Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Mini, heel veel succes morgen!

Boboke, hopelijk kun je lekker blijven genieten! Heerlijk, kanoeen! Ik ga donderdag testen, is 11 dagen na tp. Erg spannend.. Mijn gevoel en gedachten gaan beide kanten heen, echt geen idee wat het gaat worden.

2. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jantine ik ga je ook gewoon feliciteren! Zo onwijs gaaf als het na zo'n tijd dan toch lukt, bijzonder! Ik zou het denk ik ook niet kunnen bevatten.

Minigirl, gezelli als we weer tegelijk lopen. Jij hebt denk ik wel een voorsprong want ik heb denk ik pas een terugplaatsing over twee weken.. We zullen zien.. K merk wel dat ik nu al ongeduldig word en dan is er nog niets teruggeplaatst... Pff dit gaat een lange maand worden..

3. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    *start ego bericht*

Maar ik ben weer begonnen, YEAH!!!!!!!!!!!!!!
    Voelt alsof het zo lang geleden is, ik vind het zo fijn weer in het een traject te zijn gestapt!
    Vanavond om half 7 thuis gekomen (van een heerlijk weekendje) en om 7 uur gespoten....
    Nu lekker slapen en op naar alles wat komen gaat!

*Einde ego bericht*

4. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Jan10, gefeliciteerd!!!!!!
    Wat bijzonder lijkt me dat, na 3 jaar... zo onwerkelijk.... laat het maar even landen, wen maar even aan het idee.....

Mini, succes morgen met de echo!!

Boboke, hopelijk nog een paar dagen lekker genieten

Sorry als ik nu iemand ben vergeten... mijn hoofd is moe.....
    Weltrusten!!

5. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Jan10 een voorzichtige gefeliciteerd!! Ben erg blij voor je! Hopelijk is het voor de andere ook een vruchtbare maand : p

6. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    meiden ik heb net een echo gehad. Deze keer 2 follikels van 13 mm. Woensdag weer een echo om te zien welke gaat doorgroeien. Misschien krijg ik om de dag een echo ipv ovulatiestrips. Ik ben benieuwd.

Fisher; hoe was de echo bij jou? Ik verwacht in het weekend ovulatie te hebben en dan volgende week woe- of donderdag een tp.

Elise: meid wat fijn dat je weer gestart bent! super!:D

Jan10: kun je het al geloven? Heb je vandaag nog een test gedaan of doe je dat later in de week?

Boboko: wauw kanoën, lekker hoor. Hopelijk gaat het goed!:)

Marjolein, Kiarax en Taatje: jullie veel sterkte met het afwachten de komende dagen...zo spannend... ik denk aan jullie!:)

7. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Elise, fiin dat je weer van start bent gegaan!!!!

Mini, al de goede kant op, 13 mm is al heel mooi, toch? Hopelijk is de tp al snel!

8. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Minigirl, wat een opluchting dat er eindelijk follikels zichtbaar zijn. Op naar een mooie TP. Hoeveel cryo's had je nog?

Boboke, geniet van je laatste dagen vakantie. Heerlijk kanovaren hoop dat alles goed blijft gaan vanaf nu.

Elise, wat fijn dat je weer begonnen bent en dat het zo goed voelt. Op naar een hoop mooie follikels en een plakbeeb.

Hier vannacht wakker gelegen bang voor een blaasontsteking. Later bedacht ik mij dat het waarschijnlijk gewoon mijn baarmoedermond is waar ze heel enthousiast gisteren in zaten te porren omdat ze het rietje er niet goed in kregen :( ;) Geeft wel hetzelfde gevoel als bij een blaasontsteking.

9. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mini wat een goed nieuws! Ik heb pas volgende week maandag mn eerste echo dus dat duurt nog wel even. Ik verwacht ergens eind volgende week een terugplaatsing...

Elise..yeahhh eindelijk weer beginnen, wat fijn!

Veerlev idd hopen dat het geen blaasontsteking is, das zo vervelend

10. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Even een vraagje voor de sporters onder ons.....
    Ik ben pas begonnen op de sportschool om wat stress weg te sporten.... maar wat is jullie ervaring tijdens het spuiten/traject?

Ik spuit pas 2 dagen, maar vandaag op de sportschool toch wat trekkerig gevoel. Ik heb het gevoel dat het toeval is, want ik onderdruk alleen nog maar..... maar ik hoor graag jullie ervaringen?

11. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een vrij fanatieke sporter en heb gesport zolang ik het volhield en had op het einde alleen last van een overvol gevoel wat een soort steken gaf en toen ben ik gestopt met sporten.

12. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Dank je Fisher, hoeveel dagen voor de punctie was dat?
    En heb je na de punctie kunnen sporten?

13. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Elise, ik ben begonnen met hardlopen in maart/april, maar ben gestopt na een dag of 5 stimuleren, geloof ik. Gaf zoals Fisher beschrijft een vol gevoel en voelde niet prettig. (ik ben trouwens geen fanatiek sporter ;))

14. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was het volgens mij 4 dagen voor de punctie en daarna een week niets kunnen doen. Was bijna twee weken dat ik niets kon doen, weet t nog goed want daar baalde ik ontzettend van. Ga al trillen als ik drie dagen niet sport :)

15. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ik loop hard maar de laatste keer 3 dagen voor de punctie deed mijn linker been heel erg pijn. Ik vermoed vocht. Heb daarna niet meer hardgelopen. Ga vanaf volgende week weer starten.

16. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ allen ben van het wachtbankje afgevallen, net ongesteld geworden en dus niet zwanger helaas.

17. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    In afwachting om te starten:
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2/cryo 1 -- september weer aanmelden
    Meisje1977 -- 1e kindje
    Fisher -- 1e kindje -- ICSI 1 mislukt, 4 cryo's,
    Minigirl -- 1e kindje -- IVF1

Onderdrukkende fase (lange protocol):
    Elise75--1e kindje--start 18-8 decapeptyl

Stimulerende fase:
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF 1/cryo, 13-08 echo, 18-08 TP?

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD:
    Jan10 -- tp 6-8, testdatum ..
    Kiarax29 -- 1ste kindje -- ICSI1, punctie 6-8, tp 9-8, testdatum 21-8
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI2, punctie 8-8, tp 11-8, testdatum 26-8
    Taatje84 -- 1e kindje -- IVF2, punctie 9-8, tp 12-08, testdatum 26-8

Zwanger:
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger --
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger --
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger -- 7/5 echo
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger--14/5 echo
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Poekies -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 14/5 echo
    Miepje1985 -- 1e kindje -- ICSI 2 -- zwanger 30/5 echo
    Christina90 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger
    Shereen1987 -- 1e kindje -- IVF1 -- zwanger

Van het wachtbankje afgevallen:

Miskraam
    Boboke--1ste kindje--IVF 1 MA 12+3, hartje gestopt op 9+2

18. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ohhhh Kiara, wat balen... wees maar verdrietig, lief voor jezelf en deel je emoties!!
    Veel sterkte. Dikke knuffel!

19. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Kiarax, dikke knuffel. Je vreesde het al een beetje maar als je je menatruatie ziet is dat een enorme teleurstelling. Sterkte Kiarax

Elise, verstand van sporten heb ik niet ;). Mijn ouders zaten wekelijks op de muziekschool ipv bij een sport te supporteren ;)

20. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Kiarax, hele dikke knuffel!!! hoezeer je het ook al aan voelde komen, het blijft toch een enorme domper als het echt over is... Geef het inderdaad even wat tijd.

Deel Deze Pagina