Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ladies, de echo was gelukkig goed! Ze liet me even schrikken door eerst verkeerd te meten, maar gelukkig was dit dus een foutje... Pfffffffff. nu was de hartslag erg hoog ;), maar Ukkel was ook erg beweeglijk.

2. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn Doortje!! Gefeliciteerd!

Pien, wat bizar, dat droomde ik ook weleens toen ik nog bezig was! Zal idd wel komen doordat je er dan veel mee bezig bent in je hoofd. Maar goed, het zal vast niet uitkomen, want het zh is 10 jaar geleden ofzo ook al helemaal verbouwd! ;)

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Doortje: wat fijn zeg!! Gefeliciteerd, en leuke banner heb je uitgezocht :)!

Marliesje: ah jij dus ook al? Ja gek he, maar inderdaad zal wel komen omdat ik er nu weer wat meer mee bezig ben. Tot nu toe had ik nog niet zoveel tijd gehad om er over na te denken, dat komt nu weer ;).
    Heb jij nog vrij gehad met de kerst of moest je gewoon werken?

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Fijn om te lezen Doortje! Geniet er van....

Hier gisteren begonnen met de gonal-f om te stimuleren! Alles gaat goed, ik merk alleen dat ik wel erg snel op de kast te krijgen ben. Pfffff wat word ik soms moe van mezelf. Wat dat betreft haat ik de mmm uit het diepste van m'n hart; Het is toch alweer bijna 2 jaar geleden dat ik echt mezelf kon zijn. En het wordt steeds iedere week/maand zwaarder.....

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jufaman: ja meis, het is echt zwaar, ik weet wat je bedoeld. En dan is het alweer jouw derde keer, echt slopend moet dat zijn. Ik dacht vandaag ook nog: jeetje waarvoor doe ik dit eigenlijk allemaal? Het is zo onzeker of het iets gaat opleveren... We hebben er zoveel voor over en we krijgen geen garanties, dat laatste maakt het vooral zo zwaar, vind ik. Dikke knuffel voor jou, hou vol he!!

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Pien en Jufaman, ja, ik vond de tweede keer ook zwaarder dan de eerste en ik heb ook gedacht waarvoor doen we het allemaal, je krijgt geen garanties! Ook nu nog denk ik dat vaak, waarom doe ik dit, wat een stress! Ik ben al een heeeeeeel stuk verder, maar heb nog steeds de garantie niet... Maar dat herken ik heel erg, als ze zeggen na 4 keer IVF ben je zwanger dan doe je het gewoon, maar nu is het zooo onzeker!
    Ik heb gelukkig de luxe dat het na twee keer lijkt te zijn gelukt. Pien, jij weet door je mk dat er wel meer mogelijk is dan je dacht... Laten we hopen dat hij deze keer blijft plakken! Jufaman, voor jou is het natuurlijk gewoon echt heel spannend! Logisch dat je steeds prikkelbaarder wordt denk ik... Wel fijn datje het nu n je vakantie kunt doen, toch wat meer rust...
    Ik was mega opgelucht en blij gisteren, maar gisteravond beetje bruin bloed en nu net weer een beetje ;(. Ik heb mijn baarmoedermond gevoeld en die ligt ineens heel anders en lijkt veel zachter en open. Helaas is de paniek dus weer enigszins terug... Pfffff ik hoop dat het bloed gewoon komt door de inwendige echo.
    Meiden succes mt spuiten! Ik denk aan jullie!
    X

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Pien en Jufaman, knuffel voor jullie! Ik zeg het zo vaak, ik vind het heel erg dat er (waarschijnlijk) geen kindje komt bij ons, maar o wat mis ik die MMM absoluut niet! Voel me tegenwoordig echt weer mezelf, en onze relatie is ook weer 100 keer beter dan tijdens die icsi's. Had je maar garanties, dat zou echt schelen!

@Pien, heb beide kerstdagen gewerkt, maar vanavond lekker uit eten geweest (Tao) en morgen gourmetten met de buren, dus we halen het deze dagen even in!

@Doortje, verdorie, wéér stress. Maar denk idd dat het bloed heel goed van de echo kan komen, of gewoon zomaar. Geloof dat 1 op de 3 vrouwen bloed verliest tijdens hun zwangerschap, zonder dat dat verder kwaad kan...

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Marliesje: het is natuurlijk heel moeilijk om te stoppen met de MMM als je nog met lege handen staat, maar het is ook goed te weten dat het leven daarna niet ophoudt en je ook gewoon weer genieten kunt. Ben wel blij dat jij daar al wat van ervaren kunt.
    Oh de TAO ja die is goed, daar wil ik binnenkort ook weer eens heen :). Leuk dat jullie de dagen nog ff inhalen!

Doortje: he jakkie die stress steeds lijkt me ook heel vervelend hoor. Snap dat best! Het zal vast niets ergs zijn, veel vrouwen verliezen idd wel eens wat bloed tijdens de zwangerschap. Probeer je hoofd cool te houden ;).

Ik slaap niet zo best de laatste tijd. Veel last van nachtzweten en dan wordt ik wakker en kan niet makkelijk weer in slaap komen. Komt volgens mij doordat ik al tijden lang de pil doorslik. Morgen de laatste, heb ik precies 2 hele strips achter elkaar geslikt. En nu zit ik aan de decapeptyl en daar wordt het natuurlijk niet veel beter van.

9. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Marliesje en Pien Thanx voor het gerust stellen! Ik word als het goed is ook nog even teruggebeld door de verloskundige, want die kan me hopelijk nog beter geruststellen...
    Pien dat nachtzuster herken ik, dat is zo'n ellende! Ik had het ook meer tijdens de deca. Nu heb ik het soms ook weer, volgens mij komt het door een hoge progesteron waarde... Inderdaad dus bijvoorbeeld de pil. Nou daar ben je in ieder geval bijna vanaf!
    Meiden, dit is onze ronde hè! Houd hoop! Garanties hebben we niet in de MMM, maar girlpower wel! ;).
    Ben benieuwd hoe het met Bunny is.... Bunny?

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Doortje: nog gerustgesteld door de verloskundige?

Fijne jaarwisseling allemaal!! Dat het maar een heel goed jaar mag worden, waarin onze wensen mogen uitkomen :).

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hee meiden, Een heel fijn 2014 voor jullie allemaal gewenst, en hopen dat dit jaar goede dingen brengt!

12. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Ladies, ik wens jullie een heel gelukkig 2014 en jullie weten wat ik jullie het allerliefst toewens!
    Pien hoe is het met je maag? Ik heb nu de hele tijd s avonds maagpijn, soms best wel erg...
    Ik ben redelijk gerustgesteld door de vk.
    X

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks meiden :)!

Doortje: wonder boven wonder gaat het nu goed met mijn maag, zonder maagmedicijnen. Ik denk dat het toch hormonaal bepaald is. Ik had er vaak last van tijdens de menstruatie en toen ik medicatie kreeg voor de cryo kreeg werd het ineens een soort van chronisch, dus ook toen ik er mee gestopt was. Nu ik aan de pil zit is het ineens weg lijkt het wel ;). Zwangere vrouwen kunnen er ook last van hebben, dus voor jou vervelend, maar misschien wel een geruststellende bevestiging? ;)

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hallo meiden, hoe ist hier?
    Hier een klein dipje. Moet ook ongesteld worden, zal vast ook niet helpen... Kreeg vanochtend te horen dat er iemand zwanger is die ook moeite hebben gedaan om zwanger te worden. Maar lang niet zoveel moeite als wij... Ik ken haar niet heel goed, maar via via kwam ik in contact met haar en hebben we ons verhaal met elkaar gedeeld. Zij had daar wel behoefte aan. En ik wist nog toen ik er aan begon: het heeft eigenlijk geen zin om contact op te bouwen, want zij is straks vast snel (weer) zwanger. En ik niet... en ja hoor, nu hoorde ik dus via een omweg dat ze zwanger is. Natuurlijk mooi voor hun, maar ik weet niet, ik wordt er toch verdrietig van... Ik wil gewoon niet meer dat er mensen om me heen zwanger worden voor dat ik het ben! Zo daar! Mag hier wel ff he, moest het ff kwijt ;).

15. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè verdorie, dat is dan helemaal niet leuk. Zeker om dat jij het al een beetje zag aankomen en het dan ook echt zo gaat. Ik hoop dat je de komende dagen een beetje doorkomt met de ongi en andere ellende, en duimen dat het dan deze keer jou eindelijk gegund word!!

16. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Hoi dames, Ja hier gaat het heel goed, ik heb vanmorgen het hartje gezien... echt geweldig gewoon!

Pien, zo heb ik me ook gevoeld en is begrijpelijk dat je je dan een beetje sip voelt. . Maar hopelijk heb jij binnenkort ook super nieuws. Ik duim iig voor je

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Mooi Bunny!! Zorg goed voor jezelf.... x

Ik ben vanmiddag voor de 1e fm geweest. Ik had links 6 grote en rechts 2 grote follikels en ik ben er heel blij mee!! Zo'n hoge score heb ik nog niet gehad. Woensdag terug voor de 2e fm en dan waarschijnlijk vrijdag of zaterdag al de punctie!

18. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Joepie Bunny! Ook joepie Jufaman, wat goed! Ik had ook 8 eicellen en uiteindelijk 5 goede bevruchtingen en doordelingen. Ziet er goed uit dus denk ik! Heb je al last van je eierstokken? Hoe groot zijn ze nu dan? Jeetje dat gaat hard dan ineens als bijna de punctie!
    Pien, ik voel me ook een beetje schuldig... Ik weet hoe je je voelt! Bij mij werd ook het ene na het andere MMM maatje zwanger! Dat is niet leuk! Hopelijk ben jij ook snel aan de beurt, je verdient het zo! Hoe staat het er voor? Ben je al ongesteld? Al een idee wanneer je met stimuleren gaat beginnen? Of ben je daar al mee begonnen? Wel fijn dat je maagpijn over is en... Hopelijk heb je het snel weer terug omdat je dan zwanger bent haha. Nee, grapje, ik hoop gewoon dat je zwanger bent zonder maagpijn, maar denk ook wel dat het met hormonen of met spanning te maken kan hebben...
    Jufaman, ik ben nu al aan het duimen voor je!
    Lobke, ben jij er ook nog?
    Marliesje, voor jou hoop ik stiekem op een groot wonder in 2014, maar daarnaast wens ik voor je dat je er zo relaxed onder kan blijven, dat is zooo fijn volgens mij! (ik heb het nog niet gekund haha). En lekker met elkaar van het leven genieten! X

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bunny: wat fijn zeg! Mooie bevestiging is dat :). Geniet er lekker van!

Jufaman: mooie score hoor! Heb je nu meer gespoten dan de vorige keren of gewoon hetzelfde? Schiet dan ineens mooi op zeg!

Doortje: ik begin woensdag met stimuleren. Volgende week woensdag de eerst echo. Hoe gaat het met jou nu? Begin je al wat zekerder te worden?

Marliesje: met jou ook alles goed? Zie je het nieuwe jaar wat positief in?

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Pien: Ik spuit nu 250 eh Gonal-f. Dat is iets meer dan de vorige keer. Bij ICSI 1 begon ik met 150 eh en na de 1e echo 225 eh. Bij ICSI 2 mocht ik meteen beginnen met 225 eh. Nu wilde de arts een klein beetje meer, want ik had uiteindelijk maar 3 en 2 embryo's.... En aangezien wij bij deze poging 2 embryo's terug willen laten plaatsen, moeten er dus minimaal 2 goede embryo's ontstaan. Dit is dus idd een mooie score!

Succes met stimuleren Pien!

Deel Deze Pagina