Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaa, eindelijk jij ook aan de banner! :D
    Nu nog ff duimen voor Lobke, hoop zo dat jij straks ook een mooi knipperlichtje te zien krijgt...

2. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Mooie banner.... En ben maar blij met geen kwaaltjes. ..Lekker genieten. ..

Ja Hoop het ook zo bij ons. . Maar vrees van niet. .. kan me niet voorstellen dat zoveel bruin verlies goed is... Voel me ook echt niet lekker. ..

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Oja, Pien is het er zeker weten 1? Haha!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lobke, ik heb nog goede hoop voor je meid. Wanneer heb jij nu ook al weer een echo? Je weet nu dat je met ruim 6 weken al iets kunt zien he. Het is ook niet leuk om heel lang in onzekerheid te zitten en ongerust te zijn weet ik uit ervaring... Ben blij dat ik vandaag ben geweest en niet een week later!

Doortje: ja dat is heel zeker hoor, ze heeft goed gekeken :)!

Mijn eierstokken waren trouwens nog wel flink vergroot en vol met vocht ofzo, en dat kan ook wel wat pijnklachten geven. Tot nu toe valt dat reuze mee. Met een week of 12 zal dat vanzelf moeten verdwijnen.

5. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Over 2 weken pas

6. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lobke ik zou daar echt geen genoegen mee nemen. Dit is toch niet vol te houden, zoveel onzekerheid? Als het goed is, dan kun je misschien iets meer genieten, en als het niet goed is, kun je het beter eerder weten dan later, lijkt me. Vind het zo sneu voor je dat je zo lang in onzekerheid moet zitten met dat bruin/bloed verlies. Ook al zegt het misschien helemaal niet zoveel, maar net zwanger zijn is al zo onzeker zónder bloedverlies, met bloedverlies word het helemaal slopend.
    just my 2 cents... :)

7. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ik weet het. .als ik het weekend overleef. . Bel ik maandag om het te vervroegen naar volgende week

8. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Das wel slim denk ik! Hopelijk kun je dan snel terecht!

9. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Heb ik ook gedaan hoor, bij 1 drupje bloed al! :) Ik zei dat ik echt van de stress het weekend niet in kon en mocht toen eerder komen! Ik duim heel hard voor je!

10. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Vanochtend weer getest. .. Gelukkig nog heel positief. .. Voel me nog steeds beroerd. . Zou dat echt de zwangerschap kwalen zijn? ?

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja, ik vind het toch nog steeds echt als zwanger klinken hoor! hoe is het momenteel met bloedverlies? Nog rood gezien de afgelopen dagen?

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dat kan daar heel goed van komen Lobke ;). Goed teken dat de test ook nog heel positief was! En gewoon bellen meid, ze begrijpen dat in het ziekenhuis echt wel in jouw situatie.

13. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Het rood was na een dag ook weg. ..

Hopelijk zijn het zwangerschap kwalen. .. haha

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan kan het maarzo gewoon een gesprongen adertje zijn geweest. Hoor je wel vaker. Maar daardoor kun je dan ook weer dágen lang bruin verliezen. Nadat ik met 29 weken een bloeding had gehad door een gesprongen adertje, heb ik ook weer dagenlang bruine afscheiding gehad. Bizar hoe lang dat door kan gaan. Dus het één kan het ander wel verklaren :)

15. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Het lijkt erop en bruin loze dag te worden 😆

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is mooi!! En geruststellend! Hoe gaat het verder, nog steeds niet helemaal lekker?
    En met Pien?

17. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Jup Nog steeds misselijk..lichte hoofdpijn... honger. ..bleehhh zijn. ..een heks ben ik ook... begint nu ook meer het besef te komen dat ik zwanger ben. . Al geloof ik het eigenlijk nog steeds niet

18. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi, lekker is het niet maar t zijn wel goede tekenen. Bij mij kwam het pas veel later, met 8 weken ofzo, maar heb ook wel van mensen gehoord die nog voor de posi test al boven de wc hingen. Of nooit kwaaltjes kregen, das misschien nog wel het lekkerst, maar dan heb je ook niet de bevestiging dat er écht iets gaande is.

19. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Lobke, misschien heb jij wel een tweeling, eerst de ene ingenesteld en later de ander ;) en nu al lekkere kwaaltjes...

20. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha doortje, jij bent wel echt van de tweeling-theorieën :D:D

Deel Deze Pagina