Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Mijn echo was gelukkig goed! Pien, wanneer ga jij voor een fm? Heb je al een idee wanneer de punctie gaat zijn?
    Succes!

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat fijn Doortje! Nu wel gaan genieten he :). Morgen eerste echo. Verwacht niet dat het al wat opgeschoten is. Voel nog weinig.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    All: vandaag eerste echo gehad. Mijn vermoeden klopte wel. Er waren 6 follikels te zien. Wel ietsje teleurstellend moet ik eerlijk zeggen. Vorige keer had ik er 9. Ze waren ook nog erg klein. Ik moet de dosis ophogen. De kans dat er dan nog meer eitjes bijkomen is niet zo groot, wel zullen ze harder groeien. Ik moet maandag weer. De verwachting is dat ik eind volgende week wel de punctie kan krijgen als ze nu wat harder gaan groeien. Ik hoop stiekem dat er nog 1 of 2 bijkomen ;).

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ooow Pien, ik begrijp je teleurstelling aangezien je de vorige keer meer had.... Maar geef niet op, want ik heb gelezen dat als je niet zo heel veel follikels hebt de kwaliteit van de eitjes beter zijn dan als je heel veel follikels hebt!

En als ze alle 6 bevrucht gaan worden, heb je toch een mooie score? Succes Pien, ik denk aan je!

5. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Pien, volgens mij kunnen er wel bijkomen hoor, zeker als ze nog klein zijn! Maarja ik weet dat eigenlijk niet, misschien als ze überhaupt niet klaarlagen, maar volgens mij als er meer klaarlagen kunnen er ook nog meer bijkomen. Dat heb ik zowel met iui als IVF gehad hoor! Ik heb nog en goede hoop voor je dat het er meer gaan worden! Succes met de ophoging! Hoeveel ga je nu spuiten?

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jullie hebben gelijk hoor, het is ook niet heel slecht, en als de goeie er maar bij zit ;). Ik ga van 150 naar 225 eh Menopur.

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien, ze zeggen altijd dat de kwaliteit beter is als er minder follikels zijn... Ik hoop dat dat idd zo is, want dan kan het nog alle kanten op!

8. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Dat van minder follikels betere kwaliteit heb ik ook veel gehoord! Ik had er 8, maar 6 hadden denk ik een goede maat, want invloed ook dat ik een lage score had. 2 niet goed bevrucht, maar 6 wel en uiteindelijk 5 overgebleven! Dus..... Ik duim door hoor!

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Hier probeer ik het gewone leventje weer op te pakken. Ik zit nu op 3 dagen na tp. Gewoon werken en afspreken met vrienden & familie komend weekend. Maar dan lekker zonder te spuiten (-->dat is dan weer een voordeel!). Ik voel me prima, heb alleen wat last van mijn liezen en lage rugpijn. Maar dat had ik de vorige keren ook! En ik ben heel moe, ik slaap heel goed overigens....

Liefs Jufaman81

10. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel spannend Jufaman!! Ik duim heel hard voor je, zou het je zo gunnen die 3e poging!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klinkt nog goed Jufaman. Het is gewoon een rottige periode, maar het gaat hoe dan ook voorbij ;). Ik duim ook heel erg voor je, hou vol he!

12. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Jufaman, ik duim ook hoor en stuur positieve energie jouw kant op!
    Pien, heb je al een echo gehad, ook voor jou ben ik aan het duimen hoor!
    X

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik heb maandag weer een echo Doortje. Ik voel het nog niet echt, ik hoop dat het dit weekend een beetje op gaat schieten nu ik die extra dosis heb.

14. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik denk dat ik mezelf maar in dit topic gooi aangezien ik dinsdag 4 februari ga beginnen met de voorbereidingen van ISCI.

Spoedcursus prikken en slikken.. HERE WE COME!!

Volgens onze gynaecoloog moet ik eerst weer "reset" worden. En mijn vraag is: Hoe? Hoe lang duurt dat? En, wanneer begin ik met de echte hormonen? Of is dat bij iedere vrouw weer anders?

Hoe ervaren jullie tot nu toe de ISCI behandelingen en wie heeft er een kindje die ter wereld is gekomen middels een ISCI behandeling en bij de hoeveelste ISCI behandeling was dit?

Sorry voor die 10.000 vragen, maar het is allemaal zo nieuw voor me! Maar ik geloof dat ik wel aardig op juiste plek ben om dit soort vragen te kunnen stellen :)

15. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Oja, Pien, sorry, ik loop ook gewoon weer te hard van stapel ;)

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien ik duim ook voor je hoor! Zou het zo geweldig vinden als het nu raak zou zijn voor je!

Hier trouwens alles ok. Zit weer tegen mijn eisprong aan, maar merkte (gelukkig) de afgelopen cyclus dat ik er, zelfs vlak voor mn ongi, niet zo heel erg mee bezig was.
    Afgelopen dinsdag op kraamvisite geweest bij mijn nieuw geboren 'nichtje' (kindje van mijn nicht, dus eigenlijk achternichtje, maar we zeggen tante Marlies), ze heeft ook al een zusje van 3, en eerder zou ik dat best moeilijk gevonden hebben, maar heb echt een super leuke dag gehad. Lekker de hele dag gekletst, met de oudste gespeeld, de baby vastgehouden, toen samen de twee meiden naar bed gebracht en toen samen nog gegeten en wat bij gekletst. Wist niet hoe ik het zou vinden, weer een nieuwe baby die niet van mij was, en het viel me zo erg mee. Was echt gelukkig voor haar, en voor mezelf, dat ik zulke lieve nichtjes heb! Jammer genoeg wonen ze helemaal bij Rotterdam, we bellen heel vaak maar zien elkaar eigenlijk te weinig.

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Friesin: welkom! Jammer dat ICSI nodig is, maar mooi dat het kan ;). Er schrijven hier geen meiden meer die al een kindje van ICSI/IVF hebben dus die vraag is moeilijk te beantwoorden. Maar Doortje is zwanger van ICSI. Ik doe IVF en ja wat zal ik er van zeggen. Het is nu mijn tweede keer dus je raakt er een soort aan 'gewend'. Heb ook al 6 IUI's gehad. Het hormonengebeuren is niet prettig, maar ik vind het wel te doen. Je wordt er wel moe van, maar veel meer last dan dat heb ik er niet van gehad. Je doet het ergens voor he en dat houd je op de been. Heel veel succes!

Marliesje: wat knap van je! En ben ook blij voor je dat je van dat bezoekje met je nichtjes hebt kunnen genieten. Want kan me ook best voorstellen dat het pijnlijk is. En dat had ook best gemogen, maar ja voor jou wel zo fijn dat je het zo ervaren hebt :). Lijkt me ook lekker om het langzamerhand wat los te laten, het is ondoenlijk om er altijd maar mee bezig te blijven. Al zal de hoop vast nog wel aanwezig blijven op een wonder. Ik hoop het in elk geval wel voor je :).

Goed weekend allemaal!

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Knap hoor Marliesje!! Ik heb dat gevoel nog niet hoor.... Ik bewonder je daar enorm in!

Welkom Friesin! Klets, klaag en typ met ons mee!

Ik hoop zo dat je maandag meer follikels hebt Pien!!!

Ik voel me op zich wel goed, Ben wel moe, maar dat was ik de vorige keren ook. De 1e wachtweek zit er bijna op. Maandag begint de 2e wachtweek en die is altijd cruciaal voor ons. Ooooow wat kijk ik daar tegen op! Ik zou het liefst de hele dag op het toilet willen zitten. Pfffffff zenuwslopend is het!

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hoe was het vandaag Pien???

Hier gaat het lichamelijk wel goed.....maarrrrrr

Ik ben deze onzekere tijd zo vreselijk beu! Ik voel me machteloos, gefrustreerd, zenuwachtig en ik ben absoluut mezelf niet meer....... Pfffff ik hoop zo erg dat het deze keer raak is. (Anders kunnen ze me rustig naar een psycholoog sturen!)

20. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Pien, ik ben ook benieuwd!

Deel Deze Pagina