Hoi meiden, Ja vandaag nog een portugese test uit soort apotheek gedaan, niet de clbl, die was 25 euro Zie foto. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Foto is met tab zonder flits genomen.
Ow wauw Miran78, wat een wonder!! Gefeliciteerd zeg! Nu lekker genieten van dit ongelooflijke gevoel!
Digitale was ook raak. We zijn inmiddels 5wk zwanger. Ik ga voor jullie duimen op allemaal goede pogingen!!!! Liefs en dikke knuffel voor komende tijd.
Het is rustig hier! Hoe gaat het met jullie allemaal?? Wij hebben gezellige dagen achter de rug en tellen af naar maandag.. dan gaan we weer naar de FA en horen we hopelijk wanneer we mogen starten met ICSI! De laatste maanden zijn mij cyclussen erg wisselend: 32-33-27-40-34-29-43- en nu zit ik al op dag: 38 Vinden jullie dit erg vreemd? Ik twijfel toch een beetje. Tot nu toe zijn alle onderzoeken bij mij goed geweest maar mogen we met ICSI beginnen ivm laag aantal zaadcellen. Ik hoor graag jullie mening!
Hoi allemaal! Het is hier erg rustig. Ik kwam er net achter dat ik mijn abonnement op dit onderwerp kennelijk had opgezegd, per ongeluk. Maar zo te zien heb ik nog weinig gemist . Miran: hoe gaat het nu? Al eerste kwaaltjes aan het ontwikkelen ? Lizy: spannend, hopelijk een goed gesprek morgen! Inmiddels al duidelijkheid over je cyclus? Vervelend als het ineens langer duurt dan normaal, tenzij het iets positiefs betekend natuurlijk . All: morgen krijg ik de prikinstructie. Afgelopen vrijdag een gesprek gehad met een maatschappelijk werkster. Krijg je bij ons ziekenhuis er standaard bij. Was niet verkeerd, wel een goed gesprek gehad. Ook wel weer verhelderend voor mijn man. Het is immers toch niet niks wat ons te gebeuren staat... Zo langzamerhand gaat het dus nu toch beginnen. Ik heb het een lange tijd redelijk van me af kunnen zetten, maar nu het dichterbij komt, wordt het toch wel spannend. Ik hoop dat ik er een beetje ontspannen bij kan blijven. Zaterdag moet ik beginnen met de decapeptyl. Dan begint het dus echt... Hoe is het met jullie allemaal?
Hier inderdaad al wat kwaaltjes , vooral last vd borsten. Inmiddels ben ik aan het plassen voor mvm. Maandag 13 mei 1e echo, hopelijk is het een plakkertje dit keer. @ pien succes met de hormonen, hopelijk is het te handelen.
Hey Ladies, Miran, wat geweldig! Inheb 28 mei mijn intake in het VU. Ik word dan ook rond die tijd ongesteld. Wanneer schatten jullie dat ik dan mag starten? Er is niet duidelijk waar het bij ons aan ligt, alles telkens goed... Denken jullie lange of korte protocol. Ik hoop dat ik in juli of aug de punctie heb, want dan heb ik vakantie. Succes Pien, spannend meis!
Miran: klinkt goed meid! En super dat je voor ons aan het plassen bent ! Doortje: Dankje . Wanneer je kunt beginnen verschilt per ziekenhuis. Ik denk dat het VU wel iets van een wachtlijst heeft? Weet niet dat als je intake gehad hebt, het betekent dat je direct beginnen kunt? Zou mooi zijn natuurlijk. Stel dat je met het lange protocol begint (wij wel in elk geval, doen ze bij ons standaard eigenlijk), dan zou je alvast met de pil kunnen beginnen als je menstruatie start. Dat moet meestal ongeveer 1 cyclus. Zou mooi zijn als je punctie vervolgens in de vakantie valt . Je kunt eens bellen met de vraag hoe snel je zou kunnen starten en welk protocol voor de hand ligt.
Hoi dames!!! Het is erg rustig hier op het forum, maar daar zal dadelijk wel verandering in komen als we mogen beginnen met spuiten ik mag zondag beginnen met spuiten.. Echt super spannend vind ik het en ook wel een beetje toepasselijk dat het dan moederdag is.. Ach ja. Pien.. Hoe ging het met de spuitinstructie, veel info he?? Ik heb afgelopen woensdag alle medicijnen gekregen en ik moet toch wel even hard nadenken hoe het ook alweer zat.. Bij de deca moet de luchtbel erin blijven en bij de pregnyl niet..
Bunny: ja het is wel veel info, maar het spuiten kende ik op zich al van de IUI's. De deca is nieuw voor me, ook de hoeveelheden natuurlijk . Ik begin zaterdag met de deca. En inderdaad, het luchtbelletje mocht blijven zitten . Ben nu aan de pil. Heb er net een hele strip op zitten en merk dat mijn lijf ongesteld wil worden, heb opgeblazen gevoel en wat bruinverlies, maar ik moet nog een week doorslikken. Ben benieuwd hoe dat verder gaat... We gaan bijna precies gelijk op Bunny, da's wel leuk .
Hoi meiden, Er komen zeker spannende tijden aan voor ons. Ik moet donderdag beginnen me deca. Ben de laatste dagen echt stront chagarijnig. Merk echt dat me hele lichaam weer van slag is. Hebben jullie hier ook zo een last van?
Hoi allemaal! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. De 1 iets meer voorin als de ander Maar spannend is het inderdaad!! Afgelopen maandag 1e intake gesprek gehad over ICSI van de arts. Pfff zoals hij erover praatte stelt het niks voor! (waarom doen we dan met zn allen zo moeilijk om zwanger te worden als het ook via ICSI kan.. denk ik dan ) Nou ja, misschien wil hij ons ook niet banger maken? Ik hoop i.i.g. dat het gesprek met de vpk wat uitgebreider is! Daar is nu het wachten op. Zoals het nu lijkt begin ik in juni aan de pil afhankelijk van wanneer ik ongi wordt natuurlijk! Ik laat alles maar rustig op me afkomen. Voor jullie allemaal enorm veel succes! Hopelijk gaan we ons niet heel beroerd voelen en kunnen we blijven genieten van alle leuke dingen!
Pien: Ja ik heb er ook al een hele strip opzitten en heb net dag 3 ingenomen van de strip, ik moet nog slikken tot de 15e. Ik heb er tot nu toe nog geen last van, maar mijn laatste mensturatie is 1 week nadat ik was begonnen met de pil pas doorgebroken, dus ik heb gelukkig nog wat speling. Hou het maar wel even voor jezelf in de gaten dat je geen rood bloedverlies gaat krijgen, voordat je begint met de deca.. Anders even het ziekenhuis bellen, want tegen mij zeiden ze dat je juist niet mocht gaan vloeien voordat je met de Deca begint. Roli: Ik begrijp hoe je je voelt meid, ik heb precies hetzelfde. Het ene moment ben ik vrolijk en het andere moment kan ik wel ontploffen
Hallo allemaal! Ik kom me bij deze afmelden voor dit forum. Gisteren hebben wij geheel onverwachts positief getest! Echt een wonder! We begrijpen het nog steeds niet! Wil jullie heel veel succes wensen de komende tijd en hoop voor jullie allemaal straks positieve berichten! Liefs!
Gefeliciteerd Lizy, dat is echt een wonder, geniet er van!!! Bunny: ik slik nog tot de 14e, toch grappig dat we zowat op hetzelfde punt zitten . Bloedverlies valt tot nu toe nog wel mee, af en toe beetje bruine afscheiding. Als het zo blijft, vind ik het best. Straks als je stopt met de pil wordt je waarschijnlijk wel gewoon ongesteld trouwens, en da's verder geen probleem met de deca erbij. Roli: ja herkenbaar, ik heb het nu ook al een beetje, terwijl ik nog helemaal niets gespoten heb . Jij succes met je eerste decaspuit vandaag, of heb je 'm al gezet? Ik moet 's ochtends spuiten. Wel vervelend in het weekend, maar wel praktischer als je 's avonds een keer een etentje hebt o.i.d.
Gefeliciteerd!! Zo zie je maar de wonderen zijn de werelnd nog niet uit! Lekker gaan genieten! @pien: ik doe savonds de spuit. Het is wel een dikkere naald dan de gonal f die ik heb gehad met iui. Moet jij straks de gonal f ook smorgens doen??