Heb je een foto Doortje? Een streep is een streep hoor! en 15 dpo is nog heel vroeg he. Bij sommigen knalt de test nooit, maar dat zegt nog niet dat je te weinig hcg aanmaakt. Spannend morgen bloedprikken, ik duim voor een mooie uitslag!! En hopelijk is de pijn snel over.
als het goed is, zit er nu een foto bij. Wat denken jullie, minimaal verschilletje hè! Ik ben er wel bang voor...
Doortje, ik zie duidelijk een 2e streepje en die komt ook echt alleen wanneer je hcg in je urine hebt... Misschien kun je een digitale test doen? Meid alvast heel voorzichtig gefeliciteerd....
Hey Bunny, ja, ik weet ook zeker dat ik zwanger was of ben, maar maak me zorgen over het verloop... Ik heb veeeeeeel buikpijn en de test wordt dus niet echt donkerder... Morgen krijg ik een bloed test, dus daar wacht ik op. Ik heb een digitale, maar die bewaar ik voor na de bloedtest .
Ik heb in juni een vroege miskraam gehad zonder enige voortekenen.. ik begon ineens te bloeden en had geen buikpijn, ik kreeg pas echt buikpijn nadat ik begon te vloeien.. dus misschien is die buikpijn juist een goed teken, groei van de baarmoeder. Heel veel succes met het wachten tot de bloedtest en ik duim voor een mooie uitag..
Ik krijg deze week de punctie, ben best wel nerveus. kijk alleen zo op tegen die ellendige wachtweken.. Mag morgen weer terug voor de fm..
Hij is wel redelijk duidelijk; toen het bij mij op 19 dpo ofzo misging was ie ongeveer zo donker als die van jouw, iets lichter misschien, maar dat was dus nog een paar dagen later. En hij is niet lichter geworden de afgelopen dagen. Ik vind het er wel goed uitzien eigenlijk! Spannend hoor! @Bunny - succes met de punctie!
Doortje: volgens mij is die van 15 dpo wel ietsje donkerder dan die van 13. Zolang je geen bloed verliest, lijkt me dat het gewoon goed gaat! Bunny: o jee jij alweer aan de punctie! Zitten er veel eitjes? Jij had vorige keer een hele boel toch? Heel veel succes in elk geval!
Bunny, succes! Spannend weer! Houd je ons op de hoogte? Ik lig of steeds met een kruik op de bank! Bah, heb echt geen goed gevoel, alleen al vanwege die stomme krampen!
Nee niet zo heel veel deze keer.. de vorige keer had ik 26 follikels waarvan een boel kleintjes.. afgelopen vrijdag had ik al 7 follikels van 16 mm en een aantal kleinere.. dosis nu opgehoogd naar 175 gonal f en hopelijk heb ik 13 follikels die aangeprikt kunnen worden.. mijn dokter zei wel dat het beter is om niet te veel follikels te hebben ivm de kwaliteit.. Ben benieuwd...
Doortje: ja wel vervelend zeg die krampen... ik hoop maar voor je dat het een goed teken is! En als het goed zit, gaat die pijn vast snel weer over hoor, dan ist gewoon lekker goed ingenesteld . Bunny: daar heeft je arts op zich wel gelijk in hoor, hoop dat dat voor jou ook geldt! Beter een paar hele goede dan een hoop minder goede! Niks aan straks die ellendige wachtweken weer... maar houd de moed erin he!
Hey Ladies, vannacht weer naar de SEH gereden, ik kreeg in eens ondraaglijke pijn in mijn eierstok. Gelukkig zakte dit na 15 minuten af, maar de schrik zat erin, toch naar het VU dus... Wel vergrote eierstokken en vrij vocht, maar geen overstimlatie en eierstok was gelukkig niet gedraaid. Bloedtest vanochtend gedaan en ... Dik positief! Maar ik heb echt nog steeds zoveel pijn! Ik ben wel heel blij, maar ook bang dat het of niet goed zit of dat ik deze pijn weken ga houden, dit is echt niet fijn zo'n kramp. Ik kan zo ech niet werken of iets doen. In het ziekenhuis weten ze niet wat het kan zijn, behalve gevoelige eierstokken en baarmoeder ofzo. Bunny hoe is het met jou?
Doortje proficiat! Hopelijk nemen die krampen snel af, maar echt super dat je zwanger bent... Ik heb woensdag de punctie er zitten nu 16 follikels van 18 en 19 mm.. ze zijn dus behoorlijk gegroeid.. er zaten ook nog wel wat kleintjes.. ben wel echt nerveus, het is nu al super gevoelig
Doortje: fijn meid, gefeliciteerd!! Ja minder van die pijn natuurlijk, hopen dat dat snel afneemt, doe maar goed rustig aan!! Bunny: zo dat is nog snel gegaan zeg! Maar hopen dat het er niet veel meer worden dan, zo ist mooi zat. Succes woensdag!!
Doortje, gefeliciteerd!! Idd hopen dat die kramp snel overgaat, want dat is wel vervelend lijkt me... Bunny, succes woensdag!
Spannend Doortje!! Ik ga duimen voor een goede afloop meid, het is je gegund!! Joehoew, eindelijk weer eens wat goed nieuws! Love it!! Dat geeft een mens weer hoop... Succes woensdag met de punctie Bunny! Ik denk aan je...
Ik zit nu aan de soepstengels , ik voel me dus wel echt zwanger. Ja, Jufaman, nu jullie allemaal, liefst gewoon de komende ronde natuurlijk! Bunny, jij bent al goed op weg, klinkt goed! Ik ga vandaag maar eens plas inleveren bij de huisarts, kijken of het toch niet ook een blaasontsteking is, mijn blaas doet steeds volgens mij ook pijn, maar geen branderig gevoel bij het plassen... Meiden, ik hoop dat dit goed blijft gaan en ik weet dat dit voor jullie ook dubbel is, tenminste dat heb ik altijd, blij te horen dat het kan en toch ook teleurgesteld dat jij het nog niet bent! Ik duim hard voor deze zwangerschap, maar ik blijf ook heel hard duimen voor jullie! Dikke Kus! Hang on!
Srry dames lang niks meer van mij laten horen. .. doortje Proficiat dit willen we horen positieven testen hopelijk zakt de pijn snel. ..dat je gelijk kunt gaan genieten. .. succes bunny met de punctie..mooie aantal nu nog top embryo's Ik heb afgelopen vrijdag gesprek gehad met ziekenhuis. .. evaluatie van icsi 1..gaan minderen in medicatie. . streven is rond de 10 a 15 eitjes. .. om zo overstimulatie te voorkomen. .. Ik mag de punctie ook over narcose doen. . wel eerst overleggen met de arts. .. maar ben hier heel blij mee. .. dus waarschijnlijk blijven weer in Eindhoven. .. vrijdag gesprek bij het geertgen.. wat hun willen gaan doen..dus Veel om over na te denken