Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    hoi dames

ben maandag ongi geworden dus nu start met progynova voor cryo tp

dinsdag ben ik ook naar DD geweest, veel info gekregen betreft de eerste icsi in eindhoven. Voornamelijk over de kwaliteit van de cryos, die bleken achteraf helemaal niet geweldig te zijn. (nu weet ik waar ik moet kijken etc.) vond dat heel fijn die info. Hij zei dat de kans hiervan zwanger te raken ook niet heel groot waren.

Nu heb ik dus mijn medisch dossier binnen gekregen. Dus weet nu ook dat ik 4blasto en 3morula cryos nog over heb. Dit is dus zeer goed voor dag 5 invriezing.

Mijn hoop is weer gegroeit..

ik houd jullie op de hoogte

2. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat je weer verder kunt! En wat goed dat ze je over die cryo's hebben uitgelegd, dat geeft zeker vertrouwen voor de komende cryo terugplaatsingen! Het is zo frustrerend om achteraf te horen dat het eigenlijk nooit echt een kans heeft gehad...

Pien hoe gaat het met jou en de follikels?

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat goed Lobke! Dus er is zeker nog hoop op je cryo's! En hopelijk was dan dit ook gewoon je laatste bezoekje aan DD :).
    Verder nog wat wijzer geworden daar?

All: 8 follikels in de race en misschien dat er nog een paar kleintjes doorgroeien. Maandag punctie. Voelt al behoorlijk vol daarbinnen ;). Tot zo ver gaat ie goed!

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Pien, ik heb ook omeprazol gekregen, het is en iets minder, maar heb toch nog steeds wel last van mijn maag :(. Ik slik het al een week!
    Spannend maandag punctie! 8 is een mooi aantal, had ik ook!
    Lobke, dat geeft zeker hoop! Ik had dat ook na de eerste ivf dat achteraf bleek dat ze een zelfdelende eicel hadden teruggeplaatst... Ik dacht dat de enige bevruchting die we hadden slecht was, dus ook ICSI mogelijk geen zin zou hebben, maarja was dus niet zo ;). Ik heb de embryoloog te spreken gevraagd aan de telefoon, dat was toen zooo fijn, toen kreeg ik echt informatie waar ik wat aan had!

5. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    8 follikels heel mooi aantal. .. Nu 8 top eitjes en emmys

Ja ik vind dat ze in het ziekenhuis best wat meer info over mogen geven. Het was elke keer goed of hele mooie cryo. Wat achteraf bullshit was. Begrijp zeker dat het een kans is. Maar die was achter af zo klein. Begon aan mezelf te twijfelen of ik wel zwanger kon worden.

6. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien, mooi!! Hopen dat die kleintjes ook nog even doorgroeien, dan heb je echt een mooie opbrengst!

Doortje, wat naar dat het ondanks de omaprezol toch maar niet weggaat! En omaprezol is echt superspul meestal...

7. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Doortje Hoe gaat het met de maag

Pien wanneer heb je de fm

Vrijdag bms meten voor cryo tp.. Spannend weer.. En ook hoop...

Pfff die vriendinnen van mij zijn al aan de Tweede leg. .. niet leuk voor ons

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Vanochtend punctie gehad en er zijn 8 eicellen gevonden, een persoonlijk record :). Ging verder vrij soepel allemaal. Nu thuis op de bank en rustig aandoen. Wachten tot we hopelijk woensdag een positief telefoontje krijgen!
    Ik hoop met je mee Lobke!

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wouw Pien, dat is een mooie opbrengst!! Mooi dat het allemaal goed gegaan is verder, nu hopen op 8 mooie bevruchtingen!

@Lobke, mooi, dat komt ook weer hard dichterbij. Naar hè, als er dan vriendinnen zijn die alweer voor de 2e gaan (of in verwachting van de 2e zijn) terwijl jij nog steeds aan het wachten bent op de 1e. Zo verdrietig... :(

10. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ohhh super pien. .. fijn dat het goed gegaan is. . Nu mooie emmys

Ja al mijn vriendinnen zijn bevallen op een na die nu 36 weken is. En de vriendinnen die van de eerste zwanger waren en nu een tweede hebben of van in verwachting zijn. Weet ik dat wij ook rond dezelfde tijd bezig waren voor de eerste...life is a bitch

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zit jij ook vaak zo te rekenen van: als ik meteen zwanger was geworden had ik nu en kindje van 4 (of wat dan ook)?

12. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Nou niet zozeer met leeftijden... maar wel van. .ohh dan had ik waarschijnlijk nu ook een 2e of van in verwachting. .. ja dan zou die nou 3 worden

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, zo ga je toch denken. Het is gewoon klote. Omdat het voor iedereen zo normaal is. We nemen een kindje en we nemen een tweede. En misschien nemen we dan nog een derde. Of nee, we hebben er wel over nagedacht, maar we nemen toch maar geen derde. :(

14. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ik ben blij dat ik het maar aan 2 vrienden verteld heb. Dan ben ik verplicht om normaal te doen. .. En niet verbitterd. .. al zou ik dat toch niet zijn denk ik Haha. . Maar vind dit heerlijk. . Niet aan iedereen hoeven te vertellen waarmee je bezig bent. .. want uiteindelijk blijft het resultaat hetzelfde. . Niet zwanger zijn. ..

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja Lobke, herkenbaar. Hier hebben al mijn beste vriendinnen hun gezin al compleet ;). Tenminste dat hoop ik dan maar ;). En van mijn zus weet ik het nog steeds niet, die zou wel graag een derde willen, maar twijfelt of het wel verstandig is (gezien haar zware bevallingen).

Maar inmiddels ben ik het bijna gewend. Alleen beginnen nu ook vriendinnen die iets verder van me af staan met kinderen en dat vind ik ook wel vervelend, want zo blijft er niets over ;).

16. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Idd pien...

Herkennen ons zelf wel in ieders verhalen. .. hopelijk kunnen wij ook snel aansluiten... maar dan op onze manier. .. Wat voor wonder het is.. En het niet iedereen gegund is. . Dus ook niet zo vanzelfsprekend zwanger raken zijn is..

17. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej, hoe gaat het hier? Pien al bericht gehad over tp?
    Hier een wilde nacht gehad, on half 4 wakker om te plassen, wil doortrekken, zie ik dat er allemaal bloed door zit! Paniek, ml wakker gemaakt, vk gebeld, die kwam meteen. Hartje klopte nog steeds mooi, maar ze wilde toch dat ik naar het zh zou gaan.
    Dus om 5 uur s nachts, naar het ziekenhuis...
    Half uur aan de ctg gelegen, maar geen weeën activiteit en mooie hartslag. Wel helemaal paars getrapt want mevrouw vind het maar niks, zo'n band om de buik.
    Echo's gehad, inwendige en vis buik, maar bm hals nog mooi lang en dicht, placenta nog steeds laag maar niet tegen bmmond aan, dus ze weten niet waar het vandaan komt.
    Vandaag ff ter observatie blijven, hopelijk mag ik vanmiddag weer naar huis...

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jee wat schrikken Marliesje! Goed dat ze je gelijk goed onderzocht hebben. Wat vervelend zeg, knuffel voor jou en hopelijk vals alarm en kun je gauw weer naar huis!

Hier idd verlossende telefoontje gehad: we mogen komen :). Dus so far so good. Heb verder niet gevraagd naar hoeveel enzo, dat horen we straks wel :).
    Heb nog wel wat buikpijn en het vreemde is dat ik dat gisteren niet had, dus daar baal ik dan wel weer wat van en maak me gelijk wat zorgen of dat kwaad kan voor de emmies...
    We moeten er 11:15 zijn, dus mooi op tijd!

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je :)

Spannend!! Laat je ff weten hoe het ging? En hoeveel bevruchtingen er waren? Weet niet of het uitmaakt dat je buikpijn hebt, voor de slagingskansen bedoel ik. Volgens mij niet hoor, maar voor mij voelde het ook altijd zo, dat ik me afvroeg of het geen kwaad kon.

20. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Jeetje Marliesje, wat een schrik. Gek dat ze niet kunnen vinden wat het was, maar wel heel fijn dat alle belangrijke dingen goed zijn!
    Pien spannend! Ik hoop voor je op een mooie 8 cellige en veel cryo's! Spannend weer hoor! Ik duim harder dan ooit! Jij en Lobke zijn nu wel ECHT aan de beurt! Dat van vriendinnen herken ik. Gelukkig heb ik nu zelf ook een baby natuurlijk, maar een hoede collega van mij heeft net een mislukte tp gehad, bah! Nu voel ik me de vriendin die ook al een baby heeft... We zaten namelijk eerst in hetzelfde schuitje. Hetzelfde geldt natuurlijk voor jullie. ;(
    Met Siem gaat het goed, hij komt echt mega snel aan, is nu al een lekkere stevige baby, maar dat mag ook wel, hij was inie minie...

Deel Deze Pagina