Ok, dus wel wat meer gespoten dan vorige keer. En wat je zegt, je moet nu toch wel wat meer hebben om er wat meer zeker van te zijn dat er wel 2 embryo's kunnen ontstaan. Nou dan ben je mooi op weg . Ik spuit weer hetzelfde als vorige keer. Had vorige keer 9 follikels met 6 eicellen. Uiteindelijk bleven er ook maar 2 goede over, 1 voor terugplaatsing en 1 voor cryo. Het is ook zo moeilijk te voorspellen hoe het gaat lopen he. Ik zou eigenlijk wel ietsje meer willen spuiten, maar ja, garanties dat je dan meer embryo's krijgt, heb je ook weer niet. Het is toch afwachten. Ik duim voor jou dat er in elk geval 2 hele mooie emmy's ontstaan en dan nog wat brugjes voor later .
Ja Lees mee hoor haha. .. Heb het ontzettend druk dus reageren op de tel... Vind ik nooit niet fijn. . Hopelijk deze week ongi.. Dan kan ik ook startte. . Wil wel weer.. Ik zou wss met 100eh beginnen met stimuleren. ..ook niet gek met zoveel follikels
Ha dames, Mijn punctie is idd as vrijdag 10-01! Gelukkig om 08.30 uur al.... En dan maandag de 13e de tp. Nu maar duimen dat de soldaatjes van mn man goed zijn vrijdag, want dat is natuurlijk het minpunt bij ons!! Ik had nog steeds 8 grote follikels met wat kleintjes erbij. Dus al met al voor mij een superscore! Vanavond de pregnyl spuiten, morgen een dagje werken en dan is het al weer zover... Liefs Jufaman81
Lobke: leuk weer even wat van je te horen, dus jij begint binnenkort ook weer? Jij doet kort protocol dacht ik he? Dan lopen we toch nog redelijk met elkaar op. Hoe ist verder met je? Jufaman: mooi zo, da's lekker vlot, want hoe lang heb je nou gestimuleerd? En 8 is hartstikke mooi! Ik duim voor goede soldaatjes vrijdag . Spannend weer he! Ik zal zo mijn eerste spuit menopur er weer inzetten .
Jufaman, goede score! Inderdaad hopen op goede zwemmers! Of Nouja als ze niet goed zwemmen is het bij IcSI ook niet erg ... . Pien succes met de eerste spuit! Lobke goed weer even van je te horen! Fijn dat het bij jou ook weer op gaat schieten! Op het forum voor mensen die in de eerste helft van augustus zijn uitgerekend valt de ene na de ander af met slechte echo's of miskramen, nu nog, daar word ik niet zekerder van Zeg pfffffff. Ik mag dinsdag weer. Nog 6 nachtjes slapen... Word er al weer een beetje zenuwachtig voor. Ik vind het zo lastig om er nu echt in te gaan geloven... Nouja als de volgende echo goed is ben ik 11 weken en 3 dagen, dan lijkt het er wel op natuurlijk! Maarja eerst maar zien of die echo goed is. Ik hoop zo dat jullie straks ook lekker deze onzekerheid hebben haha! Mijn duimen draaien hoor!
Jufaman Hoe was de punctie gegaan. .. Ik ga het lange protocol doen dus hoop halverwege februari een tp te krijgen. .
Jufaman: ja hoe was je punctie? Is het goed gegaan en had je een mooi aantal eitjes? Ik hoop zo voor jullie dat er iets goeds uit gaat komen! En nu lekker weekend en rustig aan doen! Doortje: goh ja kan me voorstellen dat dat soort verhalen niet bevorderlijk zijn voor de gemoedsrust . Kun je beter hier lezen haha. Maar als de volgende echo goed is, ben je zeker al een heel eind. Volgens mij gaat dan 95% vervolgens goed aflopen. Ik duim voor je hoor! Lobke: dan begin jij ook bijna weer met de spuiten. Succes! All: met mij gaat het wel aardig. Zit alweer 3 dagen aan de menopur. Merk er nog niets van. Behalve dan dat ik sneller moe ben, maar da's al sinds ik de pil moest doorslikken. Dus ik probeer rustiger aan te doen, maar dat lukt niet altijd . Geestelijk gaat het allemaal nog wel. Heel af en toe een dipje, maar zo over het algemeen trek ik het nog wel. Zie wel tegen de wachtweken op (en ik hoop natuurlijk wel dat er wachtweken komen!). Probeer ook heel gezonde dingen te eten. Maak lekkere smoothies met onze nieuwe sappers met o.a. avocado. Schijnt heel gezond te zijn en goed voor de vruchtbaarheid . Dus ja, ik probeer me ook maar ergens aan vast te houden he .
Klinkt goed Pien, die sapjes! Avocado is zeker goed volgens mij. Chia zaad ook, die eet ik dus ook af en toe en haring natuurlijk . Ook lees ik altijd iedereen over granaatappelsap, dus heb ik toen ook veel gedronken. Jufaman, ik ben ook heel benieuwd! Ik werd ook zo moe Pien, vooral van de Deca, wat een rotspul! Ik vind het ook stiekem hier nog steeds heel fijn, omdat jullie mijn MMM meisjes zijn, maar ik voel me wel een beetje dubbel / schuldig zoals ik al zei. Maar ik blijf gewoon heel hard voor jullie duimen, mag ik dan blijven? Ik doe dat ook echt, stuur al,mijn HCG in gedachten naar jullie toe en ben heel druk aan het plassen voor MvM... Jufaman, ik duim voor goede bevruchtingen! Gaan ze op dag 3 terugplaatsen?
Oja Lobke, wel gelukkig dat je lang protocol doet, dan is toch gezonder en heb je onder kans op overstimulatie, je moet wel meer geduld hebben .... Succes met de deca straks!
Alles is goed gegaan gisteren. Er zijn 6 eitjes 'geoogst' en het zaad van mn man was goed genoeg voor de ICSI. Thuisgekomen heb ik lekker een paar uurtjes geslapen. Vannacht ook aardig geslapen, dus vandaag maar rustig aan doen... Op naar de terugplaatsing as maandag! Prettig weekend allemaal!
doortje: tuurlijk mag je blijven! En zeker als je voor ons duimt . De granaatappelsap heb ik ook al in huis. Schijnt goed voor de innesteling te zijn geloof ik. Jufaman: Mooie score! Precies dezelfde als ik vorige keer had. Nu lekker rustig aan doen en we duimen op mooie bevruchtingen!
Als ik niks hoor, gaat de tp gewoon door. Ze bellen alleen maandagochtend rond 09.00 uur als er geen bevruchtingen zijn. De tp is om 11.15 uur. Verder voel ik me goed. Mijn man helpt me veel nu, maar dat vindt hij niet erg. Heb vannacht wel aardig geslapen, alleen wel erg onrustig gedroomd. En ik heb ook nog eens gedroomd over baby's.... Dat had ik de vorig keren niet. Rustig dagje voor mij vandaag!
Ow, die droom is vast een goed teken ! Fijn dat je man zo voor je zorgt! De mijne is gelukkig ook heel lief en begripvol! Pien, fijn dat ik mag blijven! Ik duim mijn duimen blauw...
Jufaman, heel veel succes vandaag! Ik hoop op twee mooie achtcelligen in ieder geval! En nog cryo's .
Jawel dames, 2 embryo's zijn terugplaatst!!! Wat was ik ook weer nerveus.... Zo bang dat ze vanmorgen zouden bellen dat er geen een eicel bevrucht was! Nu relaxen, lachen en gezond eten en leven! Bloedtest is op dinsdag 28 januari. Maar de vorige keren had ik al bloedverlies op 10/11 dagen na de tp. (Ik ben 30 januari jarig, wat een mooi verjaardagscadeau zou dat zijn....) Van de 6 eicellen, zijn er 4 bevrucht waarvan er 2 zijn teruggeplaatst. De andere 2 gaan ze (als alles goed verloopt) woensdag invriezen. Daar krijgen wij dan via de post bericht van!
Fijn Jufaman!! Ja ik kan me goed voorstellen dat je nerveus was. Je weet het allemaal maar nooit. Heel mooi dat er 2 toppers binnen zijn ! En lachen schijnt idd goed te zijn he. Heb ik ook wel eens ergens gelezen. Succes met de wachtweken, kom ons maar lastig vallen hoor als je behoefte hebt .
Lekker veel modern family en big bang theory kijken dat zijn series die ik grappig vind. Of cabaret voorstellingen . Gewoon op YouTube stukjes van Ronald goedemondt, Theo maassen, daniel arends, jochem Meijer. Die vind ik heel erg leuk! Moet ik ook weer even meer gaan doen dat is vast ook goed tegen mijn stess... Morgen weer een echo pfffff, als is nou goed is dan ga ik er echt in geloven, maar ben nu natuurlijk weer zo bang dat hij niet goed is... Het is toch al weer anderhalve week geleden dat ik um gezien heb.