Wie ook IVF/ICSI in juni?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Wat fijn goede 20 weken echo's! En Pien, wat leuk een jongetje! Allebei is leuk, maar een jongetje is ook echt heel leuk! En ja enige nadeel is dat de spulletjes voor meisjes leuker zijn haha. Maar ook jongens dingen zijn schattig! Ik heb zulke leuke dingen bij de baby gap gekocht, daar hebben ze soms hele goede aanbiedingen! Ik heb dat Berenpak voor in de winter, super Cute!
    Marlies, voor Siem was het ook allemaal wat veel :) oud en nieuw ging wel goed, dat was bij ons thuis! Hij huilt veel minder gelukkig, hij lacht heel erg veel. Hij kan ook al iets beter zelf spelen, maar er zit wel gewoon een kop op, hij kan nog steeds woede aanvallen hebben en heel hard gillen en huilen! Hij heeft nu dat hij de fles bij zijn vader af en toe weigert, maar wel heel hard gilt... Arme man van mij :( hij komt s nachts nog steeds 2 keer pfffff.
    Hij eet nu fruit en groente en daar smult hij van :). Ik moet maar eens gaan bekijken hoe we dat uit kunnen breiden.
    Lobke ik ben ook benieuwd of jullie weten wat het wordt! :)

2. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Heerlijk de dagen goed doorgekomen lees ik wel. Wij ook hoor Veel familie gezien en gegeten offcourse. .

Nee wij willen het niet weten. .hebben we ook altijd gezegd. .Mag Nog wel iets Een verassing blijven. .Al ben ik wel heel nieuwsgierig Haha. .Op de echo ook geprobeerd het te kunnen zien hoor. ..maar Dat lukte niet haha...

Anders stuur maar pb bericht voor fb aan te melden.

Jeetje doortje 2x Nog s nachts eten dat zal wel zwaar zijn. .krijgt hij flesvoeding of Nog borst. Wat zegt de verloskundige hierover...Misschien dat het niet veel uit maakt maar is voor het eerst dat ik dat hoor haha

Marliesje wat fijn dat jullie meid het zo goed doet . Heerlijk genieten. ..En doorslapen zal ook een opluchting zijn .tenminste dat hoor ik in mijn omgeving ;)

Pien was jou kerel ook lang op de echo. .Onze uk wel...was typisch icsi zeiden ze..Maar Veel konden ze daarover nog niet zeggen want was nooit onderbouwd ...maar het at al heel goed. .flink maagje Haha

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Doortje: leuk dat je nu ook met wat ander eten kunt gaan beginnen, ben benieuwd hoe dat gaat en of hij het lekker vindt :). Bedankt voor de tip, ik zal daar ook eens kijken, is het een internetwinkel?

Lobke: nou dan is die uk van jullie misschien wel een meisje. Mijn man zag namelijk vrijwel direct dat het een jongetje was. Nou kun je nagaan dat hij dat op zo'n echo ziet, meeste mannen maken volgens mij niets van die echobeelden ;). Toen kon ik er ook direct niet meer omheen en ook de vk bevestigde het wel direct. Er stak gewoon duidelijk een piemeltje omhoog, bekeken vanaf de zijkant. Zo duidelijk dat ik vroeg of dat wel weer normaal was, gelukkig was dat het wel haha ;). Ons jochie was niet opvallend lang of kort voor de termijn, was ook ivf, maar ik had dat van icsi ook nog nooit gehoord hoor. Ach ja, als het maar gezond is he! Voor jullie dus nog spannend wat er straks uitkomt, dat heeft natuurlijk ook wel wat ;).

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb ook even gekeken op de webshop van baby gap, leuke dingen hebben ze daar!
    Ik hou ook altijd wel van H&M. Kon me gisteren weer niet beheersen en heb vast een trui in 68 besteld en pantoffels:
    Product Detail | H&M NL
    Product Detail | H&M NL

Doortje, Lauren heeft dat ook soms! Dan heeft ze honger, maar zodra ik haar probeer aan te leggen duwt ze zich helemaal naar achter en zét ze het op een krijsen. Geen idee waarom het is. Meestal laat ik het dan maar even en probeer ik het na een kwartiertje weer, dan gaat het vaak wel goed.
    Leuk dat Siem zo geniet van groente en fruit! Lijkt mij ook zo leuk, maar hier duurt het nog even voor we zover zijn.

Pien, wat grappig, dat je dan zo zijn piemeltje ziet. Ik weet nog dat onze vk zei "nee, het is echt een meisje, of hij heeft een extreem klein piemeltje" dat was een grapje natuurlijk. Ik zag het zelf niet zo, het was iets met 3 streepjes, en dan is het een meisje. Maar toen ik net bevallen was keek ik toch stiekum nog even of het wel echt een meisje was ;)

Lobke, het niet weten maakt het wel spannender allemaal! Dan he je nog echt een verassing als hij of zij geboren word. Hoe doen jullie dat met de babykamer? Neutrale kleuren?

5. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ik wil de kinderkamer oudgroen doen. Wordt het een meisje pastel rose en jongen donkerblauw combineren...Vind namelijk grijs of bruin en beetje geweest Haha hopelijk beledig Ik niemand;)

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik vind oudgroen leuk! Wij hebben mosgroen laminaat in de babykamer. Nouja zo heet het, het is meer een soort grijs groen. Ik vind het heel leuk! Wij hebben het met babyblauwe gordijntjes en dat past ook goed! Ik ben nu een raamschildering aan het maken van Peter pan, Wendy, Michael en John die over Londen vliegen! Ik heb kleurplaten geprint, aan de achterkant van het raam geplakt en overgetrokken met een uitwisbare stift. Nu aan het inkleuren met plakkaatverf :).

7. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ladies hoe gaat het. Ik type maar even wat, straks wordt deze nog gesloten en dat moeten we niet hebben natuurlijk ;).

8. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ja goed hoor. ..heerlijk druk in mijn buik...

Met jullie doortje

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn Lobke, zo'n drukte in je buik! Dat maakt het allemaal een stuk echter en minder onzeker. En ik vond het zo gezellig, je bent echt met z'n tweetjes dan in je eigen lijf.

Doortje, hoe is het bij jullie? En bij Pien?

Hier alles goed, vandaag de 2e x inentingen gehad, maar het was deze keer maar 1 prikje en ze moest even huilen maar was er met een minuut of 3 alweer overheen, toen zat ze alweer te lachen naar de wijkverpleegster. Hopelijk wordt ze vanavond niet zo zielig en ziekjes als de vorige keer, dat was zo sneu.
    Verder ging alles goed, het groeien enzo. Ze is wel heel schilferig over haar hele lijfje, ik was bang dat het misschien eczeem was maar volgens de arts heeft ze gewoon een hele droge huid, dus meer olie gebruiken in het badje en ik kreeg nog een lijst met producten die goed zijn om te smeren. (van alle normale producten die ik geprobeerd heb krijgt ze rode vlekjes, alleen amandelolie gaat goed, maar dat smeert weer niet zo lekker)
    Acht ja, ik heb het zelf ook, zo'n lastige huid, dus ik weet van wie ze het heeft ;)

10. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Appel valt niet vaneen perenboom 😉

Fijn dat alles goed gaat marlies. ..Hier ook Tot nu toe. ..helemaal op een roze wolk. ..kan er echt van genieten. ...

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hier gaat het ook goed hoor! Ook hier een steeds meer aanwezig kindje :). En wat Lobke zegt heb ik ook: ik kan er best goed van genieten op dit moment. Het groeit lekker door allemaal en de bevalling voelt nog ver weg, dus een fijne periode zo ;). En niks leukers dan voorbereidingen te doen voor het kamertje, spulltjes uitzoeken en kopen :D!
    Fijn dat het goed gaat Marliesje :). Komt er weer eens een nieuwe foto op Facebook? Ze zal wel flink groeien he, dat gaat zo snel!
    DOortje en Marliesje: hoe zwaar/groot waren jullie kindjes bij de geboorte en welke maat kleertjes hadden ze toen aan?

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie zo aan het genieten zijn meiden!! En heerlijk ja, die voorbereidingen; kamertje, spulletjes kopen etc.

Ik wil niet zo vaak baby foto's posten, ik zet sowieso maar weinig dingen op facebook, en anders word ik zo iemand die alleen maar babyfoto's plaatst. Maar kan er wel even sturen!

Lauren was 3720 gram en 50 cm. Dat is voor 37 weken wat groot, hoort meer bij 40 weken. Ze had toen maat 50, maar na een week of 2, 3 ofzo kon ze in 56. Ik had maar 2 setjes in 50, ml is nog snel naar de prenatal gegaan toen we thuis kwamen om nog wat te halen... Rompertjes in 50 had ik niet, die had ze al gelijk van 56 aan, maar omdat dat toch onder de kleren zat zag je niet dat ze eigenlijk wat te groot waren...

Trouwens, niet ziek geweest gisteren van de prik gelukkig!

13. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Siem woog maar 2360! Hij verzoop in maatje 44 :) Hij is wel snel gegroeid. Na een paar weken maat 50 en maat 56 zo'n beetje overgeslagen. Nu heeft hij al een tijdje 68.

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, en maat 44 is al zo moeilijk te krijgen! Het is echt afwachten, er zijn ook meiden wiens baby direct in 56 past (hoewel me dat dan wel een zware bevalling lijkt) dus je kunt er van te voren weinig van zeggen... Ik zou zorgen dat ik iets in 50 had, en iets in 44 uitzoeken op een webshop ofzo, dat je dat gelijk kan bestellen als 50 te groot is.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dank voor de tips meiden! Ik weet niet goed waarom, maar ik verwacht wel een groot kind ;). Dus als ik paar setjes van 50/56 heb is dat eerst wel genoeg, kan altijd bijkopen en idd als hij toch kleiner blijkt mijn man nog maar wat maatjes 44 laten halden.

Leuk dat je een foto doogestuurd hebt Marliesje! Ik begrijp dat wel hoor dat je niet je facebook volplempt met foto's van je dochter, maar zo kon het ook mooi :). Fijn dat ze niet ziek is geworden!

16. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik lag natuurlijk in het ziekenhuis en toen had ik al gehoord dat Siem klein was en niet heel lang op zich zou laten wachten, dus min. Moeder en schoonmoeder zijn meteen gaan shoppen :). De Prenatal heeft best wel wat van kleine vriendjes, Nijntje en ook eigen merk.

17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0

Deel Deze Pagina