@ veerlev Ik probeer me ook niet te druk te maken hoor, maar is 1ste keer voor me dus wel spannend. Haha ja dat zal er wel raar uitzien als of je dronken bent? @ allen is er nog iemand die in aug op het wachtbankje gaat zitten?
Het voelt idd wel gek... lijkt me wel gek voor je vriend om je zo te zien, veerle. Kiarax, volgens mij taatje en veerle en ik, als ik het even goed onthouden heb. Bii mij lijkt het erop dat ongi nu echt door gaat zetten, dus morgen of overmorgen bellen en dan di, woe of donderdag beginnen!
Kiara, jeej, bijna is het zover. We lopen bijna gelijk. Ik hoop dat 5-8 ook definitief voor je word, dan hoef je niet zo lang meer te wachten.
Minigirl fijn dat je de echo naar maandag kon verplaatsen. Hopelijk heb je een fijn weekend gehad . Marjolein een beetje hoop op een klein wondertje hou je volgens mij altijd, al is de kans nog zo klein. Het zou toch fijn zijn als je het hele circus niet meer zou hoeven meemaken. Maar als het toch niet zo mag zijn, laat het dan maar snel komen dan kan je beginnen! Volgens mij had ik wel ergens gelezen dat het wel alleen granaatappelsap moet zijn en niet een combi met een andere vrucht (waarschijnlijk omdat er dan minder van inzit). Zeker weten doe ik echter niet, misschien een van de andere meiden? Tamara wat vervelend dat het nu meer pijn doet. Het blijft zeer doen dat soort telefoontjes/berichten . Maar jij gaat nu ook gewoon voor een plakbeeb en over een paar weken heb je ook een positieve test in handen . Kiarax dat klinkt goed 13 follikels! Nu op naar 5 aug. Wanneer heb je de volgende fm? Het wordt weer gezellig druk op het wachtbankje in augustus . Hopelijk mag ik in september weer op het wachtbankje... Hier een leuk weekend gehad. Zaterdag nog even snel gewinkeld voor de laatste zomerkleding (aardig geslaagd ook nog ). Vandaag lekker aangerommeld en alvast onze kleine tent opgezet. Ja we hebben er 2 . De kleine is voor de tussenovernachting en het snel kunnen vertrekken. De grote zijn we nl wel 2 uur bezig om die af te breken en op te ruimen. Niet zo handig als je nog een eind moet rijden. We hebben nu besloten om niet te reserveren en gewoon op goed geluk te rijden. Wel al een aantal campings uitgezocht. Het is tegenwoordig bijna niet meer mogelijk om te reserveren. Ach ja we hebben de tijd om een mooie camping te zoeken. Zodra we in de auto stappen begint voor mij de vakantie . Fijne avond iedereen!
@ majorana hoop dat je ongie dan snel doorbreekt zal leuk zijn zit ik ook niet alleen op het wachtbankje Hihi @ boboke sorry wat betekent fm? Haha die ken ik nog niet @ Tamara wanneer is de jouwe dan? Gezellig ook op het wachtbankje Hihi spannend hè.dit is jou 2terugplaatsing toch? Van je 1ste poging of niet?
Kiarax fm= follikelmeting maw de echo waarbij ze kijken hoeveel follikels er gegroeid zijn . Sorry zit ondertussen al een tijdje op zp en dan leer je veel afkortingen kennen .
@ boboke haha ok tot nu toe zijn er 2 maar woensdag moet ik weer terug naar het ziekenhuis dus dan zal ik wel meer horen.
Boboke, lekker zeg. Nog een paar dagen werken en dan heerlijk vakantie. Even alle zorgen opzij en genieten met je man. Kiarax, als ik net zo ga als de eerste poging, dan heb ik rond 7-8 punctie. Morgen moet ik weer een echo maken. Ben benieuwd. Dit is de tweede poging. Eerste poging 1 embryo geplaatst en 1cryo, die niet goed ontdooit is. Deze keer heb ik veel meer last van het spuiten. Mijn buik puilt uit mijn broek van het vocht. Helemaal opgezet en iedere spuit doet zeer.. Volgens mij had ik vanmorgen een adertje geraakt. Heb inmiddels een zwart/paarse plek naast mijn navel.. Op naar een goed resultaat!!
Jeetje, taatje, wat vervelend. Die stomme hormonen ook. Hopelijk wordt het gaue minder. Morgen echo alweer! Spannend! Boboke, ik zal ns googlen op cranberrysap. Na het verhaal van veerle durf ik t niet puur te drinken. Slim, n tweede tentje. Wij overnachten meestal in n formule 1hotel. Idd duurt t veel te lang om even de grote tent op te zetten. Heerlijk, gaan en staan waar je wil! Slaap lekker allemaal!!
Hou dames, ben een tijd niet geweest maar weer volop in actie. Ik volg jullie ook weer... Mijn Icsi 2 was mislukt en heb eerst acupunctuur gedaan, krijg nu vrijdag mijn echo om te kijken of ik di 6 aug een cryo zou kunnen terugplaatsen... Spannend weer! Grtx Jan10
@ Tamara dan zitten we idd vlak achter elkaar zeg en ook op het wachtbankje spannend zeg. Op naar een mooie zwangerschap Laat even weten hoe je echo van vandaag is gegaan ben wel benieuwd zeg. En vervelend datje nu zo een last hebt van die spuiten zeg ik heb er tot nu toe geen last van.
@ jan10 Welkom terug Hihi En spannend hoor de terugplaatsing dan zitje net als wij in aug op het wachtbankje. Hopend op een mooie zwangerschap.
ha dames, ik heb zojuist een echo gehad. De dr zag iets van 23mm maar of het een follikel, of een cyste of een net gesprongen eicel is wist ze niet. Heel onduidelijk. Ik moest bloed laten prikken en ik hoor het vanmiddag. Weekend was heel zwaar. Mijn opa was al weken heel ziek maar ik was zelf ook niet fit waardoor ik hem niet kon opzoeken. Afgelopen dagen heb ik hem wel gezien en het was zo erg om hem zo te zien. Hij gaat ons in de komende dagen verlaten. Ik had zoiets niet eerder van dichtbij meegemaakt en ik vind het wel erg zwaar. @ boboke; klinkt wel spannend, op goed geluk een campingplek zoeken. Als je in de auto stapt begint de vakantie zeg je. Groot gelijk!! @ jan10: welkom terug! @ taartje: succes vandaag! Je punctie komt steeds dichterbij en dan komt er ook een eind aan het spuiten.
@ Minigirl Wat vervelend nieuws van je opa zeg en ook dat je hem niet kon opzoeken omdat je zelf niet in staat was om dat te doen. iemand verliezen is nooit een pretje heb het wel al jammer genoeg vaak meegemaakt vergeten doe je nooit maar je geeft het wel een plekje alvast heel veel sterkte. En wat vervelend dat je nog niet weet wat het is ivm je echo maar hoop dat het goed zit.
Goedemorgen, Voor een aantal meiden komt er weer een spannende periode aan, leuk hoor! @Kiara, spannend dat je punctie bijna is. Ik vind het nog lang duren als ik je uitslagen lees. Maar op naar woensdag de volgende FM! Ik vond de punctie echt meevallen, Heb alleen rustgevend pilletje geslikt, inwendige verdoving en pijnstilling geslikt. @Taatje, Balen dat je meer last hebt van het spuiten nu, niet zo fijn. Heb je ook meer last van bijwerkingen(ik bedoel vermoeidheid, wisselende stemmingen enz)? Succes met je FM vandaag! Spannend, ben benieuwd..... @Boboke, lekker de vakantie in zicht! Zalig hoor. Even lekker weg, ontspannen, relaxen en dan hopelijk weer met vernieuwde energie verder. Al zal de miskraam je ook nog wel bezig houden....... @Minigirl, hopelijk is het niet te laat geweest. Zou toch wel jammer zijn. Heb je nu spijt van je keuze om het te verzetten of kan je dat goed loslaten? Veel sterkte met het afscheidsproces van je opa, is een moeilijke periode. Take care! @Majorana, hopelijk breekt je menstruatie snel door zodat ook jij kan beginnen. @jan10, welkom terug! Spannend weer... moet je nog voorbereidingen/echo's voor je tp?
Jan10, welkom terug!! Wat spannend weer. Hoeveel cryo's hebben jullie? Ik duim dat alles goed zal verlopen. Kiara, ja super leuk!! Ik heb net echo gehad. 11 eitjes van max 9mm rechts en 17 eitjes van max 9 mm links. Alles groeit goed, en gelijkmatige groei. Heel goed dus. Vrijdag terugkomen. Ah, mini dat is niet prettig, zoveel onduidelijkheid. Hopelijk krijg je snel een goede uitslag. Heel veel sterkte met je opa, dat kan je er niet bijhebben. Elize, ik heb helemaal geen bijwerkingen verder. Gelukkig! Hoe gaat het met jou?
Wauw wat een mooi resultaat Taatje!!!! Hopelijk groeit het zo mooi door en ga je niet richting een overstimulatie. Op naar woensdag! Hier gaat het nog steeds niet zoals ik zou willen. Ik zit ook nog steeds thuis. De oververmoeidheid gaat nu iets beter, maar ik doe bijna geen energie op. Dus nu langzaam dat opwerken met behulp van de huisarts. Donderdag overleggen of ik eventueel ook naar de hoptonoom ga..... Mijn 2de ICSI komt alleen mss wel in het gedrang, je lijf moet toch in een redelijke conditie zijn. Maar ik heb nog 3 weken voor ik start dus ik hoop dat ik dan ben opgeknapt, anders een maand uitstellen
@ elise ja ben ook blij als ik de punctie heb gehad hoor. @ taatje wat een mooi resultaat al zeg Is jou punctie nog steeds rond de 7 de? Of nu toch eerder? Ik moet woensdag weer.haha wel grappig dat we maar 2 dagen schelen zeg.
Hoi even kort berichtje, volgende keer uitgebreider... Ik heb vrij echo en waarsch di 6 aug de cryo tp als t allemaal goed gaat. De eerste icsi poging hadden weigeren cryo's, nu 8! Afwachten hoe t ontdooien etc gaat... Succes girls