Ik zie anders wel een streepje... Eerst twijfelde ik of mn ogen me voor de gek houden, maar als ik in photoshop met het contrast rommel word ie duidelijker. Man wat spannend! Test je morgen weer?
Pien! Ik hoef zelfs niet te turen hoor, ik vind het hem niet zo heel erg licht. Je ziet hem zo gewoon staan, en even dik als de controlestreep. Hoop voor je dat je testen donkerder worden
Thanks meiden, maar ik denk toch dat het over en uit is, afscheiding wordt steeds roder en meer, eigenlijk gewoon rood . ook heb ik net weer een test gedaan met m'n stomme kop terwijl ik net 2 grote koppen thee op heb... en daar kan ik met de beste wil van de wereld geen streep op ontdekken . Zit in zak en as. Ben eerder weggegaan bij vriendinnen, had geen zin meer om gezellig te doen. Ze wisten niet van mijn poging. En manlief komt vanavond laat pas thuis, voel me zo zielig nu .
Ah... nee... wat kl*te. Snap dat je er helemaal kapot van bent. Toen bij de vorige ivf, was je toch ook ongesteld geworden, maar wat minder dan anders achteraf gezien? Wil je echt geen valse hoop aanpraten, maar het was echt een streepje op die foto.
Dankje Marliesje, ja ik weet het, dat speelt wel in mijn achterhoofd, maar aan de andere kant: dat is toen ook niet goed afgelopen dus als dat bloedverlies een slecht voorteken is, ben ik liever echt ongesteld i.p.v. half zwanger... Heb voor de zekerheid dit keer geen wijn genomen nog. Morgenochtend nogmaals een testje en als het dan wel echt wit is, weet ik genoeg. Moet ik morgenochtend ook nog gezellig met mijn moeder en zus op pad. Ik had niemand iets verteld...
Bah Pien, wat naar voor je! ik hoop dat je man snel thuis is. Goed voor jezelf zorgen hoor, even douchen, film kijken, een beetje jezelf vertroetelen... je hebt het verdiend! Ik hoop ook op vals alarm, maar ik snap je redenatie... Het was idd wel een streepje. Daar koop je alleen niks voor als het nu toch mis gaat. Ik hoop dat je toch lekker kunt slapen ondanks alle spanning en dan morgen verder zien. X voor jou meis!
Wat een verhalen allemaal weer. .. Jeetje pien hopelijk zet het niet Door. .. maar herken het wel. . Hoop voor hou dat je bij die groep zit die bloed verlies hebben een Toch zwanger zijn. . Ik heb 16 mei hysterscopie. .. weet ook nog niet wanneer ik kan startte omdat ik onregelmatig ben. Ga eind mei ook een week naar Istanbul. . Hopelijk zit ik dan nog in mijn decapeptyl fase. . Dan ga ik proberen het mee te nemen en daar spuiten. . Heb namelijk geen zin in wachten al lang genoeg gedaan. .. Dikke kus voor iedereen en fijn weekend. . Hopelijk ook voor iedereen 'Life is a bitch' 😉
Het is al behoorlijk doorgezet, geen houden meer aan... Vanochtend nog steeds datzelfde hele vage streepje op de test. Misschien had ik net een lichting testen (6 in 1 pakje) die allemaal sowieso een heel vaag streepje laten zien... lekker hoor die valse hoop! Bedankt voor het meeleven meiden! Lobke: knap hoor dat je meteen doorgaat! Hopelijk komt het allemaal een beetje goed uit met je vakantie. Klinkt wel lekker hoor trouwens . Wij zullen dit weekend ook nog eens kijken voor een vakantie. Je moet toch wat he... Goed weekend allemaal!
Pien... Denk niet dat het verkeerde testen zijn, ik heb die ook wel gebruikt en net als jij zei, normaal zijn ze witter dan wit. Denk toch dat er even iets geweest is, maar dat het niet goed gegaan is. Vind het zo rot. Heb je het een beetje volgehouden vandaag, met je moeder en zusje op pad? @Lobke - stoer dat je spuiten mee gaat nemen! Maar kan me voorstellen dat je niet weer nog langer wilt wachten.
Marliesje: ja wie weet heeft het dan toch een dag of wat eventjes gezeten... jij hebt het ook wel gehad toch? Was wel even goede afleiding met mijn moeder en zus op pad, het was mooi weer, dus ook lekker in het zonnetje geluncht. 1 voordeel: de nieuwe kleding die ik gekocht heb, past voorlopig nog wel...
Ja, ik heb het ook gehad, met de 2e icsi: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/426409-hele-lichte-posi-test-op-testdag.html Ik werd alleen niet ongi maar zat ook aan de utro en die houd het tegen. Zodra ik er mee stopte kwam het toen door. Gelukkig was het wel gezellig even met je zus en moeder de stad in. En ja, wat kleding betreft is het wel handig. Heel positief gedacht...
Jammer pien... knuffel voor jou. . Ik denk inderdaad dat het toch even genesteld heeft en niet Door is gegaan. .. Zelf ook meegemaakt met eerste cryo tp... test was positief en werd steeds lichter na de officiële testdag. Lekker vakantie boeken. .. En genieten v het leven. . Want negatief zijn en niks meer doen maakt het resultaat niet anders door je blijft toch met lege handen staan...zo doe ik het tenminste...heerlijk naar Istanbul, leuke feestjes etc....met af en toe een traan... anders maak je het jezelf zo lastig. .. maar denk dat we hier wel allemaal op een lijn zitten...hihi. ... en nu mijn nest uit 😜
Hey Pien, hoe gaat het met je? Heb je je vakantie al geboekt?! Lobke jij veel plezier in Istanbul, wanneer ga je? Marliesje, 10 weken, dat gaat GOED!
Heej Hoe gaat het met jou Doortje? geen avontuurtjes in het ziekenhuis meer gehad? En Pien, hoe is het nu met jou? Zie in je handtekening dat de volgende icsi alweer gepland staat in augustus. Duurt ook weer lang zeg... Lobke, jij gaat in mei op vakantie toch? Hier alles goed, idd, de 10 weken voorbij! Was afgelopen week echt vol vertrouwen, na de laatste echo, maar nu is de echo alweer een week geleden en begint de onzekerheid weer hard toe te slaan. Ik word gek van mezelf, helpt ook niet mee dat ik zo moe ben, want als ik moe ben word ik sowieso onzeker. (normaal, als ik eens een dag heel moe ben, vraag ik 20 keer aan ML: "hou je nog wel van me?", nu denk ik 20 keer per dag "gaat het nog wel goed daarbinnen, leef je nog wel?") Gelukkig woensdag alweer een echo... word gek van mezelf
Jup week van Hemelvaart naar Istanbul lekker.... Ik ben nog steeds niet ongesteld. .Heb altijd al lange cyclus gehad..hoop over 2 a 3 weken pas ongesteld te worden. .Dan kan ik echt na de vakantie met stimuleren beginnen
Heerlijk! Ben je wel eens eerder in Istanbul geweest? Zou wel fijn zijn als je daar nog niet hoeft te beginnen met spuiten!
Hoi hoi srry late reactie. Heb het druk met mijn nieuwe hobby. . Fotografie ... nog nooit in Istanbul geweest. Daar wel deca spuiten. . Maar vind ik niet erg.. Daarna meteen stimuleren. .. Volgende week hysterscopie. . Vind het wel spannend