Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Jan10, hoe gaat t met jou? Jij zit al in de wachtweken, he? Spannend hoor!

2. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ Jan10 ik moet 21 aug naar het ziekenhuis en gaan ze daar me bloed testen en hoor ik smiddags of ik zwanger ben
    Dus echt spannend.

@ miepje dankjewel ja die steekjes zijn echt vervelend ben blij als ik weer de oude ben ik eet ook heel weinig krijg er buikpijn van.

@ taatje veel succes vandaag hoop op veel eitjes.

@ majorana hoe voel jij je nu na de punctie?

@ Sylviabobo ja heel irritant die steken enzo heb ook steeds buikpijn en ben nu beetje misselijk.
    Geeft echt een impac op je lichaam die punctie.

@ Veerle dankjewel meid jij volgt ook snel nu hè.

3. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Kiarax, ben benieuwd of je je ervan kunt weerhouden om zelf te testen voor de 21e ;):D

Ik voel me eigenlijk prima, wat ook wel lastig is op een bepaalde manier, want dan ga je al snel te veel doen... Gelukkig heb ik verder geen zwaar werk, maar ik heb mezelf voorgenomen om vanmiddag lekker vroeg weekend te gaan vieren. En nog wat van de cranberrysap te halen ;). Die van de spar was eigenlijk best lekker!

4. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Hallo dames, ik lees allemaal positieve berichten dat het bij iedereen tot nu toe goed gaat gelukkig !

@boboke bij jou iets minder zag ik : ( heel vele beterschap je hebt het maar goed te pakken zeg allemaal!

ben erg benieuwd wie deze ronde de gelukkige zijn (uiteraard hoop ik iedereen natuurlijk!) ik lees met spanning telkens mee nu begint het eindelijk een beetje op te schieten..

hier niets bijzonders me man en ik hebben besloten even een korte vakantie in te lassen naar zijn thuisland Turkije dus even 8 daagjes genieten van de natuur .. over 2 weken heb ik de geslachtsecho ik ben erg zenuwachtig en benieuwd wat het nu zal worden al heb ik het vermoeden dat het een meisje is

nou heel veel succes iedereen en hopen op vruchtbare weken!! veel liefs

5. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Miepje, wat klinkt dat toch bijzonder. Ik hoop dat wij het binnenkort allemaal snel ook mogen voelen. Lijkt me prachtig.

Jan10, hoe gaat het met jou na de TP?

Marjolein, doe rustig aan hoor, bij mij kwam de pijn pas een dag later, waarschijnlijk omdat ik toch te snel ben gegaan.

Shereen, heerlijk even 8 dagen Turkije. En daarna een spannende echo. Ben benieuwd of je gelijk hebt met een meisje ;).

Hier gaat het met de progynova eigenlijk nog best goed. Slaap veel en heb wel last van mijn buik maar verder eigenlijk weinig te klagen :D. Het enige lastige vind ik dat wij het ditmaal niet aan iemand verteld hebben. We willen zo graag onze ouders positief verrassen en iedereen melden het door waar wij niet blij mee waren. Alleen heb ik een erg goede band met mijn moeder en is het lastig niks te zeggen ;). Mijn broertje weet het wel, moest het echt aan iemand kwijt en hij kan goed zijn mond dichthouden :p

6. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ Allen net terugplaatsing gehad ging vrij snel en makkelijk.
    van de 14 eitjes waren er 11 bevrucht was een goede score zei ze
    nu afwachten welke er in de vriezer kunnen dat krijg ik over ongeveer 2weken te horen.

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik heb vanmorgen mijn punctie gehad. Viel me alles mee. Lig nu lekker op bedje, beetje bijkomen. We hadden 9 rijpe eitjes, horen morgen of er een bevruchting heeft plaatsgevonden.
    Ik reageer morgen even wat uitgebreider..

Fijne avond allemaal!

8. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    kiara en tamara: jeej! :)

9. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Shereen, geniet van je vakantie, heerlijk! Ben benieuwd of je gevoel juist is! Spannend!

Veerle, is wel lastig als je er niet veel over kunt vertellen, ik zit ook een beetje in dat schuitje. Zou zo leuk zijn om ze te kunnen verrassen.. Maar daarom is dit forum juist ook zo fijn, met elkaar kletsen en je verhaal kwijt kunnen.

Kiarax, lekker broeden op t bankje naast Jan10 en taatje en ik en veerle volgen je snel!

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Als je in de nachtdienst zit mis je vanalles.
    Tamara super 9 eitjes. OP naar de bevruchtingen.

Marjolein lekker broeden evenals Xiarax

Shereen lekker genieten van de zon

11. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi meiden,

5 eitjes zijn er bevrucht. A.s maandag hebben we weer een terugplaatsing.. Super blij!!

12. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Goed nieuws, taatje!!! Op naar een plakker!!

Ik ben net terug uit het zh, we hadden 6 bevruchtingen en er is er eentje teruggeplaatst! Nu hopen dat ie lekker blijft zitten. Overigens heb ik -even afkloppen- nog geen last van bijwerkingen van de utro, hopelijk blijft dat zo.

13. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Even snel vanuit Italië:
    Ik lees allemaal superberichten over puncties, bevruchtingen en terugplaatsingen. Zet hem hem op dames, ik blijf voor jullie duimen!

Liefs pipsqueak

14. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Dank je pip! Geniet van het zonnetje daar!

Wederom voor ons geen cryo's - maar ik was er al op voorbereid na de vorige ronde. Hopelijk hebben we ze niet nodig.

Hoe gaat het met iedereen?

15. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Majorana lijkt me toch een tegenvaller voor je maar zoals je zelf zegt hopelijk is dat helemaal niet nodig en krijg je een plakbeeb!! Zouden we bij het lijstje geen test datums voor jullie erbij kunnen zetten want ik ben enorm zenuwachtig voor jullie.. klinkt misschien gek omdat ik jullie niet persoonlijk ken!

16. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Hihi, shereen, wat grappig! Niet zenuwachtig zijn hoor, jij moet lekker genieten! Maar wel heel lief dat je zo meeleeft!
    Mijn officiele testdatum is 26 aug, taatje ook en kiarax 21 aug. Veerlev de 30e (onofficieel ;)). Ik zal morgen even t lijstje aanpassen, daar waag ik me niet aan via dit apparaatje...

Slaap lekker allemaal!
    Liefs, Marjolein.

17. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Taatje, Kiarax en Marjorana: wat fijn dat de punctie en TP goed is verlopen. Ik duim voor jullie op een plakkend embryo!!

@ Marjorana: ik begrijp je teleurstelling, natuurlijk hoop je op cryo's. Waarschijnlijk hebben ze nu wel al de mooiste embryo teruggeplaatst. Hopelijk heb je de cryo's dan ook niet direct nodig. Dat zou heel mooi zijn.

@ Veerle, jij hebt vandaag een echo toch? Ik ben benieuwd!

Ik heb morgen een echo. Deze keer is de echo niet op cd10 maar cd 8 zodat we hopelijk niet weer een eisprong missen.

18. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Mini, fijn dat je morgen al echo hebt! En idd fijn dat t wat eerder is dan laatst....
    Heel veel succes morgen!
    Veerle, hoe ging jouw echo?

19. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    In afwachting om te starten:
    Elise75 -- 1ste kindje -- 18 aug starten spuiten decapeptyl, op naar ICSI2
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2/cryo 1 -- september weer aanmelden
    Meisje1977 -- 1e kindje
    Fisher -- 1e kindje -- ICSI 1 mislukt, 4 cryo's,
    Minigirl -- 1e kindje -- IVF1

Onderdrukkende fase (lange protocol):

Stimulerende fase:
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF 1/cryo, 13-08 echo, 18-08 TP?

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD:
    Jan10 -- tp 6-8, testdatum ..
    Kiarax29 -- 1ste kindje -- ICSI1, punctie 6-8, tp 9-8, testdatum 21-8
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI2, punctie 8-8, tp 11-8, testdatum 26-8
    Taatje84 -- 1e kindje -- IVF2, punctie 9-8, tp 12-08, testdatum 26-8

Zwanger:
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger --
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger --
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger -- 7/5 echo
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger--14/5 echo
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Poekies -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 14/5 echo
    Miepje1985 -- 1e kindje -- ICSI 2 -- zwanger 30/5 echo
    Christina90 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger
    Shereen1987 -- 1e kindje -- IVF1 -- zwanger

Van het wachtbankje afgevallen:

Miskraam
    Boboke--1ste kindje--IVF 1 MA 12+3, hartje gestopt op 9+2

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Even n snel berichtje uit het zonnige zuidfrankrijk!

Kiarax, Tamara en Marjolein super fijn dat jullie allemaal n goede tp gehad hebben. Nu weer spannende weken! Duim hard voor jullie mee.

Minigirl en Veerle hopelijk voor jullie ook snel n mooie vriesbeeb in je buik.

Ik lees wel regelmatig mee, maar reageren met telefoon is nooit zo handig.

Hier heeft is mijn menstruatie gekomen, heerlijk op vakantie met 34º !!!! Voor de rest blijf ik wat sukkelen met mijn gezondheid maar dat mag de pret niet drukken. Genieten van de tijd samen.

Voor iedereen die ik niet geniemd heb sorry, geheugen als n zeef....

Liefs Boboke

Deel Deze Pagina