Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lobke ik hoop dat jij over een paar dagen ook zo'n mooie test kan showen :D:D:D:D

Ik zag er zoooo tegenop om te testen vanochtend, had er een heel onzeker gevoel over, maar toch verschenen er dus 2 strepen :D:D

Nu heeeeel erg hopen dat het deze keer blijft plakken!!! Vind het ook best wel erg spannend :).

Bijgevoegde bestanden:

• foto 1.jpg
      foto 1.jpg
      Bestandsgrootte:
      57,4 KB
      Weergaven:
      0
  2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Whaaaaaaaaaaaaa!!! VAST EEN TWEELING :) wat goed! Ben zoooo ( voorzichtig natuurlijk) blij voor je!

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Bij mij was hij niet zo knal hoor op 15 dpo! Mocht je buikpijn krijgen, niet schrikken, dat had ik heel erg! Ik dacht echt dat ik een miskraam kreeg, maar was dus goed ;). Wanneer heb je je bloedtest?

Lobke, nu gaan we allemaal heel hard duimen voor jou!

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien, WOUW!!!!!! Wat een knaller! Daar is geen turen of twijfelen voor nodig! Ook van mij alvast een voorzichtige maar dikke GEFELICITEERD!!!! Ik hoop heel erg met je mee dat ie blijft plakken, nu breken pas echt de spannende tijden aan, maar met zo'n test... Dat moet gewoon goed gaan!

Heb je het ZH al gebeld en een echo-afspraak gemaakt?

Lobke, hoop voor jou ook zo'n test over een paar dagen. Hopelijk is het niet je ongi die bezig is door te komen, maar omdat je het al vanaf de tp hebt... Kan ook gewoon zijn dat ze een adertje ofzo beschadigd hebben.

5. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Ohhhh yessssss pien. ... proficiat. .. super. .. Nu blijven zitten een genieten

Hoop dat ik mee mag doen. .. maarja jullie kennen het.. onzeker he. .

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Pien, ook gefeliciteerd van mij man! Hij vraagt heel vaak als ik op de i pad zit hoe het met jullie gaat! Nu liet ik de test zien ;). En hij zei feliciteer haar van mij! Bij deze haha.

Lobke, ik zou inderdaad ook niet durven hopen, maar dan doe ik het voor je...

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lobke knuffel voor jou. Ik hoop heel erg dat jij straks ook een knaller van een test hebt!

8. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Net een echte bruine sliert op het toilet papier... zucht. .. kan toch niet Nog steeds van het terug plaatsen zijn. ..Ik weet ook niet. .. Heb dit zo nog nooit gehad vanaf tp... En dag 7 al voorbodes van de menstruatie:(

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bedankt meiden en man van Doortje :D!!
    Het is best onwerkelijk hoor, durfde er echt niet meer op te hopen, ook al vond ik het wel vreemd dat ik nog steeds niet ongesteld was en zo'n opgezette buik heb al sinds donderdag...
    Voor nu ben ik blij :), de onzekerheid zal straks ook wel weer toeslaan. Voel ik wel genoeg, gaat het wel goed daarbinnen en zullen we straks wat kunnen zien op de echo? Ja dat is natuurlijk opnieuw weer heel spannend!

Het was trouwens een uiterst gevoelige test (vanaf 6 dagen voor nod stond erop). En ik ben vandaag al weer 16 dpo, dus ik weet niet of de knaller in die zin vreemd is. Volgens de Freya calculator ben ik 4 weken en 2 dagen zwanger :D.

Morgen bel ik het ziekenhuis, want dat is de officiele testdag. IK heb nog een clearblue met indicator liggen. Weten jullie wat ie dan aan zou moeten geven? 1-2 of 2-3? Denk 2-3 of niet? Dat vind ik dan eigenlijk ook wel weer eng en vraag me af waarom ik er zo eentje gekocht heb ;).

Lobke: ik hoop zoooo dat jij straks ook mee kunt genieten, dat zou toch prachtig zijn!!

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Onze berichtjes kruisen elkaar Lobke. Dat zou toch wel heel vroeg zijn he, ik hoop dat het gewoon goed zit meis. Vreselijk he die onzekerheid, ik duim heel hard voor je door hoor!

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien, ik had ook die testen (zijn van zw&k toch?), en met 4+2 was die min of meer hetzelfde als bij jou. Clearblue gaf toen 1-2. Ben heel benieuwd wanneer je voor echo mag, denk over een kleine 3 weken dan, met 7 weken!

Lobke, ik vind het wel raar, al vanaf tp bruin, dat kan haast geen ongi voorbode zijn. Kan ook innestelingsbloed zijn. Het kan alle kanten nog op, zolang er nog geen helder rood is...

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Marliesje: goed te weten, dan hoef ik nog niet in paniek te raken als er 1-2 staat dus :). Ik snap gewoon niet zo goed hoe dat berekend wordt. Waarom niet 4-5 weken en 5-6 weken? Dan snap ik het tenminste ;). Die van vanochtend was idd van zwanger en kids.

13. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    De hoeveelheid hCG heeft zulke ruime marges, je moet echt niet schrikken als je met 5 weken geen 3+ hebt bijvoorbeeld.
    Ga je wel bloedprikken? In dit stadium heeft een echo nog geen zin, maar met bloedprikken kun je ook de voortgang van de zwangerschap volgen als je daar behoefte aan hebt. (had ik wel ;))

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bedankt voor reactie Hilly. Ja op zich zou ik dat wel willen, maar geloof niet dat ze dat bij ons het ziekenhuis doen. Ik zou het kunnen vragen, ik moet morgen toch ook naar de internist voor de schildklier.

15. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het is maar net waar je jezelf prettig bij voelt. In de twee zkh waar ik behandeld ben is het gebruikelijk. En zeker na een miskraam snappen ze dat je meer behoefte hebt aan geruststelling.
    Als je twee hCG waardes hebt met een dag of twee ertussen, dan kun je berekenen met hoeveel uur je hCG verdubbeld is en die snelheid van verdubbelen zegt iets over of het goed gaat of niet. Dat hielp mij door de weken heen voor ik mn eerste echo kreeg.
    Heel veel succes en ik wens je een plakker!

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankje Hilly!

De test van vanmorgen geeft me ook al weer een beetje extra vertrouwen 😊

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      45,8 KB
      Weergaven:
      1
  17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Fijn Pien, wat denk je? 1 of 2? ;)

18. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Fijn pien.;) .. Nu genieten. ..

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Geen idee, maar denk gewoon 1 hoor. Die kans is verreweg het grootst (80%). Bovendien klopt de indicator met de termijn: 4 weken en 3 dagen. Ik weet het natuurlijk niet, maar bij een tweeling maak je wel meer hcg aan dan bij 1 en dan had ie misschien al op 3+ gestaan?
    Voel me ook niet misselijk ofzo. Beetje weeïg soms misschien. Het is vooral mijn buik die aanvoelt als een ballon ;).

20. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi!! Da's een duidelijk verhaal en een geruststelling!
    Maar of het een tweeling is zul je moeten afwachten bij de echo. Kans op 1 is natuurijk veruit het grootst. Het is niet altijd aan het HCG te zien. Spannend! Stel dat het toch een tweeling blijkt te zijn, hoe zou je dat vinden?
    Oh, en misselijk werd ik pas in week 7 of 8 ofzo dus geen zorgen maken als je nog niks voelt. :D

Deel Deze Pagina