Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik ben nu 100 procent ziek, maar heb nog wel wat werk weg te werken, maar het geeft wel rust! Morgen naar de gyn, daar ben ik wel aan toe, even horen of alles goed is!
    Lobke, hoe gaat het stimuleren? Wanneer heb je je eerste fm? Deca is echt rotspul! was Isanbul nog leuk? Vast wel! Nu Hier straks en lekker lang zomers weekend!
    Pien en Marliesje hoe gaat het met jullie? Ben ook benieuwd hoe het met Jufaman gaat!
    Ladies ik heb trouwens nog een volle 900 pen gonal in de koelkast liggen! Hopen dat niemand hem nodig heeft, maar just in case...

2. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Doortje, vervelend maar wel fijn daar je niet meer hoeft te werken nu een van je rust kunt gaan genieten!
    Ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat!
    Hier alles goed, nog 9 dagen en dan op vakantie! :D

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Lobke, hoe gaat het?

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi meiden!
    Ja ik leef ook nog hoor ;).
    Druk met van alles en nog wat en nog even niet met de mmm bezig. Wel afgelopen week het schema voor de derde poging met de post gekregen. Ben net weer ongesteld geworden (blijft teleurstellend :() en heb nog 1 cyclus te gaan voordat ik weer me de pil kan beginnen. En dan begint dus officieel de derde poging...
    Nog 2 weekjes werken en dan lekker 3 weken vrij, 2 weken op vakantie naar Frankrijk. Ik kijk er naar uit!

Hoe is het met jullie?
    Marliesje: jij een fijne vakantie toegewenst!
    Doortje: gaan jullie misschien er nog even tussenuit?
    Lobke: hoe ist meid? Hoe ver ben je met de poging?

5. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Istanbul was top. .. Mooie stad. . Veel te zien. ..

Verder gaat alles goed. Maak me nergens druk over geen stress in ieder geval. .. Het komt zoals het komt. .. .we zien het wel. . Gewoon doorleven. ..donderdag 2 fm... dus gaan we tellen. .. vorige keer was het een groot fiasco Haha. . Dus iets meer als 10 zal wel prettig zijn. ...

Iedereen fijne vakantie alvast...

6. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lobke, spannend! Ik duim voor je, hoop op een stel mooie eitjes!

Pien, heerlijk, lekker genieten straks in frankrijk! Ook wel even fijn om er niet zo mee bezig te zijn, maar ongi is altijd k*t natuurlijk. Waar in Frankrijk gaan jullie heen?

Wij vertrekken vannacht, verruilen we het ene hete land voor het andere haha. :D

7. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Er waren 12 follikels en Nog wat kleine als die ook nog mee gaan doen zat ik op 21 ongeveer. Dus een mooi aantal

Fijne vakantie

8. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Lobke, klinkt goed! Hoe groot zijn ze nu? Wanneer verwacht je de punctie? Ga je er eigenlijk 2 terug laten plaatsen?
    Pien en Marliesje, vakantie... Klinkt lekker! Ik ga nergens meer heen ;).

9. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Rond de 12mm geloof ik. . Verwacht donderdag of vrijdag punctie. .

Ja wil er 2 terug plaatsen. . Toch een hogere kans op slaging geloof ik. . En ze zijn vers. .. Als er eentje blijft plakken is goed

Ik ook geen vakantie meer. Wel bouwvak vrij. Dus kan nog leuke dingen doen. Gelukkig zijn er dit jaar Veel vriendinnen thuis. . Dus is altijd gezellig ergens kletsen etc. Mooiste is om een babykamer uit te zoeken Haha

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Marliesje: mocht je dit tijdens je vakantie lezen: geniet ze!!

Doortje: lekker thuis wat omrommelen en je voorbereiden op de komst van de kleine lijkt me ook heerlijk. Voel je je verder nog een beetje goed?

Lobke: dat is zeker een mooi aantal follikels! Je klinkt wel relaxed, lijkt me een goed uitgangspunt! O en wat zou het toch geweldig zijn als je inderdaad echt aan een babykamer mag gaan denken :). Dus jij gaat ook voor 2 embryo's? Ik dacht het altijd zeker te weten dat ik dat ook wil, maar ergens begin ik nu toch te twijfelen nu het ineens een echte optie lijkt te worden. Ben ik toch bang dat mochten ze wonder boven wonder allebei bevrucht worden of mijn lijf dat wel trekt zo'n tweeling... en dat ik dan alsnog alles kwijt raak... Bovendien heb ik vorige keren maximaal 2 terugplaatsingen gehad uit 1 poging. Stel dat we er weer twee hebben, kunnen we er ook weer eentje in laten vriezen, dan spreid je je kansen nog wat... Maar goed dat zijn zo mijn overpeinzingen. Aan de andere kant wil ik ook gewoon zo veel mogelijk kans maken! Ik hoop gewoon dat we dit keer wat meer embryo's zullen hebben. Dan is het al wat makkelijker kiezen.

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ff snel terwijl er een vlaagje Wi-Fi langswaait:

Pien, dank je!

@lobke, mooi aantal, hopelijk groeit het mooi door!

12. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ohh pien snap jou heel goed. .. lastige keuzes zo. .

Als het lukt en het worden er twee. Heb ik toch twee kindjes. Droom was 3. Maar moeten blij zijn dat ik zwanger word in mijn leven. en met 1
    ben ik ook hartstikke blij.

Donderdag punctie dus kan over paar dagen de ww in

13. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Spannend Lobke! Hoeveel eitjes zijn er nu in de running?

14. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Rond de 15... Geen idee Haha. .. En wat kleintjes. . Voel het wel

15. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Nou, 15 klinkt goed! Ja, kan me voorstellen dat je het wel voelt! Nog steeds morgen punctie?

16. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Dadelijk punctie

17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Spannend! Succes! X

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    En Lobke: hoe was de punctie? Goede opbrengst? Nu weer duimen voor de volgens stap: mooie emmy's :)!

19. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    12 eitjes dus een goede oogst.. Nu nog een een top emmy

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010