Mooi aantal Lobke! Nu idd hopen op een mooie tp en misschien is wat cryo's ook wel fijn! Wanneer hoor je wanneer je voor tp mag? Ik ben weer terug in NL trouwens, heerlijke vakantie gehad, maar ook wel blij dat ik weer terug ben!
Lobke, goede score! Wanneer hoor je of er bevruchtingen zijn? Lijkt me wel toch gezien je geschiedenis?! Ben je er zenuwachtig voor? Welke dag gaan ze tp doen? Twee, spannend hoor, hopelijk inderdaad dan ook nog wat cryo's! Marliesje, leuk dat je vakantie lekker was! Ik was ook blij om weer thuis te zijn, gek hè! Normaal ben ik een globetrotter . Bijna 20 weken echo!?
Marliesje: thuiskomen is misschien nog wel het mooiste van de vakantie . Wij gaan morgen, heb er zin in. Het wordt mooi en warm weer, dus lekker relaxen in of uit het zonnetje met een boekje. Ons eerste huisje moet een prachtig uitzicht hebben, ben benieuwd. Ik zie me al liggen met een boekje . Geen idee hoe het daar met de Wifi gesteld is, maar ik neem alleen mijn telefoon mee, dus ga er maar vanuit dat ik 2 weekjes afwezig ben hier . Lobke: ik hoop en duim voor je dat als ik terug ben jij hier een mooie positieve test kunt showen !
Pien, hele fijne vakantie!! Klinkt heerlijk, mooi uitzicht, boek erbij, lekker genieten! Ik had ook alleen mijn telefoon bij me, was helemaal niet van plan om wat dan ook maar te doen, maar als er dan wifi was werd de verleiding toch te groot... Doortje, raar hè? In het verleden had ik nooit zin om naar huis te gaan, kon ik overal wel langer blijven. Merkte wel dat ik soms dacht, dat als er wat mis zou gaan, ik wel heel ver van alles af zat. En, heel raar, ik miste onze kat zo verschrikkelijk. Veel erger dan anders. Maandagavond idd 20 weken echo! Vind het wel spannend...
Hoi Dames Hier even een verslag. Vandaag een tp gehad van 2 embryo's allebei waren ze super. Zeggen ze haha, is misschien ook maar net wat ze vertellen. Vroeg nog wat door, maar kreeg niet echt een duidelijk antwoord. Naja Ze hadden 12 eitjes waarvan 11 goed voor icsi. Maar dat weet je pas na 5 dagen hoeveel daadwerkelijk cryos worden. Dus kunnen er nog afvallen. Maar mag niet klagen. Bij de terugplaatsing was het dit keer in heel gedoe. De arts kon niet lekker met de katheter de ingang van de baarmoeder binnen, Hij ligt namelijk een beetje gekanteld, maar dat wist ik al. Dus na een half uur puren hebben ze met klemmen mijn baarmoeder open gemaakt of iets...erg fijn was dat niet maar het zit erin. nu nestelen @!!@##@@@ haha.... met een hysteroscopie zeggen dat door de baarmoeder te irriteren de innesteling bevorder...nou hij is nu genoeg geïrriteerd kan ik zeggen. op hoop van zege.... 8-7 officiële testdag
Joepie Lobke, nu broeden! Wat vervelend van dat hele gedoe, lijkt me idd niet fijn! Pien, fijne vakantie, geniet ervan!
Fijn Lobke, nu hopen dat er iig 1 blijft zitten!! Wat een gedoe met die terugplaatsing. Ik heb het bij de 3e tp ook gehad, toen kwamen ze ineens mijn bm niet goed in. Een hele hoop gepriegel en gedoe, toen hebben ze de embryo's weer uit het slangetje gehaald, terug in hun bakje gedaan, en een steviger slangetje gepakt, embryo's dáárin, en toen lukte het wel. Zonder tangen ofzo gelukkig, want dat klinkt wel vrij vervelend. Hoewel ik het al het geprik en gepor ook niet echt lekker vond toen. Veel bevruchtingen zeg, hopelijk blijft er nog wat over om in te vriezen!
Waaaaat....wat ia dat voor ziekenhuis geweest dan. .. Je doet toch eerste Een katheter en als die zit gaat het rietje met de embryo erdoor. ..
UMCG, nee, zo hebben ze het bij mij nooit gedaan, altijd gelijk het rietje met het embryo erdoor. Hoort dat niet zo dan?
Dank je Lobke! Was zóó zenuwachtig! Enorme geruststelling dat alles goed is! En ik vind het super dat we nu zeker weten wat het geslacht is. Het maakte me helemaal niets uit, maar vind het gewoon heel leuk om te weten!
Gefeliciteerd Marliesje, wat heerlijk!!! Geniet ervan! En nu kun je lekker roze shoppen, ik zie altijd zo veel leuke meisjes dingen . Toch vaak leuker dan voor jongens vind ik...
Nee nog geen nieuws. .. borsten zijn erg gevoelig heb heu idee dat het erger is als anders maar dat zegt niks. .. maak me eigen Nog niet gek. . Komt denk ik volgende week. . Dag 10 na tp.... Als alles rustig blijft ga ik vrijdag testen. .. kan dan echt niet langer wachten Haha
Fijn 7 cryo's. Ow wat spannend hè, dat wachten! Vrijdag testen? Niet stiekem donderdag? Haha. Hier gaat het mwa, ik weet dat ik natuurlijk absoluut geen recht van klagen heb, maar het is wel zwaar allemaal vind ik! Ik heb het er allemaal dubbel en dwars voor over, maarja benauwdheid, daardoor slecht slapen en veel pijn is natuurlijk nooit makkelijk. Maar goed, nog maar 5 weken en dan is onze wens werkelijkheid, dus gewoon ff doorbikkelen! Houden jullie van voetbal? Ik vind het wel leuk weer hoor! Wel spannend gisteren pfffff...
O wat is vrijdag dan ineens nog ver weg hè? Wel fijn dat je 7 cryo's hebt, dat zijn toch weer een paar extra terugplaatsingen! Ik duim nog steeds heel hard voor je! Doortje, nog even volhouden idd... maar kan me voorstellen dat het zwaar is als je pijn hebt en zo slecht slaapt. En dan dat benauwde zweterige weer de hele tijd, lijkt me ook niet echt bevorderlijk. Maar wat je zelf al zegt, nog een paar weken, en dan is jullie wens werkelijkheid! Ik ben niet zo'n voetbal gek, maar met WK vind ik het toch wel leuk. Alleen gisteren kon ik alleen de eerste helft zien, tot 43 minuten ofzo, toen moesten we weg, dus heb ik het allemaal gemist. Tot nu toe had ik wel alles gekeken, dus vond het wel jammer gisteren. Maar gezellige avond gehad bij vrienden, dus ach, dan ben ik er ook weer snel overheen