Het was zoooo spannend hahaha. .. maakt mij niet uit Hoe als we maar winnen. ... ja ik wel voetbal fan... Ja weet ook niet of ik mijn test drang kan bedwingen. .. ene kant durf ik ook niet. .. 8 juli officiële testdatum eigenlijk. .maar dat trek ik niet. .. wordt altijd rond 10 a 11 dagen na tp ongesteld dus zit met vrijdag wel goed als ik dat haal Doortje Nog even volhouden. . Je resultaat voor ogen houden.... Je weet waarvoor je het doet. . Komt goed. . Lekker rustig aan doen. . Genieten van het zonnetje als die er is. .
Ow nee, maar dat had ik ook wel hoor! Er is nog hoop. Ik lig sinds gisteravond in het ziekenhuis vanwege pre eclamsie ;(. De baby gaat dus waarschijnlijk te vroeg geboren worden...
O Lobke, had ik ook bij mijn 2e icsi, en toen was ik toch zwanger. Ging 1 of 2 dagen voor de officiele testdatum mis toen. (dus op het moment dat mn zere borsten over gingen was ik echt gewoon zwanger) http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/424930-voel-niets-meer-week-na-icsi-2-a.html En toen ik deze keer zwanger was, kreeg ik pas met 6 of 7 weken zere borsten. En had ik echt helemaal geen kwaaltjes voor 5 weken. Dus het zegt niets. Doortje, o jee, dat worden spannende dagen dus! Wat balen zeg... Is alles verder al wel klaar? Je bent op een paar dagen na 37 weken, dus op zich kan het prima komen nu al, maar kan me voorstellen dat dit niet is hoe je het voor je zag. Hou ons op de hoogte!!
Ok..positief blijven. . Hoop het zo dat het een keer lukt.. Oohh doortje wat spannend. .. hopelijk is alles verder g goed
Neeee... Wat kl*te... Ik duim stiekem toch nog even voor je door. Tot je getest hebt en het zeker is.
Lobke, ik hoop het zo niet voor je, maar ik snap dag je er niet meer in gelooft... Hier gaat het wel ok, ik moet wachten op de uitslag. Ben alleen een beetje geschrokken van de echo gisteren. Uk is erg klein.... Ben us bang dat hij lang in de couveuse moet... Het gaat sowieso een andere bevallingen start worden dan ik voor ogen had en dat is wel even slikken...
Ze maken zich weinig zorgen om de baby, dus het gaat om mijn conditie en dan kunnen ze elk momemt inleiden...
Gelukkig maken ze zich geen zorgen om de baby, dat is denk ik toch wel een geruststelling. Hou ons wel op de hoogte! Lobke hoe gaat het? Heb je nog getest vandaag?
Nee heb niet getest. . Is ook niet nodig... ben gewoon ongesteld. . Nu maand rust dan cryo tp 😦
K*T!! Wat balen, ik had toch nog wat hoop voor je. Hè, waarom word niet iedereen gelijk bij de 1e icsi poging zwanger!! Nu alle hoop op de cryo's dus. Hopelijk zit daar dan een plakkert tussen. Sterkte meid, ik weet hoe ellendig dit is
He lieve meiden! Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie . Mooi weer en lekker rustig aan gedaan! Lobke: ah nee toch . Jemig wat een k*t zooi toch. Je zou toch denken dat het een keer moet lukken, ik vind het echt heel rot voor je! Dikke knuffel meid! Ik hoop met je mee dat het dan toch op zijn minst een van deze cryo's gaat worden! Doortje: jee dat is ook wel even schrikken! Hoe gaat het nu? Kan het nog wat gerekt worden of ben je inmiddels al ingeleid? Marliesje: hoe gaat het met jou? Wat leuk zeg, een meisje !! Fijn dat de 20 weken echo goed was . Binnen nu en paar dagen wordt ik weer ongesteld (voel het weer aan alles...) en dan begin ik met de pil.... bleh. Eigenlijk geen zin, maar ja, we zullen het toch maar weer gaan proberen...
Heej vakantieganger! Fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad! Hopelijk weer een beetje opgeladen voor de komende maanden. Balen dat je dan gelijk bij thuiskomt weer ongesteld word alleen, is toch altijd een domper, en zeker voor een ivf poging, want dan hoop je stiekem toch nog wat extra dat je de dans mag ontspringen. Hier alles goed hoor! Voel me prima, alles gaat lekker zijn gangetje. Vanmiddag wel in 1 minuut tijd drijfnat geregend, moest net tijdens een enorme wolkbreuk (weet niet of jij toen alweer thuis was maar dan heb je hem misschien ook wel meegekregen) een trap in de auto stoppen. Eerst lukte het niet, toen andersom, ongeveer een minuut later zat ie er in en was ik tot op mn ondergoed nat. En toen ik wegreed hield het zo goed als op met regenen... Nou ja, gelukkig ben ik niet van suiker, maar toch. Wel fijn voor al m'n bloemetjes!