Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    @kiara wat verdrietig heel veel sterkte.

Knuff

2. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Kiara: heel verdrietig... balen balen en nog eens balen. Voor nu veel sterkte en gelukkig heb je cryo's.

3. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Even ego: heb zojuist weer een echo gehad. Ik heb een follikel van 14,5 en van 15 mm. We weten nog niet welke gaat doorgroeien, of misschien beide, en ik krijg vrijdag weer een echo.

4. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Mini, wat fijn! Is het eigenlijk erg als er 2 doorgroeien?

5. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    Dankjewel allemaal nu verwerken en op naar de volgende ronde. Xxx

6. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Marjolein: ik vind het positief als er 2 doorgroeien. Misschien heb ik dan ook kans dat er een daarvan bevrucht wordt en wie weet ook nog blijft zitten. Misschien wil de cryo ons niet eens.

7. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Ik vrees dat deze ronde voor mij ook weer voorbij is... net roze gezien, en dat voorspelt weinig goeds helaas. Baal er enorm van, zeker nu we weer geen cryo's hebben, komt het einde toch aardig hard in zicht.... We gaan ons in ieder geval maar weer even beraden op de volgende stap, eerst maar even de ongie goed door laten komen en wat rust nemen. Merk dat deze ronde erg veel energie heeft gekost, was behoorlijk zwaar deze keer...

Voor de andere dames op het wachtbankje: heeeel veel succes en zorg ervoor dat er positieve testen komen!!! we hebben al weer genoeg negatieve gehad nu ;)

8. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ohhh Marjorana, wat een rotgevoel.... ik snap je gevoel helemaal... zeker nu er weer geen cryo's zijn.
    Ik houdt een klein sprankje hoop, zolang het niet echt heeft doorgezet ;) maar wees maar lief voor jezelf.
    Dikke knuffel!

9. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjo en Kiarax een hele dikke knuffel!
    Minigirl, het word wel steeds spannender! ik ben heeel benieuwd.
    Ik merk dat ik opeens begin te twijfelen of ik niet te laat een echo zal hebben..ik heb hm pas op dag 15 en spaar dan wel urine vanaf dag 12. Ik ben nu zo ongeduldig! Heb gisteravond alvast de data uitgeschreven op de stickers die op de urine potjes moeten komen en een potje in mn tas voor aankomende vrijdag (je kan maar alvast voorbereid zijn, haha) merk dat ik gewoon wil beginnen, vooruit met die geit!

Elise hoe gaat het tot nu toe?

10. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Kiara en Marjolein, dikke knuffel meiden!! Echt balen.

Marjolein, ga je het bespreken in het ziekenhuis, want ik kan me dat zo goed voorstellen, dat nu er weer geen cryo`s zijn, je de 3de poging snel ziet naderen.

Mini wat goed!!! Spannend weer he.. Nou ik duim voor mooie bevruchtingen..

Fisher, laat het maar snel beginnen, lang genoeg gewacht alweer.

Elise, hoe gaat het met jou?

Even ego : Vanmorgen wat bruine afscheiding, maar nu is het weer voorbij. Wel erg moe op het moment, maar het kost me dan ook vreselijk veel energie deze ronde. Gister brief gehad van het ziekenhuis, twee cryo`s.. Geeft een klein beetje hoop maar eerst deze ronde maar hopen goed af te sluiten!

11. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    @marjorana sterkte

Knuff

12. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ allen net gebeld door ziekenhuis er zat hcg in net ook clearblue test gedaan 1-2 weken zwanger
    Wat blijkt me hcg is 6 en moet 150 zijn dus ben even zwanger geweest en ben het verloren.

13. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Marjorana: jij ook veel sterkte! ik vind het ontzettend rot voor je. Wat verdrietig dat het weer niet heeft mogen lukken :(

14. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Kiara, dat voelt helemaal vervelend als je zulk nieuws krijgt :(

Hier zowaar wat last van de hormonen, heb de hele dag al hoofdpijn. Bij mijn eerste poging nergens last van gehad bij de deca, kwam de hoofdpijn pas bij de gonal... zo zie je maar dat elke poging weer anders is.
    Oh ja, de eerste 2 nachten had ik een slaappil ingenomen omdat ik wist dat ik de vorige keer 2 nachten klaar wakker was. AFgelopen nacht wel weer onrustig geslapen en veel gedroomd, deed ik de vorige keer ook....

15. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    @Mini, fijn dat er 2 groeien, maar ik snap het niet helemaal, je gaat toch voor cryo terugplaatsing, dus dan maakt het toch niet uit of er 1 of 2 springen.....

@Taatje, wat spannend....nu geeft het nog meer onzekerheid en duurt het wachten dubbel zo lang....
    En 2 cryo's, dat is netjes!!!

16. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Elise: vervelend je hoofpijn! By the way: met sporten zou ik vooral goed naar je lichaam luisteren.

Het klopt dat het niet uitmaakt of er 1 of 2 springen alleen we hebben naast de cryo tp ook de natuurlijke kans (in deze cyclus) ga ik vanuit. Theoretisch zouden er dan 2 embryo's extra kunnen ontstaan, en als er 1 daarvan blijft zitten ben ik natuurlijk helemaal tevreden. Ik weet niet eens of het zo wel werkt ;)

taatje: 2 cryo's, wat goed!! Hopelijk heb je ze niet nodig nu, nog beter :)

Fisher: waarim heb je pas op dag 15 een echo? Heb je een lange cyclus verwacht je? Aan de andere kant als je toch urine spaart (rotklus lijkt me dat wel), kunnen ze de goede eisprongdag toch achterhalen.

17. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kwam zo uit met het weekend en normaal gesproken heb ik ook pas mijn eisprong op de 16e dag. Idd kunnen ze met het urine sparen uiteindelijk wel de eisprong opsporen, maar merk wel dat ik het fijner vind als ze de eerste echo tenminste iets van een follikel kunnen zien. Het lijkt me dan toch een soort spannend of ze het kunnen achterhalen met mn urine. Gelukkig valt het sparen in het weekend, ik hoef alleen vrijdag middag urine in de koelkast op het werk te zetten, nu nog zorgen dat niemand het ziet :)

18. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Haha, Fisher, ik zou heel vreemd opkijken als ik opeens urine zag staan op de koelkast van mijn werk. Wel fijn dat ze dit doen. Geeft wat meer veiligheid. Bij mij hebben ze het.gewoon moeten afbreken toen er geen folikel zichtbaar was.

Elise, wat balen van de hoofpijn. Iedere poging is inderdaad totaal anders. Vorige keer had ik ook veel meer en andere klachten van de utrogestran. Nu alleen een.rommelige buik.

Fisher, ik snap dat dit wel extra raar is als je hoort dat je wel zwanger bent geweest. Maar misschien ook wel mooi nieuws, het heeft wel gehecht, dat is mij nog nooit gebeurd ;).

Hier voel ik momenteel helemaal niks alleen een rommelige buik. Voelt raar en leeg maar hoop dat het niet zo is. Zit nu op 8dpo en 4 na tp. Nog even geduld hebben dus ;)

19. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Naast de hoofdpijn sinds gisterenavond kotsmisselijk... gisteren ermee gaan slapen (veel dromen, draaien en woelen) en vanmorgen er gewoon weer mee wakker worden, bah!
    Vanmorgen gewerkt en in deloop van de ochtend is het gelukkig weg getrokken.... zo, dit is wat anders dan de vorige keer.

Sorry voor het klagen hoor, maar het is soms zo lekker :)

20. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Soms lucht het idd enorm op, elise, dus gooi het eruit!! Is ook niet lekker als je er zoveel last van hebt!!!! Knuffel!

Deel Deze Pagina