Jaaahhhhhhhhhhhh......onvoorstelbaar. ..hartje klopte goed. ... kan nog steeds niet geloven Pien hoest bij jou
Wat een geweldig nieuws!!! Dan ook voor jou nu eindelijk geen voorzichtige maar een supergrote GEFELICITEERD!!! Nou, kunnen we de naam van dit topic onderhand wel veranderen...
Super Lobke, gefeliciteerd meid ! En ja hier ook goed nieuws: hij of zij deed het nog steeds heel goed . Termijn klopte weer perfect, 8 weken en 3 dagen. Ja we kunnen haast wel een ander topic naam gebruiken of een nieuwe aanmaken . Ik zal vanavond ff een foto van de echo plaatsen . Moet jammer genoeg weer naar het werk...
Leuk Pien, ben benieuwd naar de foto!! Bij 9+2 kon je toen bij mijn baby al armpjes en beentjes zien, wel hele korte nog. Was dat nu bij jou ook al zo?
O, trouwens, pien, mag je nu in het vervolg naar de verloskundige of blijf je eerst nog in het zh onder controle?
Gizzie: dankjewel ! Marliesje: ja ook al armpjes en beentjes, je ziet ze al een beetje zitten . En nu mag ik idd naar een 'gewone' verloskundige. Wel apart hoor dat we nu na ruim 3,5 jaar daar niet meer naar toe hoeven... We hebben ze nog een doos merci gegeven na afloop. Voelde zo raar om zo maar weg te lopen. Februari 2011 was ik er voor het eerst, heeft de arts nog even na gekeken. En dit is ons kleine grote wonder :
Wow meiden wat een goed nieuws! Ik ben echt zooo blij voor jullie! Wat geweldig! Straks alle vier gewoon een baby! Ik gun het jullie ook zo! Siem is deze week veel beter in zijn hum! Hopelijk zet het zo door! Echt heel lief, hij lacht nu echt veel! <3
Mooi Pien! Zoiets was het toen bij mij ook idd. Raar hè, om daar voor het laatst te komen. Van de week moest ik even bloed prikken en toen kwam ik in de draaideuren van de hoofdingang verpleegster R* tegen. Nog even een praatje met haar gemaakt. Maar ze krijgen straks natuurlijk wel een kaartje! Doortje, wat fijn zeg! Dat is echt goed nieuws, en ik hoop zeker dat het doorzet! Lobke, hoe is het met jou? Nog aan het nagenieten? Hier alles wel ok, maar verlies ineens vrij veel vocht. Zal we gewoon afscheiding zijn, maar wel heel dun en veel. Mijn hele inlegkruisje zat vol, srry voor de details. Heb nu even een plastic zakje in mn ondergoed gedaan, want die inlegkruisjes zijn licht geparfumeerd en ruiken dus altijd zoetig. Met een plastic zakje kan ik er misschien meer van zeggen. Het zal wel gewoon afscheiding zijn, maar wil wel ff zeker weten of het niet vruchtwater is. Want dan moet ik de vk bellen...
Ik heb het ook gehad Marliesje, bij mij was het afscheiding. Wel ben ik toen in het ziekenhuis geweest. Kreeg ik wel een gratis extra echo . Ik was toen trouwens wel pas 24 weken... Ik hoop dat het bij jou ook gewoon afscheiding is!het kan ook nog urine zijn misschien? Je kunt ze altijd even bellen hoor dan kunnen ze samen met jou bepalen of je je zorgen moet maken... Ze hebben ook een test geloof ik om te zien of het vruchtwater is.
Nou, wat in het zakje zat was afscheiding, geen vruchtwater. En las ook dat je blaas niet helemaal meer afsluiten kan aan het eind van de zwangerschap. Had de hele middag mn plas opgehouden, dus dat kan ook nog wel eens meegespeeld hebben. Zwangerschap komt met gebreken
Marliesje: R is erg aardig, haar heb ik ook de merci's gegeven. We kennen haar ook privé zeg maar. R vroeg of we de andere arts ook nog even wilden zien, dus die hebben we ook nog even bedankt en gedag gezegd. Ben blij dat we dat nog even gedaan hebben. Gelukkig was het nog geen vruchtwater! Kan me voorstellen dat je dan toch ff denkt: wat is dit? Voortaan maar op tijd naar het toilet hihi. Hoewel ik heb 's ochtends trouwens ook 'last' van een flats nattige afscheiding. Als ik uit bed stap dan moet ik snel naar het toilet en ik weiger 's nachts ook inlegkruisjes te dragen... Doortje: fijn dat het deze week beter ging met Siem, laten we hopen dat het toch een fase was!
O ja, ik had het in het begin ook erg, en toen daartussen was het weer normaal, en nu is het weer veel! Wij hebben toen bij de 2e echo ook nog even het halve team gedag gezegd. Ik had altijd een vreselijke hekel aan het UMCG, maar bij het MCL heb ik het altijd erg prettig gevonden en eigenlijk nooit met iemand van doen gehad die ik minder prettig vond. Hoewel ik wel vond dat sommigen meer talent hadden voor snelle, weinig pijnlijke puncties, dan anderen.
Hoihoi, hoe gaat het hier met iedereen? Ik ben volgens mij vanmorgen mijn slijmprop verloren... Morgenochtend afspraak bij vk dus dan zal ik het even melden. Spannend hoor, ML is er na wat gegoogle van overtuigd dat ze deze week gaat komen. Ik weet het niet, t is nog wel wat aan de vroege kant. Maar goed, ik zeg al vanaf het begin dat ze te vroeg gaat komen, dus wie zal het zeggen...
O jee spannend Marlies! Betekent het verliezen van de slijmprop dat het dan ook binnen een paar dagen ofzo gaat gebeuren? Ik ben heel benieuwd . Kijk je er naar uit of zie je er tegenop, de bevalling? Wat betreft de bevalling doe ik voorlopig nog ff aan struisvogelpolitiek . Misschien ben ik nog te vroeg, maar ik wens je alvast heel veel succes .
Ik weet het niet, het kan allebei geloof ik, dat het snel begint of dat het toch nog een paar weken duurt. Ben zelf ook wel benieuwd! Zie niet echt tegen de bevalling op eigenlijk, ik zie het wel als het zover is, zal vast wel goed komen... Vind het spannender om de baby te ontmoeten, mee naar huis te nemen, daar raak ik de laatste dagen helemaal van in de stress. Omdat ik echt helemaal niks van baby's weet eigenlijk, en of het allemaal wel goed komt.