Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Hoe is de status bij iedereen 😊

2. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier alles goed. Vandaag een afspraak gemaakt met iemand van MvM, die komt a.s. maandag avond langs. Spannend, begint nu wel echt te worden!!

Hoe gaat het met jou? Veel last van de utro of valt dat wel mee?

@Pien; al ongi?

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mooi Marliesje! Zooo bijzonder voor je!

Lobke: hou je het wat vol? Die eerste week gaat vaak nog wel he...

Mijn menstruatie is in aantocht, sinds gisteravond een heel klein beetje roze gespot bij afvegen. Maar het duurde wel lang hoor! Ik weet natuurlijk niet precies wanneer mijn eisprong was dit keer, maar op z'n laatst toch echt 2 weken geleden. Meestal begint op 12 dpo al wel de bruine troep. Nu dus pas op 14. Ben benieuwd of het nu dan ook snel door zal breken. Hopelijk vandaag of morgen, dan kan ik morgen het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de eerste echo.

4. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ohh marliesje geniet ervan. . Ik ben jaloers 😊

Pien gelukkig kun je weer Door. . Dat wachten op de volgende stap vind ik zelf ook altijd te lang duren.

Hier alles goed denk ik ;)... Wel bij mijn eierstokken gevoelig. . Maar dat kan vd punctie en utro zijn. . Mijn borsten zijn gevoelig. . Maar dat was daarna toen ik pregnyl spoot.. Kan ook vd utro zijn. ... Geen klachten die ik nog nooit gehad heb. .. Gelukkig lekker druk. . Dus vliegt de week voorbij. ..fingers crossed

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Menstruatie is nu echt doorgebroken. 24e eerste echo.

Lobke: ik duim met je mee! Mijn borsten deden na de punctie ook altijd wat pijn, maar dat zakte dan later weer af. Van de utro heb ik zelf nooit zoveel gemerkt. Wanneer mag je testen?

6. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @pien, fijn, kun je weer verder! 24ste schiet al lekker op!

@lobke, gelukkig heb je verder geen laat van de utro. Zere borsten had ik ook van de utro. Ook trouwens wel eens in een normale cyclus, en nu ook, dus denk dat dat gewoon een progestron ding is.

Ben ook benieuwd wanneer je mag testen!

7. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Hier ook altijd last van mijn borsten.. dus ja. ... Geen klachten die ik niet ken. ..

8. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Oeh, spannend Lobke! Wanneer kan je testen?
    Pien, fijn dat je een datum hebt! Ik vond wachten ook killing!
    Marliesje, je doet het beter dan ik hoor ;) ik durfde pas na de goede echo een afspraak te maken met mvm ;). Ze gaan ook een test doen, vond ik zooo spannend, maar viel heel erg mee natuurlijk. Ik had ervoor voor de zekerheid nog even een kv test gedaan. Ik vond het plassen heel erg meevallen hoor, je went er zo aan!
    Ik heb donderdag de GUO gehad, ons ukkie is goed gekeurd! Wel 1 softmarker gevonden, maar daar hoeven we ons geen zorgen over te maken, dus dat probeer ik dan ook niet te doen.
    Het is nog steeds een jongen :). Ik krijg er nu wel echt vertrouwen in gelukkig!

9. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Fijn doortje dat je wat meer erin kunt geloven. .. doe dat ook maar. .. geniet er echt van. ..

Officieel mag ik de 26ste testen

10. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Straks oud bruin slijm in mijn inlegkruisje. .ik vrees grote vreze :( ....

Ik weet niet wat ik moet doen. .dusseldorf of toch nog in eindhoven blijven. .. meiden heb jullie raad nodig. . Heerlijk down voelen momenteel

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ah nee Lobke :(....
    Ik hoop dat het nog goed komt, maar ik herken je gevoel zo goed!
    En ook ik twijfel er wel eens aan of we er goed aan doen om in NL te blijven... ben er niet over uit. Het kan allemaal pech zijn geweest...
    Laat het eerst maar even bezinken meid... Dikke knuffel!! En ik duim nog eventjes voor je door, want je weet maar nooit...

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah Lobke. Wat klote :( Ik duim net als Pien ook nog even door, het is nog wel vroeg om al ongi te worden niet?

13. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Zit morgen op dag 11 na tp. Vorige keer was Ik Op dag 10 ongi geworden

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè shit. Dat betekend dan niet veel goeds :( vind het zo rot voor je...

15. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Nog steeds geen bloed. .Maar wel meer bruin

Op naar een tweeling

16. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Lobke, ik hoop dat er nog hoop is, maarja ik snap dat je ervan uitgaat dat het over is. Gebruik je utrogestan?
    Inderdaad op naar een tweeling, made in Germany? Ik zou het ook niet weten... Wellicht dat PICSI iets voor jullie zou kunnen zijn? Dat doen ze natuurlijk niet hier, maar wel in DD.
    Verder had ik zelf bedacht dat ik de derde keer naar Gent zou gaan voor assisted hatching en PiCSI, maar ik ben natuurlijk zo blij dat dat iet hoefde, de hele tijd zo'n pokke eind rijden is ook niks... Heb je PNO? Dan kun je natuurlijk een vierde poging krijgen en die in het buitenland doen...
    Ik zou wel bespreken dat je toch weer wat meer wilt spuiten, dit was natuurlijk weer het andere uiterste dan.
    Maar wie weet, bruin bloed is nog niet helemaal game over...

17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Pien, heb jij al het idee dat er wat groeit?
    Marliesje, wanneer heb jij je echo? Spannend meis!

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lobke: hoe ist nu? Is er nog een heel klein beetje hoop op een goede afloop?

Doortje: ik ga voor een cryo in eigen cyclus, dus er zal vast wel een follikeltje aan het groeien zijn inmiddels, maar dat voel ik niet ;). Maandag eerste echo. Als mijn follikel groot genoeg is, krijg ik een pregnylspuit om de eisprong precies te timen en dan wordt de terugplaatsing ingepland, 5 dagen of een week na de pregnyl volgens mij. En is het even de vraag of er plek is, omdat ze normaal gesproken in kunstmatige cyclus terugplaatsen en het kan dan voorkomen dat ze helemaal vol zitten... dan moet ik weer een maand wachten. En als de tp wel ingepland kan worden is het weer afwachten of de cryo goed ontdooit. Al met al zitten er nog wel wat onzekerheden aan en ik moet mezelf soms inhouden om er niet teveel van uit te gaan dat ik echt een terugplaatsing krijg ;).

Marliesje: komende week je eerste echo! Spannend hoor :). Heb je er zin in?

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lobke, nu mag je natuurlijk 2 embryo's laten terugplaatsen; snapte even de opmerking niet eerst... Hoe gaat het nu met je? Heeft de ongi al doorgezet of is het bruin toch weer weggegaan?

@Pien, worden weer spannende weken voor jou... Ik duim dat je iig wel gelijk deze cyclus in groningen terecht kan. Ik deed toen met mijn cryo's mee aan de antarctica trial; dan werd je ingeloot of je in eigen cyclus of in een kunstmatige cyclus de cryo's terug zou krijgen. Ik zat toen in de kunstmatige groep. Toen ik dus zo lang moest wachten tot er plek was, vroeg ik hoe het gemoeten had als ik in de natuurlijke cyclus groep had gezeten. Toen zei ze dat ze me er dan ergens "tussen had gedrukt". Dus hopelijk doen ze dat bij jou ook als er geen plek is. Zoveel tijd kost zo'n tp nou ook weer niet.

@Doortje; hoe gaat het met jou?

@Hier; zin is wat een groot woord voor de echo, ben vooral heeeel zenuwachtig. Ik heb sterk het gevoel dat het wel goed zit, maar het is toch wel even heel eng. Heb er zowat nachtmerries over dat het hartje niet klopt. Ben de laatste paar dagen wel echt wat misselijk, en moe moe moe. En mijn borsten zijn echt belachelijk heet. Wel twee keer zo heet als de rest van mijn lijf. Wist niet dat dat erbij hoorde, maar volgens internet komt het wel vaker voor. :)

20. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Het is nu echt doorgebroken helaas. . Wel even kut. .. Naja wel voortaan gewend na een jaar van teleurstellingen

Deel Deze Pagina