Word gek hier. .. Zet Door of blijf weg. .. Het lijkt nu weer rustig. ... maar als ik dit erop zet kan het goed alweer anders zijn. .. kan geen peil trekken. . Heb verpleegkundige vandaag ook gesproken. .. Kon toch nog niks doen of zien op echo. . Dus wachten maar af
Nou je bent in elk geval niet de enige die gek wordt Lobke . Hier nog eentje... Heb dan gelukkig niet van dat enge bloedverlies, maar helemaal niets merken is ook best wel eng . En donderdag eerste echo, komt al dichterbij.... we moeten volhouden meid, nog eventjes, dan weten we meer!
Ik duim mee vanaf hier... hoop dat jullie allebei gewoon een (of meerdere) kloppend hartje te zien krijgen!!
Voel me beroerd... koud en lichte hoofdpijn... Om weer wat bloed gehad. .. Geen krampen verder. .. bleehhh. . Hier word ikook niet vrolijk van Hoest bij jou pien. . Alvast succes morgen
Beroerd is goed Lobke . Je weerstand is wat minder en dan ben je vatbaarder voor griepjes enzo . Wel balen van het bloed, maar idd zolang er geen grote krampen bij zijn, mag je hoop houden! Ik voel me nog steeds wel prima. Enige wat ik voel is dus mijn onderrug en dan m.n. rechts richting mijn bil. Maar dat is gekomen na het stofzuigen vorige week, dus ja daar kan het ook gewoon van gekomen zijn en ik sport al een tijdje niet meer, dus ik doe er ook niets aan om er weer vanaf te komen. En soms voelt het wat vreemd op de maag, wat hongerig ofzo, maar ik kan dat met alle goede wil van de wereld geen misselijkheid noemen . Morgen de echo, ik vind het echt heeeeeeeeeeel spannend, bijna TE spannend.... Was ik maar naïef en na 1 keer zwanger geworden, dan had ik er vast enorm veel zin in, nu vind ik het vooral spannend en ben bang voor een teleurstelling. Maar het kan ook goed gaan en dat hooooooop ik zo, pffff!
Herken het zo pien. .. Je gaat zo ervan uit dat hey niet goed is. . Inderdaad. . Teveel meegemaakt denk ik... Hopelijk heb je gelijk bij mij... Hoe laat morgen
Voor een ander is het altijd makkelijker om positief te zijn . Morgen om 10 uur, dus gelukkig niet al te laat...
O, das lekker op tijd, hoef je je niet de hele dag zenuwachtig te maken! Idd, als iemand met de pil stopt en snel zwanger word, dan zijn ze al zwanger na de positieve test. Ik geloofde pas dat ik echt zwanger was na 12 weken. En misschien zelfs toen nog niet. Het is dat ik nu de hele tijd een baby voel bewegen in mijn buik, anders geloofde ik het misschien nog niet... Omdat je het bijna niet kan geloven maar ook zo goed weet hoe kwetsbaar het allemaal eigenlijk is. Het is alles behalve vanzelfsprekend. Ik zie soms mensen met 4, 5 weken al hun positieve test op internet zetten, kan daar écht niet bij. Maar ja, die hebben niet onze geschiedenis. Voor hen is een positieve test gewoon zwanger.
Maar ik kon niet meer slapen natuurlijk. Bovendien werk ik officieel vandaag thuis, dus heb de computer ook maar opgestart. Niet dat ik daar mijn hoofd bij kan houden natuurlijk. Ben stik zenuwachtig!! Jonge jonge. En weer niet misselijk he. Ik maak me toch zorgen hoor. Ik hoop wel heel hard dat het goed is, maar ik kan het me haast niet voorstellen dat dat ook echt zo zou kunnen zijn. Nog 2 uurtjes en dan is het moment van de waarheid. Wat zenuwslopend dit, niet normaal....
Ow Pien wat spannend! Ik hoop zo dat het goed zit! Ik had met 6,6 pas een zwak hartjes, dus denk dat het nog niet game over is mocht je nog geen hartactie hebben toch? Maar het gaat natuurlijk ook om de grootte en of ze het zien zitten natuurlijk... Laat je het snel weten? X Lobke, voor jou ook zo spannend! Marliesje, ik beviel met 36 weken, dat is nog minder dan 3 weken bij jou, maar ik hoop dat jouw uk nog ietsje langer blijft zitten! X
Goed nieuws !! Echo liet een kindje van 7 mm zien met mooie hartactie, klopte precies. Ooooo wat zijn we blij en opgelucht!! Nou kunnen we eindelijk een beetje gaan genieten!
JAAAA!!! Wat super!! Ik was zelf gewoon een beetje zenuwachtig toen ik zag dat je gepost had hier O meid, wat mooi, alle zorgen gelukkig voor niets maar gewoon een mooi kloppend hartje!! Dus nu eindelijk vol overtuiging: GEFELICITEERD!!!! Hopelijk kun je nu een beetje gaan genieten, want na zoooo lang wachten, mag dat onderhand wel! O, en komt er ook een banner? Wanneer ben je uitgerekend?
Joepie!!! Wat een super goed nieuws! Ben echt heel erg blij voor jullie! Ik was ook zenuwachtig haha. Nu inderdaad gefeliciteerd! Als je hartactie hebt is de kans dat het goed gaat nog vele malen groter. Geniet er van!
Dankjulliewel voor het meeleven meid, super! We zijn inderdaad heel blij, het is toch heel bijzonder, ook onwerkelijk nog hoor! Maar ik denk dat het genieten nu wel gaat beginnen. En ja misschien moet ik nu ook maar eens een banner .