@ veerlev ja de pregnyl moest ik gisteravond om 21:00 uur zetten. En morgen 08:15uur al de punctie nou ik ga het ervaren ben benieuwd De terugplaatsing is leuker dan gaan de 2 spannende weken in hè. We zitten zo met ze alle op het wachtbankje leuk toch.
Kiara, spannend!!! Hoe voel je je verder? Heb je last van het aantal eitjes haha.. Ik heb 2x een orgalutran injectie moeten zetten. Wat een rotzooi is dat. Jeukt en ben er best misselijk van. Laat die punctie maar komen. Hoe gaat het met de rest, nog ontwikkelingen?!?
Kiarax, zeker gezellig met z'n alle op het wachtbankje. Maakt het wachten wat dragelijker vond ik de vorige keer. Toen waren er andere net eerder op het bankje en kun je eerst hun dgn aftellen en zo komt jou dag ook steeds dichterbij. Succes alvast voor morgen!! 8.15u moesten wij ook. Weinig tijd om zorgen te maken en je slaapt nog half
Kiarax, geniet van je spuit-vrije dag vandaag!! En morgen om deze tijd lig je al weer lekker thuis op de bank waarschijnlijk, dan is het al weer achter de rug! Veerle, is zeker fijn, met meer op het wachtbankje! en het wordt inderdaad gezellig druk zo te lezen . Is het bij jou nog een beetje te doen, niet te veel last van de bijwerkingen? Taatje, de cetrotide die ik ben gaan spuiten is net zo'n rotspul.. Als ik nog even mijn klaagmodus aan mag zetten: Van mij mag het ook wel weer wat koeler worden. Ben het een beetje zat aan het worden. Misselijk, moe, spuiten staat me op de een of andere manier enorm tegen ineens en behoorlijk chagrijnig. :x fijne combi, hormonen en warmte... Maar goed, genoeg geklaagd (al lucht het wel even op). morgen eerst naar de echo, en dan horen we weer verder. mijn punctie zal vermoedelijk vrijdag of zaterdag worden. Ben ook wel weer blij als die achter de rug is... Jan10, jij hebt morgen je tp he? Heel veel succes!! Kiarax, ook heel veel succes morgenochtend!! Fijne dag allemaal!!
Marjolein, klinkt helemaal bekend. Ik vind deze ronde ook moeilijker om te spuiten. Heb inmiddels overal blauwe plekken en gaatjes hahaha. Wat heb jij snel de punctie ook. Zitten we echt met zijn alle op de bank..
@ taatje ik voel me wel goed hoor, alleen beetje moe enne ja ik voel ze wel.,weet jij nu al defenitief wanneer je punctie is? @ veerlev echt leuk ja hoop op veel zwangerschappen deze periode. @ majorana dankjewel ik ga het op me af laten komen.
Ohh Marjolein zo herkenbaar. Overdag voel ik me nu nog best goed omdat ik alleen 's avonds slik maar als ik 's avonds misselijk wordt en het is warm dan wordt ik erg chagerijnig. Morgen begin ik met twee maal daags slikken dus van mij mag de kou wel ff komen (a) Verder gaat het hier nog wel goed. Hopelijk over 13 dgn TP. Jan10 succes morgen met de TP, hoop dat alles goed gaat. Marjolein jij succes met de echo en duimen op niet teveel maar wel een mooi aantal eitjes En Kiarax, heeeel veel succes met de punctie. Op naar een hoop mooie zwangerschapstesten.
Kiarax succes morgen met de punctie! Hopelijk een mooi aantal eitjes Marjolein vervelend dat jij ook al zo problemen hebt met spuiten deze keer. Lijkt me ook niet prettig met dit weer al die klachten . Zal dan toch wel door de warmte komen denk ik. Gelukkig voor jullie wordt het de komende dagen koeler en regenachtig . Ben benieuwd naar je fm morgen. Tamara einde is in zicht, nog even volhouden. Jij hebt vandaag toch ook echo gehad? Hoe zag t eruit? Al een punctiedatum? Sterkte met de laatste loodjes. Veerle het komt nu ook dichterbij voor jou . Hopelijk snel minder klachten. Jan10 succes met de tp morgen. Pip fijne vakantie! Fisher gelukkig voelt je mannetje zich weer beter. Jullie ook een fijne vakantie! Minigirl gecondoleerd met je opa. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Miepje het lijkt echt supersnel te gaan bij jou, al bijna op de helft . Fijn dat alles goed gaat. Wij zijn op t moment erg druk met alles nog voorbereiden voor de vakantie en een heleboel andere zaken waar we niet aan toe zijn gekomen, dus heb niet zoveel tijd om te reageren . Wel nog goed nieuws voor mijn portemonnaie, mijn auto was uiteindelijk 1 klein contactje wat stuk was dus de reparatie valt gelukkig een stuk goedkoper uit dan verwacht. Kunnen we weer leuke dingen van doen op vakantie . Ik weet niet of ik nog tijd heb om te reageren voor we vertrekken woensdag dus ik wil iedereen die in de komende tijd een punctie of tp heeft heeeeeeel veel succes wensen en sterkte met die killing wachtweken!!! Liefs Boboke
Kiara. succes morgen!!! OP naar een top resultaat.. Veerle, valt de progynova je mee? Marjolein, heel veel succes morgen. Boboke, hele fijne vakantie! Geniet ervan. Hopelijk ben je straks helemaal opgeladen. Ik heb iets heel doms. Ben de menopur vergeten op mijn werk. Heb vanmorgen wel gezet maar voor vanavond heb ik dus niets. Hoop dat het niet zoveel uitmaakt, maar snap nog steeds niet, dat ik het vergeten ben.
Tamara zit er geen apotheek waar je het nog kan halen? Er is altijd een noodapotheek, misschien bij het ziekenhuis? Bij ons is die nl tot 10 uur 's avonds open. Hopelijk lukt t nog. Succes
Oei, das wel lastig tamara... Ik zou er wel even achteraan gaan, denk ik... Ik kan je er helaas niet aan helpen. Hopelijk lukt t nog! Boboke, ook ik wens je een hele fijne vakantie! Hopelijk kun je weer even helemaal opladen en met elkaar genieten. Ik laat morgen nog even weten hoe t gegaan is. Fijn dat het zo herkenbaar is , nou ja, niet zo fijn voor jullie natuurlijk.. Als het goed is wordt het in ieder geval weer wat koeler, de zwarte wolken begonnen zich hier al aardig te verzamelen... Liefs, Marjolein.
Ohh Tamara, dat is balen. Het zal vast niet heel veel uitmaken maar dat weet je nooit zeker. Bij mij gaat het tot nog toe best goed met de progynova, morgen dosis verhogen, ben benieuwd Boboke, fijne vakantie. Even lekker tot rust komen en genieten van elkaar.
Jan10 succes morgen meid. Goed broeden!!! Kiara nogmaals succes... Fijn Veerle, dat je er zo weinig last van had. Dat had ik zelf ook niet. Pfieuw, ik heb het ziekenhuis gebeld. Ja mevrouw, u moet echt Menopur zetten vanavond. Alleen kunnen wij je er niet aan helpen. Gelukkig heb ik mijn collega toch te pakken gekregen, en ben ik net op en neer naar Den Haag gereden. Injectie gezet, ik uitgestrest... Heb echt fijne collega`s..
@ allen nu dat de punctie dichterbij gaat komen ben ik echt heel zenuwachtig hoop zo dat het niet teveel pijn doet Soms lees je echt horror verhalen over de punctie ben blij als het achter de rug is hoor pffffff
Kiarax, probeer er niet te veel aan te denken. Je leest over het algemeen alleen de hele slechte ervaringen. Het zal best wel meevallen! We denken allemaal aan je, morgen, hopelijk is dat een beetje tot steun. En anders gewoon de hand van je mannetje fijnknijpen . Oef, gelukkig, tamara, dat t gelukt is! Goed dat je gebeld hebt! Fijn dat t alsnog meevalt, veerle, blijft dan altijd wel spannend, om t op te hogen.
Goeiemorgen allemaal! Of het het cranberrysap is geweest of het warme weer weet ik niet, maar het gaat hier als een speer! Ze telde er 7 en 5 (links en rechts kan ik nooit onthouden) en BMS was 11, dus al heel erg mooi! Verder een van 23, en 3 van 19, dus ze vertelde me ook meteen maar dat ik al klaar was voor de punctie! Had ik niet helemaal op gerekend, maar goed, dan hebben we dat ook maar weer achter de rug. Dus dat gaat donderdag gebeuren, spannend!!!!! Marcella en Jan10, hoe is het met jullie?
@Kiara, je hebt het achter de rug nu, hopelijk is het meegevallen!! Op nar een prachtig resultaat! @Marjorana, wat goed! Je gaat als een speer. Op naar de punctie donderdag. @Taatje, fijn zulke collega's! Jij ook weer gerust. @Boboke, fijne vakantie!!!! @Veerle, ook voor jou komt het weer dichterbij, leuk weer he. @Mini, hoever ben jij nu? (sorry ben het even kwijt) Hier gaat het gelukkig steeds beter. Erg fijn gevoel. Ik heb een goed opbouwschema qua bewegen en sporten en dat werkt echt! Volgende week dinsdag voor het eerst naar de haptonoom, dus ik ben benieuwd. Donderdag eerst weer mijn infuus (remicade) met medicijnen, en even een weekendje rustig aan doen. Op naar weer werken, en weer back to normal!
@ allen net terug ben heel moe nu Ik vond het geen fijn gevoel was ook erg gespannen Ik heb 14 eitjes die rijp waren dus vind dat geweldig nieuws
Had trouwens ook nog om die inbrengbuisje gevraagd hadden ze daar niet meer enig idee waar ik ze dan kan halen