Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Marjolein, pure cranberry sap is af te raden ;). Ik kreeg van mijn vriend een fles en hij vond het vreemd dat ik hem niet opdronk tot hij er van dronk en toch ook moeite moest doen het niet uit te spugen. Maar het schijnt dat je ook merken hebt die beter te doen zijn ;). Ik zou even kijken bij een biologisch winkeltje en het daar vragen.

Boboke wat fijn dat het allemaal meeviel op het werk. Ik herken het wel mij druk te maken om weinig tot niks ;) maar dan kan het wel alleen maar meevallen :D. Nog 6 daagjes, heerlijk en dan even volop ontspannen.
    Antwoord op je vraag, ik sta nog in de wachtmodus :( droomde vannacht dat ik menstrueerde maar helaas bij wakker worden was er nog niks te bekennen. Ik verwacht mijn menstruatie 5 augustus maar hoop stiekem iets eerder want wacht al veel te lang :D

Hier vandaag een poging doen tot boodschappen en koken voor mijn schoonfamilie met een hommelsteek in mijn voet die ervoor zorgt dat alleen slippers dragen nog kan en die zorgt voor een aangenaam warme temperatuur in mijn voet ;)

2. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties!! het is zo raar: voorheen hoorde ik niet echt bij de zwangere/mama vriendenkring.. en nu lopen veel aan me te trekken terwijl ik nu zoiets heb van: nee hoeft voor mij nu ook niet meer.. (sorry dat was even off topic mar had even de behoefte om dat te delen)

ik ben verder even de weg kwijt maar kunnen jullie een schatting geven van wanneer jullie ongeveer de TP verwachten.. vind het zo lang duren : (((

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marjolein ik heb altijd granaatappelsap gedronken en dit bij de jumbo gehaald. Staat alleen niet bij de sappen, maar in zo'n speciaal gekoelde drankenkast.

Veerle ik hoop met je mee dat het wat sneller komt. Wordt tijd voor actie!

Shereen is vreemd hoe mensen je er dan opeens wel bij willen hebben he?! Kan me voorstellen dat je nu zo iets hebt van nee dank je..

Tamara en ging t weer goed met spuiten?

4. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Boboke: wat fijn dat het redelijk ging gisteren op het werk. De kop is er nu inderdaad wel vanaf.

@ Majolein: ik had granaatappelsap van de jumbo en AH gedronken. Het heeft me niet geholpen maar het is een kleine moeite vond ik.

@ Shereen, ik kan me je gevoel goed voorstellen.

@ Veerle: het wachten is slopend he? hoop voor je dat het nu niet al te lang meer duurt.

@ Tamara: hoe gaat het spuiten?

Meiden bedankt voor jullie tips. Ik heb met het ziekenhuis afgesproken dat ik maandag om 9:30 een echo krijg. De verpleegkundige zei dat het te laat kon zijn, maar het mocht. Dan zou het vanaf nu heel hard moeten groeien. Ik ga lekker weekend vieren.

5. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Ah ok, jumbo en ah hebben we hier ook. Zal even eerst dit proberen om te wennen aan de smaak :)

Mini, wat fijn dat je het weekend vrij hebt, geniet er van!!!!!

Boboke wat fijn dat je eerste 2 dagen al weer achter de rug zijn, nu even lekker van het weekend genieten!

Veerle, ik duim voor je dat het op tijd doorbreekt! Wachten duurt idd lang...

Tamara, hoe gaat het met spuiten? Nog geen bijwerkingen hopelijk.

Shereen, je mag hier je hart lekker luchten hoor! Kan me voorstellen dat je zulke vrienden niet zo veel zin in hebt.

Hoe is het met de andere meiden????

Hier al de eerste tekenen, al zal het nog wel een dag of wat duren dan. Had stiekem op een lief klein iers wondertje gehoopt, tegen beter weten in.... Nou ja, hopen mag, toch? Al is het dan toch wel een heel klein beetje een teleurstelling :(

Voor iedereen een heel fijne avond toegewenst!

6. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Shereen, snap dat je daar helemaal geen behoefte aan hebt. Lekker genieten van jullie kindje!!

Minigirl, wat fijn dat je toch maandag kan. Duim voor je dat het niet te laat is. Maar als je eitjes zo klein waren, zal dat toch wel meevallen??

Veerle, het zou fijn zijn als het nu doorkwam he. Kun je eindelijk ook beginnen. Zou het wel gezellig vinden met meer meiden op de wachtbank straks..

Hier gaat het spuiten goed. Heb wel het idee dat het meer pijn doet dan de eerste keer. Misschien combinatie vocht en warmte? Mijn buik is ook heel erg opgezet.
    Vanavond telefoon gehad van een vriendin.. Zwanger!! Pff, nu ben ik echt de laatste die nog geen moeder is, of zwanger. Vind dat wel steeds moeilijker worden.

Meiden, fijn weekend alvast!

7. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Tamara wat vervelend dat je er meer last van hebt. Kan goed hoor, de combi van wte en vocht vasthouden. Dan zal het idd wat gevoeliger zijn als het al wat opgezet is.. Hopelijk wordt het ietsje minder warm dan afgelopen week.

8. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Shereen ik zal direct wel weer even het lijstje plaatsen dan kunnen we weer allemaal zien wie waar zit.

Minigirl, wat fijn dat het toch over het weekend geplaatst kan worden, kun je vandaag even lekker ontspannen in de sauna

Marjolein, het was wel heel mooi geweest als je een klein iertje zou krijgen. Hoe groot is de kans bij jou dat het op een natuurlijke manier kan lukken? Bij mij is die 0 dus ik heb de teleurstelling alleen na IVF

Tamara, hier is het al aan het onweren en is het wat minder warm. Ik zal de regen wel richting jou sturen zodat je wat minder last hebt door de warmte ;). ( mag je de zon wel deze kant uitsturen :D)

9. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    In afwachting om te starten:
    Elise75 -- 1ste kindje -- 18 aug starten spuiten decapeptyl, op naar ICSI2
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI 1 mislukt, geen cryo's -- ICSI 2 eind juli
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF 1/cryo -- augustus cryo TP
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2/cryo 1 -- september weer aanmelden
    Meisje1977 -- 1e kindje
    Fisher -- 1e kindje -- ICSI 1 mislukt, 4 cryo's,

Onderdrukkende fase (lange protocol):

Stimulerende fase:
    Taatje84 -- 1e kindje -- IVF2
    Kiarax29 -- 1ste kindje -- ICSI1
    Minigirl -- 1e kindje -- IVF1

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD:

Zwanger:
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger --
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger --
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger -- 7/5 echo
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger--14/5 echo
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Poekies -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 14/5 echo
    Miepje1985 -- 1e kindje -- ICSI 2 -- zwanger 30/5 echo
    Christina90 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger
    Shereen1987 -- 1e kindje -- IVF1 -- zwanger

Van het wachtbankje afgevallen:
    Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 mislukt
    Jan10 -- ICSI 2 -- mislukt

Miskraam
    Boboke--1ste kindje--IVF 1 MA 12+3, hartje gestopt op 9+2

10. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Ben zo brutaal geweest hem even aan te passen maar weet niet of hij nu helemaal klopt.

11. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Super fijn veerle dank je wel! Nu ben ik weer even een beetje bij hihi wist even niet meer woe allemaal op het wachtbankje zaten en wie al in de stimulerende fase zitten

12. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Super, veerle!
    Ik weet niet hoe groot de kans is, maar vast niet erg groot aangezien we bij de eerste onderzoeken meteen voor ICSI werden doorverwezen... Stom is dat, je blijft dan toch altijd een klein beetje hoop houden. Ik heb overigens vandaag een pak "coolbest" meegenomen bij de winkel. Appel en cranberry. Ben benieuwd of dat lekker is.

Slaap lekker allemaal!!

13. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ allen net weer bij het ziekenhuis geweest, ze kon nu 13 follikels tellen waarvan 2 bijna rijp en slijm zat al op 6 cm dus was al goed en de punctie is tot nu toe op 5 augustus dus Lets begin.
    Kan niet meer wachten nu.

14. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Kiara goed nieuws zeg!! Spannend word het nu he het is alweer zo vijf augustus!! Good luck

15. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ Shereen is idd erg spannend Hihi maar ben wel blij als ik het eenmaal heb gehad hoor.

16. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Wauw kiarax, goed nieuws! Sppannend, hoor!

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Goed nieuws Xiarax!
    Je had even geleden een vraag gesteld over de punctie en de verdoving.
    Je krijgt 2 inwendige verdovingsprikken. Ik moest 2x hoesten, dan voel je er nl niets van.
    Tevens heb ik een roesje gehad via het infuus

18. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ meisje ja komt nu allemaal dichtbij hè, ik had even gevraagd wat ik krijg voor de punctie ik krijg morfine ze spuiten dat in me kont Hihi en ook nog een pilletje krijg ik.
    Komt nu echt heel dichtbij...

19. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Fijn dat je wel wat pijnstilling krijgt
    Ik snap je spanning.

20. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Kiarax, mooi aantal, goed nieuws. Niet te druk maken om de punctie hoor die valt best mee. Ik heb hem via mijn buikwand gehad, schijnt pijnlijker te zijn maar met een kalmeringsmiddel en twee verdovingsprikjes in mijn buik heb ik tussendoor gezellig zitten kletsen en meegekeken hoe die naald steeds in mijn buik verdween.

voelde me daarna alleen erg dronken ;). kreeg mijn broek niet staand aan zonder hulp van mijn vriend, die lachend op de grond lag omdat ik alle kanten uit zwalkten.

Deel Deze Pagina