Minigirl, heel veel succes morgen. Ik ben benieuwd!! Boboke, hele fijne vakantie. Heerlijk 34 graden, kom lekker bij van alles. Ik zit lekker te broeden, op naar een knaltest...
Boboke lekker met dit warme weet. Maar is voor een goed doel. Minigirl succes morgen. Wederom weer spannend. Ik lees mee maar heb niet zoveel te melden
Boboke ondanks de wat mindere dingen toch fijn dat jullie zo lekker saampjes even kunnen genieten en bijkomen!
Pip en boboke, fijne vakantie daar in het zonnige italie en frankrijk. Heerlijk. Hier idd gisteren echo gehad. Mijn BMS is 6,9 dus als mijn cryo goed ontdooit heb ik zondag een TP. Spannend. Straks als ik op de laptop zit trouwens nog een grappig verhaal maar dat lukt niet op mijn telefoon Minigirl, succes vandaag met je echo. Hoop dat we snel samen kunnen aansluiten bij Marjolein, Kiarax en Tamara. Op naar 5 plakbeebs. Shereen, wat lief dat je zenuwachtig.voor iedereen bent. Ik ben.het juist irts minder met jou als succes verhaal voor cryo's . Maar voor de andere damea zenuwachtig ik gewoon rustig met je mee
@veerlev ik duim voor je dat je emmy goed ontdooit en dan van af zondag net als de andere dames lekker broeden en op naar een knaltest. Vanmiddag 17:00 de 20weken echo super veel zin in. Knuff
Miepje, wat spannend en leuk de 20 weken echo al! Minigirl, hoe ging jou echo? Wij hadden gisteren de echo en daarna moest ik mijn progynova slikken. Nu was ik die kwijt dus ik in paniek snel naar huis om daar te zoeken en mijn vriend alvast naar mijn ouders. Omdat wij mijn ouders niks willen zeggen dit keer en willen verrassen als het goed gaat had ik gezegd dat we naar de bouwmarkt waren geweest en mijn vriend wist dit verhaal. Echter thuis aangekomen kon ik mijn medicijnen niet vinden en belde ik hem op. En tijdens het telefoneren was mijn vriend helemaal vergeten erop te letten wat hij zei. Dus ik kom bij mijn ouders, kijkt mijn moeder me lachend aan, en hoe was het bij de bouwmarkt, wat is de dikte van de plank geworden . dus mijn ouders maar even verteld hoe het zat. 's Avonds belt mijn vriend zijn ouders om de auto te lenen voor zondag. Vraagt zijn vader waarvoor. De bouwmarkt . Hoe laat wil je hem dan lenen. Nou tussen 10 en 12. Is het antwoord van zijn vader, dan zijn de bouwmarkten nog dicht dus ik zou later gaan. Mijn vriend verschrikt en ik kwam niet meer bij van het lachen. Maar zijn ouders weten nog van niks De volgende ronde vertellen we het maar weer gewoon, want dit is ook niet heel praktisch
@ Kiarax: wat fijn, 7 cryo's!! Gefeliciteerd! even ego: vandaag een echo gehad. Weer geen dominante follikel Maandag weer een echo. De dr denkt dat ik nog aan het begin van de cyclus zit (cd 3 ipv cd 8). Ik was voor de zekerheid 8 dagen geleden begonnen met tellen. Ik heb nu al 3 echo's (waarvan 2 x vorige cyclus) gehad zonder een dominante follikel. Ik ben bang dat er geen follikel ofzo meer groeit bij mij
Kiarax, heerlijk nieuws!! Hopen dat je ze voorlopig niet nodig hebt. Minigirl, wat balen zeg. Hopen dat je binnenkort wel een dominante follikel hebt. Even weer wat vertrouwen terug kunnen krijgen in je eigen lichaam. Sterkte de komende wachtdagen
Even ego. Voel me nu echt zo k.u.t!!!! Het is gewoon alsof ik opnieuw n miskraam heb vandaag. Waren n leuk dagje weg en op de terugweg krijg ik erge buikpijn. Was nog anderhalf uur rijden. Dat heb ik niet gehaald...Zit nu al bijna 2 1/2 uur op de wc van de camping:'(. Er lijkt geen einde aan te komen. Ook net als bij de miskraam grote stolsels. Verknalt ook nog eens onze vakantie :'(
he wat vereveldn Boboke. Je kan er idd zo naar van zijn. Sterkte hopelijk kan je vannacht een beetje slapen
Minigirl wat balen. Hoop dat je vroeg in je cyclus zit, en dat je de volgende keer wel wat zal zien. Maar is dan wel even een baalmoment. Veerle, wat n verhaal.... Voordeel is wel dat je niet meer overal omheen moet praten.. Kiarax, super zeg! Miepje, hoe was het???
Jeetje Minigirl, wat vervelend. Dan lijkt het wel of er totaal geen schot in de zaak zit. Succes nog even, op naar goede resultaten. Boboke. jeetje het zit je niet mee zeg. Heel veel sterkte. Dikke knuffel.
Wat leuk en spannend weer dat er zoveel op het wachtbankje zitten!!! Ik ga echt mega duimen dat jullie allemaal prachtige plakbeebs hebben hoor!! Ik heb wel mee gelezen maar merkte bij mezelf ook een soort afstand omdat ik een keus moest maken. Maar ook even rust en ruimte nodig had om het aan de ene kant los te laten en aan de andere kant te voelen hoe het gaat..... Maar de kogel is door de kerk en ik ga zondag starten met mijn iCSI2!! Ik wordt er blij van, en het geeft me energie! @Mini, wat balen dat het zo loopt en dat je het vertrouwen even kwijt bent. Hopelijk is er maandag wel een dominante follikel te zien! @Boboke, wat sneu... en wat onwijs balen... Dit heeft toch wel een erg lange nasleep.... heel veel sterkte en een dikke knuf! @Kiara, dat is een mooi aantal!!! @Marjorana, weer geen cryo's, wel bijzonder en lijkt me toch wel een beetje balen.... @Veerle, soms kan de verassing leuk zijn, maar als je er zoveel omheen moet draaien, hahahaha Mijn beste vriendinnen, familie en 2 collega's weten het hier ook... ik zou echt gek worden, ik ben zo een open boek normaal gesproken. @Miepje, weet je wat het wordt? en hoe was de echo verder?
@all we weten het zeker het wordt een prachtige baby en blijft een verrassing. @boboke gatsie wat naar hoop dat je je snel beter voelt. Knuff
Boboke wat een ellende. Hele dikke knuffel. Hopelijk doet een goede nachtrust wonderen en kun je morgen weer een klein beetje meer genieten van je vakantie