ben dus heel blij! Je moet 5 bevruchtingen hebben, wij hebben met 6 dus geluk. De embryoloog zei dat we de vorige keer pech hadden, maar nu in de prijzen vallen haha, dat hoop ik dan dus echt! Ik hoop op de jackpot, maar ben bang dat het zo gaat zoals bij de meeste loterijen... Je krijgt nu per Emmy te zien hoe hoog de kans is. Ik hoop op 6 keer high, maar die kans lijkt me klein haha. Ben al blij met 1 keer high en dolgelukkig met 3 keer high. Morgen weet ik het! Als je op YouTube kijkt op eeva n IVF kan je zien hoe het werkt.

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik heb net ff gegoogeld en inderdaad ook een filmpje gezien. Ziet er goed uit! Ik had zoiets ook al eens eerder gezien, volgens mij gebruiken ze zoiets ook wel in Duitsland. Jammer dat het in NL nog in onderzoeksfase is... Welk ziekenhuis lopen jullie ook al weer?
    Wij zitten voor IVF in het UMCG. Op een of andere manier heb ik daar een ouderwets gevoel bij ;). Maar goed, vorige keer heeft onze emmy het toch wel even goed gedaan, dus wie volgende keer weer, maar dan nog beter...
    Spannend voor je nu, ik hoop op meerdere high emmies :)

8. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Thanx! Ja volgende keer, een plakkertje! Ik loop in het VU. Misschien niet ouderwets, maar wel vrij star en volgens de protocollen hoor! Zo heeft ieder ziekenhuis wel wat denk ik, DD en Gent vast ook. Als het bij ons nu niet lukt wil ik denk ik voor PICSI en assisted hatching gaan, maarja deze poging gaat gewoon lukken! Van mij man mag ik het niet eens hebben over de volgende keer haha.

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Lekker positief Doortje!!! Houd dit vast, want dit is zowel goed voor lichaam en geest!! Heel spannend weer. Succes meid x

10. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Duimpjes draaien .... hopelijk op een plakkertje. .
    hier geen nieuws alleen dat we naar ronde 2 gaan..mss overstappen naar gg eerst even de consult afwachten
    en natuurlijk weer vrienden zwanger. ...wanneer Wij

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Lobke, ja, bij mij ook weer een collega en een vrienden voorde tweede. (allebei in 1 keer en toen waren wij bij de eerste al 9 maanden aan het proberen.) Spannend dat je weer gaat! Hopelijk iets minder maar van goede kwaliteit zodat de cryo's het goed gaan overleven.
    Ik heb net tp gehad, Eeva zei high en geen of weinig fragmentatie, hij is 8 cellig. We hebben het filmpje van dedeling op stick meegekregen, heel grappig! er waren er van de 6 3 met een indicatie high, dus ik hoop heel erg op 2 cryo's!
    Lobke waar hangt dekeuze voor zh vanaf?
    Meiden ben echt zo blij met jullie, fijn dat ik dit kan delen, terwijl jullie nu juist in de rust modus zitten.
    X voor jullie!
    Pien, hoe voel je je?
    Jufaman, hoe sta je erin, in de volgende poging? Ben je er weer helemaal klaar voor?

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Doortje: hoe is het nu? Doe je lekker rustig aan? Ik duim rustig door hoor.

Met mij gaat het wel redelijk goed. Ik heb net de uitslag van het onderzoek voor mijn maagproblemen en heb niet die bacterie die onderzocht is. Dus dat is uitgesloten. Maar ik wil nog wel binnenkort even langs voor hoe nu verder, want met medicijnen gaat het wel, maar zonder weet ik eerlijk gezegd nog niet, heb daar mijn twijfels bij...
    Ik ben trouwens van de week nog naar de haptonoom geweest voor een intakegesprek. Het is een prettige vrouw om mee te praten in elk geval. En tsja of het voor mij echt gaat werken, dat zal zich uit moeten wijzen. Daar kun je pas na een paar bezoekjes wat van zeggen denk ik. Ik denk dat ik het maar proberen moet.

13. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Pien, is het fijn of jammer father die bacterie niet is? Wel goed dat je ermee verder gaat! Toch zo vervelend hè van die extra klachten! Ben benieuwd hoe het met de haptonoom gaat.
    Ik ben moe en misselijk van de utrogestan en heb trek in rare dingen, helaas kan dat allemaal nog niet zijn van een eventuele zwangerschap. Ik voel me ook helemaal niet zwanger en heb er weinig vertrouwen in eigenlijk... Hadden jullie dat ook? Is het indekken of reeeel, dat weet ik niet. Ik heb geen innesteling dingen, pijn of bloed ofzo.. Wel de gewoonlijke krampjes, maar dat heb ik altijd vanaf eisprong tot menstruatie.
    Vanavond zou ik eigenlijk naar een optreden van een vriend gaan, maar dat voelt nu niet zo goed. Ik ben bang dat de trillingen van de boxen invloed hebben op een eventuele innestelling, paranoïde i know! Moet ik hier nou aan toegeven? Of moet ik gewoo niet zo belachelijk doen! ;)

14. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Father is dat het haha

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoe is het hier? Iemand nog wat nieuws? Doortje nog lekker aan het broeden?

Ik ben gisteren weer begonnen met de pil, jippiejajee ;).

16. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Pien,het circus gaat voor jou ook weer beginnen! Maar de pil is wel lekker rustig eerst ;).

Ik had gisteren en vanochtend een licht positieve test, geen tuurtest, maar niet duidelijk positief. Vannacht en gisteren heb ik heel erge buikpijn gehad. Ik wist echt niet waar ik het zoeken moest, baarmoedermond, darmen, eierstokken, schede, alles deed mee. Nu nog steeds wel last. Het komt een beetje met vlagen, weeën? Ik heb dus echt het gevoel dat het helemaal niet goed zit, maar vind het gek da ik er zooo veel pijn van heb. Dat is toch niet normaal! Vandaag is 14 dpo dus als het nu misgaat kun je het bijna geen eens een miskraam noemen. Wat denken jullie?

17. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Doortje, wat spannend. Het kan van alles betekenen. Heb meiden gehoord die juist bij zulke pijn aanvallen zwanger bleken te zijn. Bij mij betekend het juist dat het mis gaat. Gewoon de testen in de gaten houden, of ze donkerder worden. Ik duim voor je!

@Pien, Dan komt het voor jou ook alweer dicht bij! Wanneer begin jij ook al weer met spuiten?

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Doortje: jeetje wat spannend zeg, maar het lijkt met toch een goed begin hoor zo'n streepje! Hoe is het nu, vandaag nog getest? Die pijn kan volgens mij net zo goed iets goeds betekenen als iets slechts. Probeer positief te blijven! Ik duim ook nog ff door!

Marliesje: ik moet de 27e december beginnen met de decapeptyl, dus dat duurt nog wel ff.

19. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik had vandaag een zelfde soort streepje als gisteren ;( wel duidelijk dat wel, maar geen knaller en het is wel 16 dpo... Vannacht weer veel buikpijn gehad. Ik hoop zo dat het goed zit, maar het voelt zo niet goed! Morgen bloedproeven dan weten we wat meer... Deze pijn is niet fijn, als het zo blijft zal ik me ziek moeten melden ;(

20. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Bloedprikken natuurlijk haha

Deel Deze Pagina