Neeee Hoop echt dat het loos alarm is. Een posi test maar dat het dan toch mis gaat, dan kun je nog beter 'gewoon' witte testen hebben... Maar ik hoop echt nog door voor jullie allebei.
O nee toch Lobke! Maar zolang het bruin is, is het op zich niet erg he, maar ik snap heeeeeeeeel goed je ongerustheid. Knuffel, hopelijk neemt het snel weer af!
Zullen het maar op de medicatie houden. .. ofzo. .hmm... maar echt positief ben ik er niet onder. .. maar het is Nog niet rood
Zo, even niet geweest en ik heb toch wat gemist Lobke, ik hoop het zoooo voor je meis! Dit is in ieder geval al een goed teken, een positive test. En oud bloed hoeft idd niks te zeggen, maar we zijn alweer een paar dagen verder. Hoe gaat het nu? En bij jou Pien? Wat slopend zeg! Ik weet er alles van, terwijl ik nog nooit een mk heb gehad was ik er zooo bang voor laat staan als je het al wel hebt meegemaakt zoals jullie. Ik duim heeeeeel hard. Het zou wel geweldig zijn zeg als het deze keer bij jullie allebei blijft plakken. Pien misschien heb je wel een tweeling en is het hcg te hoog om goed te meten . Ik had ook nauwelijks klachten en uit de. Bloedwaarden bleek wel een hoog hcg, dus dat hoeft niks te zeggen. Bij mij werd het ook minder, ik denk dat het eerst toch van de pregnyl en utro was. Later kwamen klachten weer terug. Toen ik stopte met de utro heb ik ook een klein beetje oud bloed verloren, dat hoor je wel vaker van mensen... Sterkte met het wachten Ladies! Ben heel benieuwd! X
He Doortje, en hoe is het met jou? Gaat het al wat beter met je maag? Ik hoop het voor je! Lobke: en hoe gaat het nu meis? Is het bruinverlies gestopt of misschien al wat minder geworden? Duim voor je! Weet je al wanneer je voor de eerste echo mag? Marlies: en hoe gaat het met jou? Hou je het nog wat vol? Hier nog steeds niet echt verandering in de lichamelijke siutatie. Ben nog steeds niet misselijk... borsten blijven wel wat voller dan anders, maar niet steviger of pijnlijk. Mijn buik is de laatste dagen wel weer wat meer opgezet, maar niet zo erg als in het begin. Darmen lopen overigens ook goed door, dus van obstipatie is niet bepaald sprake meer . Kan ook nog wel eens van de verhoging van de schildkliertabletten komen. Ik ben nu al zenuwachtig voor donderdag. Doodeng vind ik het... Hoop dat ik komende week op het werk wat te genieten ben .
Fijn pien dat je donderdag al mag komen. Ik moet nog 3 weken wachten ..9 okt. Heb ik eerste echo. Dan zou ik 8 weken zijn. Het oud bloed stolsels blijft aanhouden. . Maar heb vanochtend getest en deze was echt een knaller. . Dus ik ga proberen er toch meer ervan te genieten. .. al weet ik heel goed dat het alsnog fout kan gaan... Blijft zo onzeker allemaal pffff... Na zo lang ermee bezig te zijn geweest is dit zo raar en onwerkelijk. .. Wat je zo graag al die jaren hebt gehoopt is nu een stapje dichterbij. . En het leek zo ver weg. ..ik hoop zo dat het goed mag gaan. ..ook voor de rest. .. Gelukkig weten we goed Hoe dit is en wat we meemaken. . Dat maakt dit forum zo fijn... pff tranen in mijn ogen... zal wel de hormonen zijn
@Pien, ik dacht ook al even wat Doortje dacht. ALs je HCG te hoog word worden de testen weer lichter. Ik had bij 5w5d geloof ik dat de test ineens lichter was. Maar als jouw HCG wat hoger is dan kan dat maar zo eerder zijn. Maar goed, die predictor testen zijn sowieso niet zo makkelijk te analyseren. Hopelijk heb je wat om handen de komende dagen, om je een beetje af te leiden, en is het snel donderdag! Ik weet nog heel goed hoe doodeng ik het vond, was er van overtuigd dat er niets te zien zou zijn. En toen we een hartje zagen heb ik keihard liggen janken van opluchting. @Lobke, jeetje, kon dat niet wat eerder? Wat een martelgang, zo lang wachten en dan ook nog met die afscheiding erbij. Wel fijn dat je nog een knaltest had! Dat stelt dan wel weer wat gerust. Wat zeggen ze trouwens bij het ziekenhuis van het bruin? Vind het stom dat je niet wat eerder voor een echo mag zeg! @Doortje hoe gaat het met jullie? @Hier, alles goed. Het slapen begint wat minder te worden onderhand, moet 's nachts heel vaak plassen en merk 's avonds op de bank dat ik niet echt een prettige houding meer kan vinden. In bed valt het nog wel mee, lig ik nog best wel lekker. Maar verder alles goed, kleintje is lekker druk, vind ik heel gezellig
O, trouwens, Lobke, zie net dit topic onder zwangerschap: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/537442-een-week-bruinverlies.html
O nee Lobke , ik hoop zooooo voor je dat het zitten blijft!! Buikpijn kan er ook wel wat bijhoren he. Maar misschien toch ff het ziekenhuis bellen, heb je een nummer voor in het weekend? Misschien kunnen ze toch even kijken bij je, ook al is het nog vroeg... Vreselijk die ongerustheid . Sterkte meid, hopelijk valt het allemaal mee!!!
Leef met je mee Lobke . Nee klopt ze kunnen niet direct iets voor je doen, maar ik denk ook niet dat het verstandig is om te wachten tot 8 weken. Vanaf een week of 5-6 kunnen ze wel zien of er (nog) iets zit en of dat met de termijn klopt. Maar je moet natuurlijk naar je eigen gevoel luisteren, maar kan me ook voorstellen dat je graag wilt weten of het er nog zit... Ik duim hoe dan ook heel hard voor je dat dit niets hoeft te betekenen. Knuffel!!
Menstruatie krampen zijn weer weg. .. maar vind het niet zo positief. .. Als ik volgende week overleef bel ik het ziekenhuis of we eerder mogen komen. ..
Het is rustiger maar blijf zo'n weeïg gevoel houden met wat licht bloed verlies. . Vrees dat ik einde van de week niet ga halen
Hou vol meid, fijn dat het wel weer wat rustiger is. Een beetje bloed kan er best bijhoren, hoe beangstigend ook natuurlijk... Ik hoop voor je dat het 'gewoon' een innestellingsbloeding is! Hou je taai!
Ik sluit me bij pien aan, het kan erbij horen, net als die krampen. Maar het maakt alles wel nog onzekerder/spannender, en die eerste weken zijn toch aak zo zenuwslopend. Zeker voor ons, want wij hebben er toch al zo lang op moeten wachten... hoop dat het minder word iig.