Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ majorana de apotheek had ook geen inbreng ding meer voor de utrogestan

2. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Moet ik even kijken of ik hem nog heb en evt opsturen?

3. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    Ja als je dat zou willen doen graag

4. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Geen probleem, ik zal zo als ik thuis ben even kijken.

5. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Kiara, ik kan het ook aan mijn zus vragen. Ze is apotheker maar heeft vakantie deze week. Hoor je het wel, a.s maandag.

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Even snel vanuit ons hotelletje in Frankrijk. ..

Kiarax super mooi resultaat hoor, nu duimen voor veel bevruchtingen en n mooie emmy voor de tp!

Marjolein heel veel succes morgen! Gelukkig dit keer niet zo veel als de vorige ;)

Tamara voor jou heel veel succes vrijdag!

De rest weet ik zo uit mn hoofd ;):)

Ego. Mijn dag begon niet echt lekker...ik had om 9 uur nog n afspraak bij de gyn, eigenlijk om n verwijzing te vragen voor DD, maar werd direct ook controle. Vond ik wel fijn omdat ik nog steeds bruine afscheiding heb. Wat blijkt..zit er toch nog iets in mn baarmoeder! Hij kon moelijk zien wat het was dus nu krijg ik 26 aug een hysteroscopie. Mocht ik al eerder ongi krijgen dan echo laten maken of het er goed uitziet zodat de cryo-tp kan plaatsvinden. Hier baalden we natuurlijk wel van, ben dan alweer 6 weken na de mk. Maar dat was nog niet alles...had daarna ook nog n afspraak bij de kaakchirurg omdat er een bult (je) zit bij mn tandvlees waar ik mijn behandeling heb gehad. En ja hoor weer n fistel! Antibiotica gekregen en n afspraak voor na de vakantie 27 aug voor controle en waarschijnlijk weer opensnijden. Aangezien dit de derde keer wordt is de kans groot dat die eruit moet en een implantaat erin. Het ergste vind ik nog dat hierdoor de tp misschien maanden uitgesteld moet worden :(.
    Oh en om t compleet te maken heb ik ook nog n ontsteking onder mijn voet waarvoor ik ibuprofen 600 moet slikken. Ik voel me nu echt zo'n wrak, van boven tot onder is er wel wat.
    Jullie begrijpen dat dit geen leuke start was. Maar ja nu eerst 2 weekjes genieten en daarna zien we wel verder.

7. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    He bah, boboke, t zit je ook echt niet mee. Hopelijk slaan de antibiotica aan en heb je er niet te veel last van. Kun je wel een beetje alles vooruitschuiven en van je vakantie genieten? Ondanks de tegenslagen wordt het hopelijk toch een hele fijne vakantie!

8. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ majorana had je hem nog kunnen vinden?

@ boboke wat naar allemaal voor je echte tegenslagen zijn dat en ook achter elkaar nou doe rustig aan komt echt wel goed met je.

9. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Kiarax, ik heb hem waarschijnlijk al een keertje opgeruimd, kon hem nergens meer vinden, sorry..
    Was er van overtuigd dat hij nog in de kast lag, maar blijkbaar toch niet.

10. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ allen heeft iemand na de punctie ook last gehad van een soort steken in je buik?
    Lig nu nog steeds in bed van die pijn.

@ majorana maakt niet uit toch bedankt.

11. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Jeetje boboke, het zit je niet mee zeg. Heel veel sterkte en ik hoop dat je ondanks alles, toch van je vakantie kan genieten..

12. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ allen morgen heb ik een terugplaatsing er is een bevruchting.
    Morgen hoor ik ook hoeveel er nog meer zijn.
    Ben super blij

13. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Boboke, jeetje meid, je krijgt wel alles tegelijk voor je kiezen! Een dikke knuffel!

@kiara, eerst: Jeej!!! Superfijn!
    En over de last; ja, ik had het ook. Pas op de dag van de tp voelde ik geen pijn meer. Wel nog een raar vervelend gevoel, en snel moe, maar geen pijn meer. Hoop dat het bij jou ook zo is!

Tamara; geniet van je rustdagje :)

Marjolein: toitoitoi! Hoe laat moet je/hoe is het gegaan?

14. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Fijn, kiarax!!! Hopelijk ook mooie ceyo's voor achter de hand!

@Sylvia en allemaal, ik lig nu bij te komen :)
    viel me reuze mee. Ze begon zelfs over of ik morfine wilde, had ik niet verwacht. Uiteindelijk niet eens nodig gehad. Was best goed te doen. Nu afwachten hoeveel eicellen....

15. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Hier goed nieuws, 15 eicellen!! moet nu ook wel weer aan de knikkers... Nu ga ik lekker vanmiddag helemaal niks meer doen, lekker op de bank hangen.

16. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Boboke, dikke knuffel. Wat een hoop pech heb je toch. Hopelijk kun je het allemaal een beetje loslaten tijdens de vakantie en lekker genieten van elkaar en de zon.

Kiarax, gefeliciteerd. Wat fijn, morgen een TP!

Majolein, voor jou ook super nieuws. 15 eitjes is een mooi aantal. Alleen balen dat je toch aan de knikkerbollen moet. Zitten we straks toch allemaal weer aan de utro.

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Boboke wat een pech heb je. Hopelijk kan je je zorgen even aan de kant zetten en lekker genieten.

Marjolein je. hebben we straks 3 broedkippen naast elkaar op het bankje

18. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    @ kiarex wat fijn morgen tp nu maar lkkr gaan plakken emmy. Ook ik had bij de 2e punctie last van sreekjes in mijn buik en dit ging door tot iets na de tp ook had ik bij de 2 x meer bloedverlies na de punctie de eerste x overgens helemaal niet.

@ marjolein wou goede score nu hopen op mooie bevruchtingen en natuurlijk een plakker.

@boboke het zit je niet echt mee knuff van hier en ik hoop dat alles snel opknapt zodat ook jij weer verder kan voor je kleine wonder.

Hier word ik me steeds bewuster van de bewegingen van ukkie die is lkkr aan het rond buitelen in mijn buik. Heb nog nooit zoiets aparts gevoelt het valt ook niet uit te leggen en ik hoop dan ook dat jullie snel zullen begrijpen wat ik bedoel.

Knuff

19. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Miepje wat fijn! Wat een bijzonder gevoel! En al weer bijna 20 weken, wat gaat dat snel!

20. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Marjolein dat is een topscore!

Kiara succes meis, we zitten dus dicht bij elkaar allemaal..
    Spannend! Mag jij ook na 15 dgn testen?

Gr. Jan10

Deel Deze Pagina