Punctie gisteren gehad en was weer super pijnlijk... in totaal 16 eicellen waarvan maar 6 bevrucht... 3 cryos in de vriezer.. nu wachten op de TP
Hopelijk blijft als goed gaan doortje... Ik zou on ongerust zijn als ik pijn zou hebben. Ahh nee bunny balen dat het weer een hel was. .werkt geertgen niet met pijnstillers of iets. .. Ik denk dat ik voor narcose ga de volgende ronde. .stress is ook een slechte factor.
Hey Bunny, Wat naar meis, dat het zo'n pijn deed! Ik kan me voorstellen dat je niet heel blij bent met 6 van de 16, maar wij hadden ook 6 bevruchtingen en kijk naar het ( voorlopige) resultaat. Vriezen ze meteen in? Bij ons horen we juist na de tp hoeveel ze er uiteindelijk invriezen... Zo raar dat al die protocollen zo verschillen per ziekenhuis. Had ik al gezegd dat wij 4 cryo's hebben, heel raar, want de Eeva had nog 2 andere goede Emmy's aangewezen. Ik denk dus dat die andere twee niet top zijn, maar blijkbaar goed genoeg om in te vriezen. Ik heb nog steeds even veel pijn en slaap er slecht van, maar dus nog steeds geen bloed. Ben wel heel erg bezig met symptomen merk ik, ik kan er echt nog steeds niet in geloven en ben toch wel bang steeds dat het helemaal niet goed gaa. Maar ja, so far so good dus. Lobke, weet jij al een beetje wanneer je met de volgende rond gaat starten eigenlijk?
Ja in het nieuwe jaar. Heb het nu zou druk. Komt eigenlijk niet uit en even rust en geen hormonen vind je ook niet zo erg. .
Lobke, dat kan ik me voorstellen! Meld je je gewoon in het ziekenhuis als je in het nieuwe jaar ongesteld bent geworden? Ga je dan eerst nog aan de pil? Ik denk dat het goed is om naar minder follikels te streven. Ik heb toch het idee dat als het er minder zijn dan 20 de kwaliteit beter is... (niet dat ik er verstand van heb, maar dat gevoel heb ik).
Bunny: gelukkig is de punctie maar weer achter de rug. Niks aan als het zo pijn doet... 3 cryo's in de vriezer is alsnog heel mooi meid. Als de kwaliteit maar goed is, heb je niet veel nodig. Morgen de terugplaatsing denk ik? Lobke: gaan wij volgend jaar 'gezellig' beginnen. Ik begin eind december met de deca en dan in januari met de menopur. Doortje: so far so good . Jammer van de pijn, maar het zal er misschien wel even bijhoren. Iedereen reageert toch weer anders op een zwangerschap. Hoop dat je er al een beetje van genieten kunt! Marliesje: jij zomaar gewoon een dikke knuffel omdat je zo dapper bent en altijd nog met ons meeschrijft en meeleeft . Goed weekend allemaal!
Vandaag is mijn ongi begonnen. Dat betekent dat ik vanavond start met het slikken van de pil. Dit is de start van onze 3e poging.... Ik weet dus ook dat ik vlak voor de kerstdagen zal moeten beginnen met spuiten. Ik ben er klaar voor!!! Het gaat zeker weer heel spannend worden.
Spannend Jufaman! Hoe is het met de andere Ladies? Bunny, hoe gaat het met je? Heb jij tp gehad? Pien hoe is het met jouw maagklachten? Marliesje, lukt hem om relaxed te blijven? Lobke jij kunt hopelijk nog even helemaal Chill de kerstdagen in? Ik ben een en al stress! Ik moet nu stoppen met de utro, maar dat voelt zo k*t, ik vertrouw er helemaal niet op. Ik heb nog steeds wel ongi krampen, minder van die andere rare pijnen gelukkig, maar nu nog steeds het gevoel dat het toch niet goed kan gaan als ik gewoon steeds het gevoel heb ongesteld te worden. Ladies is kan zeggen als het dan gelukt is levert het nog meer stress op pffffffff. Ben blij met deze stap, maar ik heb nu zo veel meer te verliezen ofzo. En toch gun ik jullie allemaal ook deze stress haha, hoewel ik gewoon hoop dat als het bij jullie raak is jullie wel lekker erop kunnen vertrouwen. Ik ben nog niet heel misselijk, wel zere boobs en soms ineens heel moe, maar vandaag weer veel minder dus daar ben ik nu lekker over aannhet piekeren. Nog 13 nachten slapen dan hebben we de echo, zooo spannend! Het is echt aftellen zeg.... Nu maar weer even lekker Sint gedichten maken, goede tijdelijke afleiding en morgen vieren, ook zin in! Vieren jullie het? X Doortje!
Bunny hoe gaat het met je? Hoe is het met de andere meiden, bijn vakantie? Of hebben jullie alleen de feestdagen vrij. Volgens mij gingen er ook meiden naar Disney toch? Denk aan jullie! X
Ben ook benieuwd naar Bunny, sinds de punctie niets meer gehoord. Ben je nog lekker aan het broeden? Begint nu weer erg spannend te worden als het goed is! Duim voor je! Doortje: voor jou is het net zo goed nog spannend! Ik hoop zo voor je dat je volgende week maandag een goede echo hebt . Hoe is het met de rest? Nog 2 weekjes werken en dan heb ik vakantie. In het eerste weekend gaan we saampjes naar Parijs. Heb ik erg veel zin in . En na de kerst begin ik met spuiten. Iets minder zin in, maar ja, dan gaan we er weer voor! Wie doet er met me mee in januari?
Hoi dames, ja ik ben nog aan het broeden.. ik heb wel sinds vrijdagavond lichte krampjes.. moet nog even volhouden... ik vertrek de 20e na Disney.. heb er echt zin in
@ Pien: Ik begin vlak voor de kerst met spuiten! De punctie is dan ook in januari 2014. Dit moet toch onderhand wel eens ons jaar worden... Ik vind het niet erg om te gaan spuiten. Kom maar op, ik ben er klaar voor! Ik heb ook over 2 weken kerstvakantie!! Leuke dingen staan gepland met vrienden en familie! Succes allemaal! X
Dan lopen we lekker gelijk op Jufaman! Doe je ook het lange protocol? Ik begin 27 december met de decapeptyl.
Ja, ik doe ook weer het lange protocol! Afgelopen week met de pil begonnen. Ik begin op zaterdag 21 december met de deca... Kunnen we elkaar weer steunen in de onzekere periode die komen gaat. Wij hebben veel leuke uitjes en etentjes in de kerstvakantie. Jullie ook leuke dingen gepland met de kerstdagen en oud&nieuw?? Eerst lekker genieten van Parijs! Heerlijk zeg, het is je gegund meis! @ Bunny: succes meid!
Bunny, Disney, leuk hoor! Misschien vertrekken jullie wel met z'n 3tjes , duimen! Jufaman, fijn dat je je zo goed ervoor opgeladen hebt! That's the spirit! Lekker genieten van de leuke dingen in de kerstvakantie en dan tussendoor gewoon die troep spuiten . Pien, leuk Parijs, wat een goede timing, zo eerst nog lekker weg met z'n tweetjes, dan kerst en dan begint het nieuwe jaar maar weer met die heerlijke deca... Hoe is het met je maag? Ik heb vandaag echt weer een rot nacht gehad. Ik ben echt heel blij dat het is gelukt, maar op de 1 of andere manier overheerst de angst gewoon heel erg. Vanacht had ik gewoon echt weer een paniek aanval! Ik voel mijn boobs dan minder en haal dan in mijn hoofd dat dat wel moet betekenen dat het mis is... Grrrr ik word gek van mezelf! Heb ik alles wat ik wilde, sta ik stijf van de stress! Nouja dat is natuurlijk het probleem dat het voor mijn gevoel nog helemaal niet zo is dat ik alles heb wat ik wilde, eerst maar even goede echo's. Ik snap ook als jullie vinden dat ik zeur (doe ik ook), ik ben natuurlijk wel al een hele grote stap verder in het traject... maar pffffff, deze spanning had ik wel onderschat. (Niet dat ik het er niet voor over heb hoor! ) En ik gun jullie deze stress ook van harte! (Zoals ik al eerder zei haha) Ik hoop het zo!!!!! Gelukkig zit er bij Pien, Jufaman en Bunny weer lekker schot in de zaak. Ik kan nooit zo goed tegen het wachten . Dan denk ik: er wordt aan gewerkt en dat geeft rust. Dikke X voor jullie!
Ow Bunny, bedacht me dat je vast al bijna kan testen.... spannend! Voel je al iets anders? (Lekker jezelf gek maken! )
Doortje: o ik kan me die stress die jij nu hebt helemaal voorstellen hoor! Zou ik vast en zeker ook last van hebben. Kijk wij hebben er al zoooo lang op gewacht dat je gewoon echt niet wilt dat het dan nog eens misgaat. En ik heb al eens een MA gehad, gelukkig niet bewust geweest dat ik zwanger was, maar voor een volgende ervaring weet ik dus wel dat het ook mis kan gaan, dat maakt het er vast ook niet beter op . Ik kan je alleen maar sterkte wensen met deze dagen, hoop dat je wat afleiding kunt vinden en je a.s. maandag een super mooie echo hebt ! Jufaman: o 'gezellig' dan begin ik dus een klein weekje later . Wij hebben ook genoeg leuke en gezellige dingen in de kerstvakantie, dus dat komt wel goed qua afleiding. Hoop ook wat rust te kunnen nemen en mezelf wat op te laden voor de periode die komen gaat . Bunny: laat je het hier wel snel weten als je meer weet? Ik duim nog steeds hoor!
Natuurlijk laat ik wat weten.. nog geen bloeding, wel af en toe krampen. Doortje jij nog last van krampen? Pien, lekker jij ook na parijs.. ik heb er ook echt zin in
Pien, het doet me goed datje het begrijpt! Ik snap ook dat het voor jou een volgende keer extra spannend gaat zijn... Maar ik hoop wel dat de volgende keer snel komt! Tja rustig in de MMM staan blijft moeilijk vind ik, ik heb helaas geen tips, ik ben een controlfreak vrees ik... Bunny, krampen weet ik inmiddels kunnen heel goed zijn haha, ik hoop het voor je! Ik heb geen krampen meer gelukkig, want dat was echt heel naar! Maar... Nu heb ik genoeg andere dingen om me zorgen over te maken gelukkig. Ik heb sinds vannacht ineens flinke hoofdpijn, ben niet meer misselijk geweest en mijn boobs doen minder pijn dan eerst. Dat houdt mij dus weer lekker bezig. Bah, word zo hysterisch van mezelf!het liefst zou ik nu gewoon kotsend boven de pot hangen denk ik, waarbij ik uit moet kijken dat ik mijn boobs niet stoot, omdat dat dan heel veel pijn doet haha... To be continued... Nog 6 nachten tot de echo. Bunny, wanneer ga je testen? X