Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    O wat leuk! Wat fotografeer je? (of vanalles?)
    Heel veel succes volgende week, wanneer heb je hem precies?

2. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Voornamelijk portret.. Dat vind ik het mooist. ..ook een klein studio in huis. ..

Vrijdag mag ik

3. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Hoe gaat het met jou marliesje. ..

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat leuk om te doen, met studio aan huis!

Hier alles goed, woensdag weer echo gehad, alles helemaal in orde. Nu nog 3 en een halve week tot de volgende echo, wist niet hoe ik dat moest overbruggen. Heb een angelsound gekocht, kan ik zelf naar het hartje luisteren.

Halverwege juni gaan wij toch ook nog even weg, weekje Turkije, heel veel zin in! We hadden eigenlijk 2 weken Griekenland geboekt in oktober, maar dat hebben we gecanceld omdat ik dan niet meer mag vliegen. Fijn dat we toch nog even weg gaan, even wat extra zon pakken! :D

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lobke: leuke hobby fotografie :). Fijn dat je daar zo lekker mee bezig kunt zijn! Zijn jullie nu al in Istanbul geweest of gaan jullie nog?

Marliesje: mooi meid dat het goed gaat :). En dus ook nog lekker er even tussenuit!

Wij gaan de laatste week van juni en eerste week van juli naar Frankrijk. Eindelijk weer even een wat langere vakantie. Vorig jaar zijn we vlak voor en i.v.m. de miskraam/curretage alleen even een weekje bij mijn ouders in Denemarken geweest.
    Lichamelijk voel ik me wel aardig de laatste tijd. Maar geestelijk vind ik het wel steeds moeilijker worden. Het vertrouwen op een goede afloop is gezakt tot aan een dieptepunt... Ik zie niet in waarom het nog zou lukken. Ben ook net weer ongesteld natuurlijk. Ik weet zeker dat als onze derde IVF ook mislukt we echt kinderloos blijven. Er is iets mis en we komen er niet achter wat. En iedere keer als ik weer ongesteld ben geworden struin ik het internet af naar mogelijke oplossingen. Maar die vind ik niet, wel allerlei vage theorieën, maar dat wordt verder toch niet onderzocht, en daar wordt ik compleet moedeloos en verdrietig van :(. Ik weet even niet waar ik de hoop nog vandaan moet halen...

6. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien wat naar, ik snap zo goed hoe dat voelt, het is echt niet leuk... En het frustrerendste is nog dat er geen reden lijkt te zijn dat het niet lukt, was er maar een reden, dan kon er wat aan gedaan worden. Nu is het met hoop en wanhoop naar de 3e icsi toeleven, snap dat je niet ziet waarom deze dan ineens wél zou lukken. Ik had dat ook heel sterk voor onze laatste icsi. Hopelijk kom je de komende maanden een beetje door, en kun je wel even genieten van jullie vakantie!

7. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    @pien.. Wij moeten nog gaan. . Week van Hemelvaart. ..

maar jullie van niet door met een poging 4 als deze niet lukt?

Wij gaan als dat nodig is naar dusseldorf Met poging 4..

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Een goed vooruitzicht dus nog Lobke, lekker!

Vandaag voel ik me alweer wat beter. Als ik alleen thuis zit, kan het verdriet me soms zo overvallen...
    Misschien dat wij ook nog wel voor een 4e poging gaan als dat nodig is, maar het staat me zo tegen om dat in het buitenland te doen. Zo veel moeite voor misschien wel weer niets? Vind het heel dubbel, want wil ook wel het gevoel hebben dat we er alles aan gedaan hebben. Laatste tijd krijg ik een betere indruk bij Gent dan Dusseldorf trouwens... Waarom zouden jullie naar DD gaan? Dichterbij misschien? Voor ons is het beide erg ver.

9. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ow Pien,ik kan het me heel goed voorstellen! Toch denk ik echt dat je nog wel hoop mag hebben hoor! Ik heb het gevoel dat ze bij jullie nog niet alles uit de kast hebben gehaald, dat gaat natuurlijk iedere keer wat meer omdat ze bijleren. Ik zou nog wel voor poging 3 en 4 gaan, je bent ook zwanger geweest, dus het kan! Nu wel dan een plakkertje graag! Ik snap dat je de teleurstelling niet steeds wilt, dat is ook gewoon k*t. Hang in there meis en ja als je ongesteld bent is het allemaal negatiever...

Lobke, leuk fotograferen!

Marliesje, fijn goede echo's! Zo'n angelsound heb ik express niet genomen omdat ik zo'n Paniekvogel ben dat als ik zijn hartslag even niet hoor dat ik dan in paniek ben ;). En hij beweegt natuurlijk al vanaf 16 weken flink, dus ja...
    Is je volgende echo een geslachtsbepaling?

10. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Overleefd.. ging goed. . Wel even pijn gehad maar was op te vangen. .. baarmoeder zag er ook heel netjes uit. . Geen poliepen etc. Hij had wel nog de baarmoeder een beetje beschadigd. Dat is een studie waarmee bezig zijn. .daarmee hopen ze op een snellere innesteling. ..

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lobke: o vandaag de punctie gehad? Hoe was de opbrengst? Mooi dat je aan zo'n studie mee kunt doen, wie weet wat het oplevert! Welk ziekenhuis ga jij?

12. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Huh, nee was vast laparoscopie... Dat heet een pipelle ofzo toch? Goed dat ze dat hebben gedaan, maar blijft dat dan lang genoeg beschadigd voor de tp? Kan die poliep iets tegengehouden hebben?
    Fijn dat het goed ging!

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O sorry, ik heb wat gemist of vergeten denk ik :). Van pipelle heb ik wel eens gehoord ja. Ben benieuwd!

Hoe ist met jou Doortje? En met Marliesje?

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig ging het goed en was het te doen! Ben ook wel benieuwd hoe lang die beschadiging dan 'werkzaam' blijft zeg maar. Kan me er op zich wel wat bij voorstellen, een embryootje kan daar misschien makkelijker in kruipen ofzo?

Hier alles goed! Beetje aan het werk, beetje in de tuin bezig, beetje aan het genieten van het weer! :D

Hoe gaat het met jullie pien en doortje? (Pfff wat een strijd. Mijn telefoon vind dat jullie poen en doekje heten.... moderne techniek...:))

15. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Nee had een hysteroscopie gehad. .. Even baarmoeder schoon spoelen. .. En dus een soort pipelle uitgevoerd. . Wist niet dat ze dit gingen doen. . Ben er wel blij mee baat het niet schaadt het niet. ..5 juni start gonalf. . Dus over een goede maand hopelijk een tp van twee toppers

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend hoor, hoop voor je dat dit de gouden greep blijkt te zijn!!

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klinkt goed Marliesje :). En Poen en Doekje, haha!
    Lobke: aha, nou laten we hopen dat dit de oplossing is!

18. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Lobke,
    Hoe gaat het met de deca? Veel plezier op vakantie!
    Hoe is het met de andere Ladies?
    Hier wel ok, veel harde buiken, dus nog steeds veel rust ;).

19. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Wooww je bent alweer 30 weken. . Wat gaat het snel. . Voel je verder wel goed doortje

Hier heerlijk in Istanbul mooi weer dus wat wil je nog meer. . Begin wel last weer te krijgen van de deca. .hoofdpijn als ik op sta of snel beweeg. ..volgende week stimuleren. . Heb er zijn in. . Nu nog een mooi resultaat

20. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt heerlijk zeg! Lekker genieten Lobke; hier loopt de regen langs de ramen naar beneden... (maar voor mij nog 2 weekjes en dan zit ik ook in Turkije!)
    Balen van die hoofdpijn, ik had het ook vaak van de deca. Heb je wel wat bij je om in te nemen als je veel last krijgt? Op vakantie de hele tijd hoofdpijn is ook niks. Spannend hoor volgende week weer stimuleren!
    Heb je dezelfde dosering gonal als vorige keer?

@Doortje, vervelend al die harde buiken zeg! Maar goed, veel rust heeft ook weer zijn voordelen! Het eind begint voor jou onderhand in zicht te komen.

Pien hoe gaat het met jou?

@Hier - alles goed. Gister dagje Amsterdam gedaan in de stromende regen, hihi. Was niet de beste dag, maar had er een afspraak en toen dachten we, kunnen we er net zo goed een dagje uit van maken, als we toch naar Amsterdam moeten. Heerlijk gegeten bij een italiaans restaurantje, en niet al te nat geregend want we hadden bij een souvernirwinkeltje allebei een I love Amsterdam paraplu gekocht :) A.S. maandag eindelijk weer naar de vk en echo. Maar volgens mij gaat alles wel goed, kan het hartje horen met de angelsound en over de afgelopen 3 weken zit ie steeds iets hoger, dus groeien zal ie ook wel doen!

Deel Deze Pagina