Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Dames,

De test kon niet duidelijker:-D..

Doortje, ik heb ook veel last van krampen en heb ook sinds donderdag gespannen borsten.. zal er toch wel bij horen dan, ik heb hier wel het gevoel door dat het goed zit...

Liefs Bunny

2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Woohoo! Gefeliciteerd, altijd nog voorzichtig natuurlijk! ;). Ik heb inmiddels weer erge krampen. Ik heb ook een beetje roze bloed verloren, maar gisteren een vroegere echo gehad en er was een hartje te zien! Hij was wel een beetje aan de lage kant, maar de gyn maakte zich geen zorgen, dus ik probeer dat ook niet te doen haha.

Bunny rustig aan en tot nu toe lijkt dit onze ronde meiden! Ik hoop het zo!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bunny: van harte gefeliciteerd, super zeg!! En nu maar proberen te vertrouwen dat het goed gaat :)!

Doortje: mooi meid dat je het hartje gezien hebt :). Probeer je geen zorgen te maken!

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wat een fijne berichtjes hier allemaal~!!

Nu wij nog Pien!!

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja jufaman! Volgende maand is het echt onze beurt!

6. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Ik ga voor jullie duimen, jufaman en pien...

7. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    en ook voor Lobke en Marliesje! ;)

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lief Doortje en Bunny!
    Het is jullie van harte gegund!

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Nou meiden, de 1e spuit zit er weer in! Alsof ik nooit iets anders gedaan heb. Terwijl ik er bij de 1e poging zo bang voor was. En nu is het binnen een paar seconden gebeurd. Fijn om weer bezig te zijn!

10. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Goed, Jufaman! Ja, dat went snel hè, ik was niet bang voor de naalden, maar leuk is anders, vooral de deca. Daar ben je nu mee gestart toch? Of ben je al aan de Fsh? Nee toch?
    Pien, jij de 27e toch of niet? Ik mag de 27e voor een tweede echo, ik ben echt aan het aftellen, vind het wel zooo spannend!
    Ik slaap steeds toch niet zo goed, ben toch erg gespannen vrees ik. Nu is mijn buurtwogen van 18 weer alleen thuis want ik hoor allemaal geschreeuw, gelach en een lekkere beat. Ons huis is heel gehorig, ik ben dus bang dat ik straks strak lig vanwege die irritante beat... In de zomervakantie was het elke avond bal ;( BAH!

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Ladies,hebben jullie een fijne kerst?
    Bunny hoe voel je je? Houd je het kerst eten binnen? Jufaman, hopelijk geen hoofdpijn van die rot deca? Pien, jij bent morgen aan de beurt toch? Hoe was Parijs?
    Lobke, wat is jouw planning ook alweer?
    Marliesje, hoe gaat het met jullie?
    Ik ben vandaag een beetje misselijk en daar ben ik eigenlijk wel blij mee, want ik heb al anderhalve week geen gespannen en zere borsten meer, echt nada... Ben dus heeeeel zenuwachtig voor de eco van morgen...
    Bunny wanneer mag jij?
    Jufaman, wanneer heb jij je eerste fm?
    Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal!!!

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Doortje, wat spannend morgen de echo! Hoop dat jullie een heel mooi kloppend hartje te zien krijgen!

Jufaman, fijn dat het spuiten nu zo makkelijk gaat. Ik was de eerste keer ook zo bang, weet die prikinstructie nog, dat ik dacht, dit gaat nooit lukken! Maar idd, hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het word. Hopelijk is het jullie nu ook eindelijke een keer gegund.

Pien, hoe was Parijs? Lekker tot rust gekomen en klaar voor de start nu?

Hier alles goed, erg druk deze dagen. Gisteren mn eisprong gehad, nu hele zere borsten. Raar, meestal komt dat pas een dag of 9 na mn eisprong... Maargoed, probeer er verder niet teveel mee bezig te zijn. (op de ovulatie testen na, want dat kan ik echt nog niet loslaten)

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jufaman: vanaf morgen doe ik met je mee :). Dan begin ik met de deca.

Doortje: ik duim voor je meid, dat je morgen een mooie echo mag hebben!! Toch jammer dat dat net niet vlak voor kerst kon ;).

Marliesje: o dat heb ik ook een tijdje gehad dat ik vlak na de eisprong gevoelige borsten kreeg. Dat was een paar maanden zo en toen was dat ook weer weg. Het lijf is een raar ding ;). En prima toch dat je nog ovulatietesten gebruikt? Kans op een wonder blijft het grootst als je goed timed :).

Hier een leuke kerst gehad. Druk, maar gezellig. En daarvoor nog een weekend met mijn man naar Parijs geweest, ook super leuk! Ben nu wel moe hoor, zo meteen lekker naar bed!

Ik twijfel nog ff over wanneer ik de deca ga zetten. Zie net in het foldertje staan dat je de spuiten 's ochtends moet zetten. Staat niet bij waarom. Vorige keer heb ik dat wel gedaan, maar in de weekenden vond ik dat erg vervelend om dan om 7 uur zo'n spuit te moeten zetten. En nu heb ik vakantie dus heb ook echt geen zin om 7 uur op te staan voor zo'n spuit. Het kan toch niet uitmaken hoe laat je die spuit zet, gaat toch om dat je hetzelfde tijdstip aanhoudt? Heb ff gezocht, maar volgens mij spuiten de meeste meiden 's avonds. Ik denk dat ik gewoon eigenwijs 's avonds ga spuiten. Ze kunnen me wat...

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik doe ook 's avonds spuiten Pien.... Had idd ook vooraf even getwijfeld. Maar doe het nu lekker in de avond net als de vorige keren! Succes meid!

15. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien, tegen mij zeiden ze dat het niet uitmaakt of je smorgens of 's avonds spuit, als het maar altijd om dezelfde tijd is. Succes morgen met de eerste!

16. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Ik heb medicatie aangevraagd om mijn menstruatie op te wekken. .a anders ben ik halverwege januari een keer ongesteld. En wil eerder beginnen.. Ook omdat dat de punctie net voor of tegelijk met carnaval is.. En heb liever dan een tp.

Dus hopelijk januari beginnen

17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik moest juist s avonds spuiten! Vond ik ook wel fijn eigenlijk.
    Pien succes vandaag met de eerste spuit!
    Lobke, heb jij van jezelf dan altijd zo'n lange cyclus? Krijg jij dan het korte protocol? Huh, wil je dan je tp voor carnaval? ;) Wel fijn dat jullie weer behandelingen in het vooruitzicht hebben. Marliesje, dat zou ik ook niet los kunnen laten hoor die eisprong, dat is toch iedere maand een kans!
    Ik ben op van de zenuwen voor vanmiddag... Mijn boobs doen dus 0 pijn, daardoor ben is zo aan het twijfelen elke keer... Ik zal zo blij zijn als het achter de rug is en dan hopelijk natuurlijk met goed nieuws!

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks ladies, en vooral ook Marliesje, want dan weet ik dat ook in ons ziekenhuis het dus geen probleem is om 's avonds te spuiten :). Is toch wel zo fijn ;). Nou vanavond de eerste spuit dus maar weer! Ik droomde vannacht dat we naar het ziekenhuis moesten en dat het er ineens allemaal heel anders uitzag en ik de poli niet kon vinden. Kon ook de namen van de dokters niet meer bedenken en daardoor konden we niet op tijd op onze afspraak komen. Nou ja! Ben er al weer lekker mee bezig ;).

Lobke: 'gezellig' doe je ook mee in januari aan een nieuwe poging! Jufaman en ik zijn ook van de partij :).

Doortje: ik kan me die spanning heel goed voorstellen. Hoop zo voor je dat alles goed is! Mijn duimen draaien! Laat je het ons snel weten?

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hier vanmorgen bloeding gehad, dat betekent dat ik morgen ga beginnen met de gonal-f om te stimuleren. Ik zou vandaag moeten bellen naar het zkh voor een 1e fm, maar ik hoorde op het bandje dat alle tijden (om afspraken te maken) deze week veranderd waren.... Dat wordt dus maandag pas bellen voor een afspraak. Ach, maakt ook niet zo heel veel uit. Heb weinig last van bijwerkingen, dat is wel weer fijn!!

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Gelukkig dat je weinig last hebt Jufaman! Ik werd vorige keer na een paar dagen toch wel moe van die decapeptyl. Dat ging weer beter toen ik met de menopur begon. Ben benieuwd hoe dat nu zal gaan. Gelukkig heb ik nog ruim een week vrij :). Succes met spuiten deel 2!

Deel Deze Pagina