Veerle, ik heb al met al weinig last gehad van de progynova. Ik was ook een beetje huiverig om het te gebruiken, omdat ik alleen maar slechte dingen had gelezen. Maar het viel me nog wel mee. Op naar een mooi resultaat voor jullie ook.. Spannend weer he. Fisher, helemaal langs me heen gegaan, maar fijne vakantie!! Geniet er lekker van samen..
Dank je wel Tamara, een positief verhaal kon ik wel even gebruiken. Zit nu op 1 per dag wat in het normale schema moet tot dag 9 en da 4 dagen 3 per dag maar bij mij is het opgehoogd en moet ik al op dag 5, 2 slikken en daarna naar 3 per dag! Nog even volhouden en we zitten weer op het wachtbankje
Ik had hetzelfde schema.. Kan wat dagen verschil inzitten maar ik moest er ook 3 p/dag slikken, daarna weer twee. enz. enz. Super fijn, eindelijk weer actie na al die maanden. Ik ga lekker me bedje in, weltrusten!!
Hoi Veerle, Ik slik nu een week de progynova, heb weinig last, Misschien stelt t je gerust! Ik ga di voor de tp. Echo was goed vandaag... Succes! Gr. Jan10
Dank jullie wel Tamara en Jan10 Jan10, dinsdag al TP, wat heerlijk! Gaan we met vele op het wachtbankje. Fijne dag vandaag allemaal
@ taatje haha ja is idd grappig ik denk zelf dat dinsdag me punctie is maar morgen hoor ik het definitief dan. En dat pilletje progynova zegt mij niks. Wel goed dat jij ook veel follikels heb Hoelaat moet jij morgen naar het ziekenhuis? Ik om half 9 Ben nog steeds bang voor de punctie.
Jan10, goed nieuws! Op naar een plakkerd! Kiarax, het valt waarschijnlijk reuze mee. Probeer te ontspannen, vaak gaat het dan iets makelijker. En vraag anders wat extra pijnstilling. Mijn eerste 2 zonder waren best ok. En voor je het weet is het weer voorbij!
Oh ja, ik had ook wel hele lieve verpleegkundigen, die soort van meepuften als het wat vervelender werd en meehielpen ontspannen. Ik verwacht dat je met een minuut of 10 weer klaar bent!
Jan10, wat fijn dat de echo goed was! Op naar dinsdag, op naar een plakbeeb. Succes!! Kiara, ik moet 12.15 naar het ziekenhuis. Ik denk dat mijn punctie woensdag/donderdag is. Het duurt inderdaad niet zo lang. Probeer er gewoon ontspannen naar toe te gaan.
Lieve dames, Ik wens jullie voor de komende tijd veel kracht sterkte en al het goeds met alle behandelingen. Mijn duimen zullen blijven draaien en ik hoop op mooie positieve resultaten. De komende 3 weken ben ik namelijk heerlijk op vakantie in Toscane! Liefs pipsqueak
Pip, dank je wel, lief van je. Ik wens je ook een fijne vakantie! Kiara, ik was heel angstig voor de punctie maar ik vond het achteraf wel meevallen. ik kreeg een roesje en pijnstilling en dat was prima. Het schijnt dat ik praatte alsof ik 4 glazen wij op had Later was ik ook alles vergeten. Het was ook best wel snel weer voorbij.
@ pip fijne vakantie. @ minigirl ja je maakt je druk omdat je niet weet wat je te wachten staat, dat heb ik tenminste. @ allen net terug van ziekenhuis ik heb nu 23 follikels waarvan 2 kleintjes en derest rond de 17 De punctie is waarschijnlijk woensdag Ik hoor het vanmiddag. Mijn slijm was nu te dun zat op 5 mm terwijl 2 dagen geleden op 9 mm dus moest bloedprikken en hoor vanmiddag hoe en wat. Fijne zondag allen.
Hoi meiden, even snel ego. Het is weer goed gegaan. 14 follikels rechts, 17 follikels links waarvan er 11 goed groeien. Donderdag / vrijdag punctie. Extra injecties om eisprong uit te stellen, dosis verhoogd om ze goed te laten groeien. We zijn weer blij!
@ allen ik ben net gebeld door ziekenhuis en ik heb dinsdag me punctie dat staat vast.. Pfffff spannend hoor
@ all de behandelingen gaan nu weer snel. Voor iedereen die aankomende week punctie hebben of een tp veel succes mijn duimen draaien voor mooie scores en daarna positieve testen. Hier al bijna op de helft. Het gaat snel allemaal. Ik weet niet meer wie er naar vroeg maar hier zijn we na de 2e icsi met maar 1 matige emmy zwanger geraakt. Bij de eerste keer hadden we 2 cryo's maar die ontdooiden niet goed voor een tp. Knuff
Wat gaat het allemaal plots snel. Paar weken terug leek het wachten op een startsein nog eeuwig en nu zitten er over een paar dagen alweer twee op het wachtbankje en gaan er meerdere volgen. Gezellig! En miepje bij jou gaat het ook snel. Bijna op de helft. Heerlijk! Pip, hele fijne vakantie. Als je terug bent hopen wij een hoop goed nieuws te mogen brengen. Kiarax, vanavond dan pregnyl zetten en dan helemaal geen spuiten meer dat is heerlijk maar wel wennen en dan over twee daagjes zit de punctie er al weer op en hebben we hopelijk een hoop mooie eicellen en bevruchtingen!! Ik ga voor je duimen dat alles meevalt!