@Lizy welkom! Het verschilt ind per persoon en per traject! Ik vind de decapeptyl verschrikkelijk.. De pregnyl reageer ik ook steeds anders op..
Dat prikken zit ik inderdaad ook wel mee... Hoe zet je de knop om en lukt het je om een naald in jezelf te zetten? Ik hoop maar dat ik dat kan. Helpt het ook om daarna of vooraf te koelen met ijs?
Bedankt voor jullie reacties! Het verschilt idd per pers. Voordeel voor de 1e keer is dat ik overal nog open in kan stappen dus afwachten maar! Lopen er nog meer in Zwolle?
Hoi meiden, Ik wil me ook graag aansluiten bij het forum. Wij zijn ook al 2 jaar bezig om een klein wondertje in ons armen te krijgen. We hebben 4 IUI's gehad. Maar helaas is dit op niks uitgelopen. We konden kiezen of nog een IUI poging of overgaan op IVF/ICSI. We hebben voor het laatste gekozen. Aangezien het zaad van me vriend zodanig slecht is. Vorige week zijn we naar een voorlichtingsavond geweest in het VU. Vanaf zaterdag ben ik begonnen met " depil" . Vanmorgen heb ik groen licht gekregen van het ziekenhuis. Als het goed is heb ik begin juni de punctie. Spannende weken komen eraan voor ons allen. x
Wat een toeval, wij ook! Redelijk bovenin.. Waren jullie ook zo verbaasd dat dat ene stel hun peuter had meegenomen? Hoe is het met de rest van de dames? Iedereen zich aan het opladen? Ik hoop dat ik deze week nog gebeld word voor het maken van de eerste afspraken.
@ elise31: ja het begint wel spannend te worden! Wanneer verwacht je ongeveer ietste horen? Hebben ze dit tegen je gezegd? Zijn er nog meer die in Zwolle onder behandeling staan voor ivf/ icsi? Hoe lang hebben jullie moeten wachten tussen het 1e en 2e intakegesprek? Wij hebben het 1e gesprek gepland maar weet niet of ze ons ook al ingepland hebben voor de icsi. We wachten nog ongeduldig af!!
@lizzy, Wij hebben alleen de tp in Zwolle. De rest punctie echo's etc ging via deventer, Bij ons ging alles vrij snel.
Hoi Dames, Hier weer even een berichtje van mij. Ja ik weet ben op vakantie hihi. Maar had afgelopen zondag al mijn periode moeten hebben en jullie raden het al. Deze is nog niet begonnen.... zucht. Nu heb ik zowel testen als de pil meegenomen. Gisteren test vd action gedaan en die geeft een hele lichte streep. Zou dit positief kunnen zijn? Morgen maar even opnieuw testen. Jeetje zelfs op vakantie kan je er dus mee bezig zijn..... Verder bij jullie alles goed?
Spannend hoor Miran!! Ik was de afgelopen maand ook 2 weken later als normaal. 1 maand heb ik geen hormonen gespoten en me hele lichaam was van slag. "Gelukkug" ben ik het uiteindelijk geworden en kunnen we beginnen.
Wow Miran!! Gefeliciteerd Ik heb net je foto's gezien in het andere topic... wat bijzonder!! Zo op de valreep een spontaan wonder. Heel erg leuk voor jullie meid! Ik hoop dat je van een heerlijk zwangerschap zult mogen genieten!
Hoi else, Dank je. Grappig om te lezen dat iedereen overtuigd is. Wij zelf nog niet echt... dus net een nieuwe gekocht hier, maar wil eigenlijk niet wachten tot morgenvroeg hihi. Voor alsnog gaan we er vanuit dat we de poging ingaan. Beetje zelf bescherming.
Ik snap dat je nog geen gat in de lucht springt maar ik vond de 2e test al wel behoorlijk duidelijker hoor. En dat mag je stiekem best een goed teken vinden toch? Op naar die knaller!