Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Wat ligt vreugde en verdriet weer dicht bij elkaar als ik jullie
    Verhalen zo lees...

Ik zit nog volop de wachtweken. Had 6e tp, mag 21e pas testen (15 dagen na tp) pffff
    Ik heb sinds vana erg(!) hoofdpijn, word ik erg onzeker van...
    Ma ga ik paar dagen weg, dus wil toch proberen ma een vroegtest te doen, dit is dan 13 dagen na tp, moet toch kunnen?

sterkte met wachten voor mijn medewachtbankzitters
    Grtx

2. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Jee Boboke, wat is ddat ontzettend rot zeg, ik hoop dat je je intussen al weer wat beter voelt. Op deze manier kun je er ook geen afstand van nemen.. Hele dikke knuffel!!

Elise wat fijn dat je weer gaat starten en dat je je er goed bij voelt! Fijn!
    Dat van die cryo's snap ik ook niet en is zeker balen. Hopelijk heb ik ze niet nodig maar het geeft wel wat meer rust als je wat achter de hand hebt...

Jan10, lijkt mij dat dat wel moet kunnen....

3. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Elise, wat goed dat je weer gaat beginnen!! Heel veel succes. Op naar een mooi resultaat.

Miepje, hihi spannend hoor... Lekker genieten. Leuk dat je nu gericht kan kopen ook.

Jan10, spannend. Zitten nu echt met een hoop meiden dicht bij elkaar.
    Veel plezier aankomende dagen. Even je zinnen verzetten.

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miepje fijn dat de 20 weken echo goed was. Willen jullie zelf ook niet weten wat t wordt?

Zal vast wel iemand vergeten zijn, maar kan niet teruglezen op telefoon...

Liefs Boboke

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Dank jullie wel voor jullie lieve en steunende reacties, doet me goed.
    Vannacht gelukkig goed kunnen slapen en vandaag gaat t al beter. Nog wel wat slapjes en lichte buikpijn. Nog n dagje rust en dan hopelijk morgen weer leuke dingen doen.

Elise super fijn dat je je weer goed genoeg voelt om aan de volgende poging te beginnen. Succes!

Minigirl balen dat er weer niks te zien was, maar vorige keer ging t toch ook opeens heel snel?

Hoe is t met de wachtbankers...?

Marjolein vreemd hoor dat je nu weer geen cryo's hebt. Gelukkig wel n mooie emmy in je buik.

Ps ging weer eens iets mis met plaatsen dus dit was t eerste gedeelte....

6. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Fijn dat je je weer wat beter voelt, Boboke! Gelukkig dat het niet je hele vakantie overhoop gooit. Jee zeg, zal wel enorm schrikken zijn geweest. En dat met die hitte ook nog. Hopelijk is het nu echt klaar.. Doe het in ieder geval lekker rustig aan! Dikke knuffel.

Tsja, ik vind het ook vreemd, geen cryo's. Wel veel minder follikels, dus ik hoopte dat de kwaliteit eicellen wat beter zou zijn deze keer. Het is een 5-cellige emmy, wat op zich ok is, al was 8-cellig voor mijn gevoel beter geweest. Maar de arts zegt ook dat het echt niets wil zeggen, dus ik heb nog alle hoop. De rest was 4 cellig, maar had met de extra dag nog wel wat gedeeld. Te ver achter om in te vriezen, maar het feit dat ze doorgedeeld zijn doet me wel weer goed wat betreft de emmy die aan boord is. We gaan er voor (al is het wachten dit keer errug zwaar). Gelukkig zijn er meer meiden op het wachtbankje, maakt het iets makkelijker.

7. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ Jan10 mijn terugplaatsing was 9aug en het zk test mij 21aug
    Dus je kan je echt wel testen na 13 dagen hoor.

@ boboke wat naar dat je je gister zo voelde pak lekker je rust en met het wachtbankje pfff ja gaat wel goed haha ik moet 21aug naar zk voor de test dus komt nu vlakbij als ik maar niet ongesteld word dat zou wel balen zijn.

@ elise dat is positief nieuws dat je weer mag beginnen op naar ook een mooi Wondertje.

8. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Wij weten niet wat het wordt blijft een verrassing

9. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannende tijden voor sommige dames hier! Het gaat opeens snel hoor! Zooo leuk als er weer een stel zwangeren toegevoegd kunnen worden aan de lijst.

Miepje wat leuk dat jullie het een verrassing laten!

Volgende week maandag mag ik weer voor een echo ivm cryo terugplaatsing, heb er zin in! Eindelijk weer actie

10. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ allen wie heeft er bijvoorbeeld dag 9 negatief getest en later toch positief getest??

11. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik ga een nachtje weg, met een vriendinnetje naar beekbergen. Hotelletje, lekker fietsen over de hoge Veluwe en vooral heel veel bijkletsen!

Morgen mag ik weer beginnen, super spannend toch wel (vannacht erover gedroomd, dat ik het op de verkeerde tijd spoot en dat het weg was) .... dus laat maar beginnen ;)

@Kiara, ik heb op dag 9 getest, is wel erg vroeg hoor. Dus houdt de hoop nog maar even vast! Succes met het geduld ;)

Fijn weekend allemaal!

12. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je soms stiekem al getest? Ik heb nog niet getest de eerste keer. Ik wilde de ochtend testen dat ik naar het ziekenhuis moest voor de test maar werd de dag ervoor ongesteld dus was het niet meer nodig om te testen.

13. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Wauw, spannend, elise! Geniet nog lekker van je dagje weg en succes voor morgen!!

14. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Elise, wat fijn te horen dat het weer zo goed gaat en dat je starten gaat. Succes met de start en een fijn nachtje weg in de Veluwe.

Fisher, jij ook weer van start. Opeens gaan we allemaal weer starten, leuk. Hopen dat we snel het lijstje zwangere kunnen aanvullen.

Miepje, wat fijn dat alles er weer goed uit zag en het geslacht een verrassing laten vind ik wel wat hebben, leuk.

Boboke, fijn dat het weer wat beter gaat. Hopen dat dit de laatste keer was dat je er last van hebt en dat je het nu echt een plekje kunt gaan geven. Nog een fijne vakantie!!

Hier krijg ik morgen ochtend hopelijk geen telefoon ;). Als ik gebeld wordt is de cryo niet goed ontdooit bij geen telefoon heb ik om 11u een TP. Aan het aftellen dus, wachten en duimen.

15. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je veerlev! Zooo leuk al die terugplaatsingen!

Elise mooie omgeving, ik vind het heerlijk daar. Geniet ervan!

Minigirl hoe is het nu bij jou?

16. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Elise, veel succes morgen!! Spannend ook weer.

Veerle, mijn duimen draaien overuren.. Hoop dat het allemaal goed gaat.

17. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Spannend Veerle, succes meis!

Ik ga morgen mijn eerste testje wagen.. Zo spannend weer!

Liefs jantien

18. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Jee, jan10 , spannend!!!! Heb je al getest?

19. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Jan10 super spannend! Ben benieuwd, succes meid.

Veerle, nog steeds niets gehoord?

Ik heb halve nacht wakker gelegen van de misselijkheid. Ben benieuwd of het wat betekend. Verder voel ik niets. Spannend, nog een paar dagen!

20. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Lastig he, taatje... Ik voel momenteel vrij weinig... Paar dagen wat last van mijn buik gehad, beetje als ongesteldheidsbuikpijn. Ben benieuwd. Nog 4 nachtjes slapen....

Volgens mij was het ontdooien goed gegaan, toch, veerle? Veel succes zometeen!!!!

Deel Deze Pagina