Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Vanochtend weer fm gehad en nog teleurgestelder geraakt dan ik al was: er waren nu nog 4 follikels over... die 4 zijn erg hard gegaan en nu ben ik woensdag al voor de punctie ingepland. Ik vroeg of de punctie wel door moest gaan met 4 follikels, nou dat vond ze eigenlijk wel een vreemde vraag, in die zin dat haar ervaring was dat iedereen met 4 follikels altijd wel gewoon voor de punctie ging. Nou ik vind het echt het randje persoonlijk. Met 3 had ik het denk ik niet gedaan, maar nu doen we het toch maar. De gedachte dat ik voor niets al die tijd die spuiten heb gezet wordt ik ook heel verdrietig van. Nu vind ik het dus wel heel spannend worden, want ik wil wel heeeeel graag dat de terugplaatsing doorgaat. pfff niets aan dit...

2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ow Pien, dat kan ik me heeeeeel goed voorstellen. Ik zou ook erg teleurgesteld zijn met 4! Vooral omdat jij er 'makkelijk' meer kan krijgen! Zaten er nog een paar kleintjes bij? Hoe groot zijn ze nu? Misschien dat de pregnyl de kleintjes toch nog boost! Dat hoor je toch ook wel eens... Lobke had ook meer eitjes dan follikels volgens mij, dat hoop ik voor je!
    Nouja, woensdag ben je er wel snel vanaf... En wie weet is de kwaliteit wel super! Ik duim heeeeel hard. Wie weet heb je straks 3 cryo's en een goede tp! Dat zou natuurlijk het super scenario zijn, maar wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
    Jufaman, voor jou schiet het ook op pffffff. Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt. Wanneer ga je testen? Op de officiele datum op ga je eerder? Succes met wachten...

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè Pien, dat is geen nieuws waar je vrolijk van word; een punctie voor maar 4 follikels. Dan word het toch wel even spannend. Ik hoop heel erg dat er 4 super eicellen uitkomen in ieder geval...

Jufaman, sterkte met wachten, het zijn ook een paar rotweken. Wachten en niets kunnen doen.

Doortje, hoe gaat het met jou allemaal?

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hier gaat het lichamelijk wel goed, maar psychisch wat minder..... Alleen maar wachten wachten wachten en nog de hele week werken ook! Pffff

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    All: de punctie is achter de rug. Uit de 4 follikels zijn gelukkig ook 4 eitjes gekomen, dus in die zin een mooie score. De punctie verliep verder prima, beetje pijnlijk, maar wel goed te doen. Was ook snel klaar met 4 follikels ;). Vrijdag horen we of en hoeveel er bevrucht zijn en dan is ook de terugplaatsing als alles goed gaat.
    Nu beetje buikpijn, maar doe lekker rustig aan.

Jufaman: ja meid wat is het toch ook een spanning weer he. Hopelijk kun je nog wat leuke afleiding vinden en je hoofd koel houden. Wanneer is de officiele testdatum?

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Joepie Pien, naar omstandigheden goed nieuws, nu hopen op mooie bevruchtingen!
    Jufaman, zooo spannend meis... Misschien is werken juist wel een goede afleiding?

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik heb slecht nieuws en ik heb nog slechter nieuws....

Vanmorgen al bruin bloedverlies gehad, waardoor ik de hoop heb verloren! Daarnaast heb ik vanmiddag bericht gehad dat er geen embryo's zijn ingevroren.... Ik ben er stil van. Kan het nog geen plaats geven.

Ik ben dan wel een paar maanden geleden naar PNOzorg overgestapt, waardoor een eventuele 4e poging vergoed wordt. Maar ik wil daar nu absoluut nog niet aan denken. Ik voel me zo ontzettend leeg. Bah! Wat een ellende!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O getsie nee toch Jufaman :(. Had je de vorige keren ook niet al snel last van bruin bloedverlies? En dan ook nog geen cryo's... Ik snap je gevoel helemaal meid, dit komt te bekend voor en dan trek je je conclusies... Maar ik duim nog eventjes door, omdat ik weet dat het met bruinverlies niet over hoeft te zijn! Maar goed ik snap je zo goed en dat gevoel kan nu niemand weggenemen... ik kan je alleen maar even een knuffel geven vanaf hier! En ik duim voor toch nog een positieve wending!

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    De vorige keren had ik ook op deze dag bloedverlies. Bleh!

Het is echt steeds roder aan het worden, dus ik geef de hoop op!

Ik ben ook echt helemaal uitgeput zeg.... pfff

10. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ow Jufaman ;( vind het echt oneerlijk! Tja, weet niet wat ik moet zeggen... Sterkte meis! Je hoeft of niet aan poging 4 te denken, maar wel fijn dat als je er toch aan toe bent het kan... Maar voor nu is dit natuurlijk gewoon K*T met een hoofdletter K! Knuffel!

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    O jufaman, wat erg... Weet ook even niet wat ik moet zeggen. Maar ik weet ook precies hoe ellendig dit voelt. Sterkte :(

Pien, gelukkig waren er 4 eicellen, nu de spannende dagen tot vrijdag. Hopen op een toppertje!

12. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Onee jufaman ... Wat klote.. dikke knuffel..

13. Bunny87

Bunny87 Actief lid

26 mrt 2013
    105
    0
    0
    Jufaman, dikke knuffel voor jou meis..

Pien, ik duim voor goede bevruchtingen voor jou. .

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jeeeeeeh ik mag een embryo komen ophalen :D :D. Ben zo blij dat we weer een kans maken!!

15. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Joepie! Weet je ook hoeveel er in de race zijn? Succes morgen!

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn!! Is de tp goed gegaan? En hebben ze nog wat gezegd over evt cryo's?

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Fijn om te lezen Pien. Ik ga voor je duimen!

18. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jufaman, hoe gaat het nu met jou?

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Marliesje: het is goed gegaan. Ze hebben een twee cellige terug geplaatst. Vorige keer had ik een vier cellige dus vroeg of dag wat uitmaakte, maar volgens haar niet. Het was een mooie twee cellige. Dus we mogen weer twee weken wachten ;). Er was nog een twee cellige die kans maakte om in te vriezen. We krijgen daar dit keer schriftelijk bericht van. De overige 2 waren wel bevrucht, maar niet goed genoeg.

Jufaman: meid ik ben ook benieuwd hoe het nu met je is. Is er nog hoop op een goede afloop?

20. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    O Pien Huh, heb je vandaag de tp al gehad? Op dag 2 dus? Bij ons doen ze dag 3... Fijn dat hij al aan boord isen nu ook hopen op een cryo voor nr 2 dan hè;)
    Jufaman ik en ook benieuwd hoe het met jou is.

Ik heb vandaag de uitslag van de combitest, 1:5000 voor alle 3 de syndromen dus dat is top! Ik durf er in te geloven.
    Meiden ik blijf zo hard vor jullie duimen.

Deel Deze Pagina